Bekend [TWX-15265] - Dramatische timing

DeletedUser444

Guest
@Mr. Teacher

Men heeft in de historie van TW1 zowel 50ms als 100ms gehanteerd. 50ms op de oudste en 100ms op de recentere werelden. Waarschijnlijk om het snipen iets makkelijker te maken ;)Ik heb in ieder geval nooit 100ms mee gemaakt.
TW1 had vaak werelden met verschillende instellingen wat op TW2 nog niet het geval is.
 

DeletedUser

Guest
@Mr. Teacher

Men heeft in de historie van TW1 zowel 50ms als 100ms gehanteerd. 50ms op de oudste en 100ms op de recentere werelden. Waarschijnlijk om het snipen iets makkelijker te maken ;)Ik heb in ieder geval nooit 100ms mee gemaakt.
TW1 had vaak werelden met verschillende instellingen wat op TW2 nog niet het geval is.

Het is zo dat W14 de eerste ms wereld was, waar in het begin er tot 10 ms tussen de 4 nobels kon zitten, dan hebben zie die direct aangepast naar 100ms na een week of twee speeltijd. Ben toch wel heel curieus naar welke wereld het was dat er dan 50ms zou tussen gezeten hebben aangezien ik er meerdere voordien en nadien gespeeld heb voor, tijdens en na de introductie van de milliseconden.
 

DeletedUser444

Guest
Mijn debuut was op W3 dus een van de oudsten :p
Verder heb ik ook nog W5 en W20 gedaan en de rest weet ik niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Van W2 tot 13 waren het allesind volle seconden en vanaf W14 begon men met ms. (100)

Maar even on topic, Kr33log, de timings zijn nog steeds NIET opgelost.
- De volgorde van versturen/ aankomen.
- De looptijden die 5-6 seconden kunnen verschillen tov de aangegeven looptijden.

Benadruk aub naar Innogames het belang van correcte looptijden! Dat ze eventueel eens gaan spieken bij tw1?
 
Bovenaan