Bekend [TWX-15265] - Dramatische timing

DeletedUser714

Guest
Dag schapenboutjes van me!

Nou wil het zijn dat ik mooi wat dorpjes heb mogen internen op W3 en mijn aanvalsperiode slechts eens in de paar maanden plaats vond. En jaja, die aanvalsperiode is sinds het ingaan van de nieuwe update weer van start gegaan. Uit ervaring weet ik dat treintjes + clears ervoor/op timen allemaal vrij goed te doen was voor deze update. Helaas lukt dit me niet meer.. Dat kan natuurlijk geheel aan mijn incapabiliteit liggen óf ik kan het afschuiven op dé update! En dat laatste ga ik nu doen =D.

Volgens mij zitten er wat bugs (geen idee wat voor'n soort bugs dat kunnen zijn) bij het versturen van aanvallen.. treintjes vanuit 1 dorp sturen krijg ik niet meer binnen 1 of 2 secondes, een aanval versturen op aankomst tijd XX.XX.39 kwam normaal altijd aan om XX.XX.41, dit is nu helaas helemaal random (soms is het 5 sec verschil, soms precies dezelfde seconde).

Kan het zijn dat dit door de nieuwe update komt? Anders wil ik graag les in treinen sturen + aanvallen timen van degene die mij tegenspreekt =)!!!

Superdoeimegahoi,
DeNes
 

DeletedUser664

Guest
Dit zojuist getest en het klopt wat je zegt. Het timen slaat helemaal nergens meer op.
Als ik een trein stuur met presets, komt de eerste om xx.xx.52 aan, de tweede om xx.xx.55, de derde om xx.xx.52 en de vierde om xx.xx.56. Normaal kreeg ik er minimaal 3 in één seconde.
 

DeletedUser7

Guest
Met een beetje geluk zit een fix in de update van aankomende maandag (1.42), maar dat durf ik niet voor de volle 100% te bevestigen. We houden het in de gaten!

We gaan er overigens niet vanuit dat je een cursus trein sturen nodig hebt @DeNescafe. ;)
 

DeletedUser714

Guest
Top, ik zal speciaal voor deze bug-fix-check maandag een trein eruit gooien ;)
 

DeletedUser397

Guest
raar, want ik heb net dit gedaan:
n2Wl1rN.png
allemaal binnen 1 seconde, en dat is met nog NOOIT gelukt (altijd 2sec)
 

DeletedUser714

Guest
Pro, mag ik les?

Ik stuurde een trein via de app en daar kreeg ik 2 edels in 1 seconde, ook vrij maf want t duurt minstens 2 sec om 2 edels te sturen via de app haha
 

DeletedUser516

Guest
Met een beetje geluk zit een fix in de update van aankomende maandag (1.42), maar dat durf ik niet voor de volle 100% te bevestigen. We houden het in de gaten!

We gaan er overigens niet vanuit dat je een cursus trein sturen nodig hebt @DeNescafe. ;)

lol ik wel ....
 

DeletedUser855

Guest
Ik heb het sinds kort ook. Normaal kan ik altijd op 1 seconde timen. Nu krijg ik hele rare timings..
 

DeletedUser714

Guest
Ik snap ook niet waarom dit in het archief staat. Het is immers nog niet gerepareerd, wellicht handig om dit voor het overzicht dan nog niet in het archief te plaatsen zodat we up to date kunnen worden gehouden?
 

DeletedUser615

Guest
Ik snap ook niet waarom dit in het archief staat. Het is immers nog niet gerepareerd, wellicht handig om dit voor het overzicht dan nog niet in het archief te plaatsen zodat we up to date kunnen worden gehouden?

Liefst, want ik heb afgelopen 2 dagen al serieus wat tafels vernield doordat de timing helemaal niet klopte met wat er stond.
/(ô_ô)/_|___|_
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook met volgende probleem te maken

De tijdstipaankomsten van aanvallen/ondersteuningen zouden verschillen van pc tot pc...

Vb: ik krijg een edeltrein binnen op volgende tijdstippen op 1 pc thuis

16:00:00
16:00:01
16:00:01
16:00:02

Ga ik dan naar een pc bij mijn oma (buur :p ) dan staan plots volgende tijdstippen

15:59:30
15:59:31
15:59:31
15:59:32

Dit is zeer hinderlijk want als ik dan stamgenoten vraag om te snipen dan weet ik niet hoe de aankomsstijden daar zijn natuurlijk.

Ook als ik een edeltrein moet versturen van thuis en dan om één of andere reden bij mijn oma moet zijn en daar een clear moet sturen, moet ik absoluut rekening houden om zeker 30 s eerder te zijn. Soms komt het echt op die 30s.

Met vriendelijke groeten
Bliatz
 

DeletedUser397

Guest
@BLIATZ , valt me net op dat ik uw topic toen net iets te vluchtig gelezen heb
bij u gaat het blijkbaar om tijdsverschillen ondervonden per speler/toestel
dit is al van dag 1 voor zover ik me herinner, maar normaal als ge via co-op alles doet en timed kloppen ze wel, is dus echt gwn de weergave die ieder ziet dat verschilt
Om tot het eigenlijke begintopic van deze post te komen, die gaat over afwijkingen van loopttijden door 1 speler en vanuit hetzelfde dorp, waardoor dat zelf hotkey treintjes zetten niet meer op de 2seconden kunnen aankomen, maar er soms wel 6-8 sec speling kunnen zitten tss de eerste en de laatste. Dit is wel een recente bug, is ook gekend en gereproduceerd, maar nog niet aangepast (en dus wel raar dat die in archief zit ipv bij de lopende topics)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af waarom de weergave van de tijden zo verschillend is...vermoedelijk dat ze de lokale tijd van je PC/telefoon gebruiken om de aankomsttijden weer te geven. Ik ben het met BLIATZ eens dat dit een zeer vervelend iets is omdat je dan moeilijk kunt timen en snipen met verschillende leden van een stam. Je kan niet coop met iedereen hebben om dat te doen.
Als ze de tijden nu server side ipv client side zouden maken zoals volgens mij bij 95% van de spellen in dit genre het geval is, dan zou er geen probleem meer zijn... of zie ik dat te simpel?
 

DeletedUser714

Guest
Ik vraag me af waarom de weergave van de tijden zo verschillend is...vermoedelijk dat ze de lokale tijd van je PC/telefoon gebruiken om de aankomsttijden weer te geven. Ik ben het met BLIATZ eens dat dit een zeer vervelend iets is omdat je dan moeilijk kunt timen en snipen met verschillende leden van een stam. Je kan niet coop met iedereen hebben om dat te doen.
Als ze de tijden nu server side ipv client side zouden maken zoals volgens mij bij 95% van de spellen in dit genre het geval is, dan zou er geen probleem meer zijn... of zie ik dat te simpel?

Ja naja, ben het volledig met je eens hoor. Echter, dit is al sinds het begin zo, zoals Furyan zegt, en staat blijkbaar niet op het prioriteiten lijstje. Gelukkig kan je dit met de co-op functie oplossen! Valt mee om te gaan dus, toch?

Echter, wat niet op te lossen valt is de dramatische timing die hierboven is toegelicht. Terwijl timing toch echt dé kern van het spel is. Want als je niet eens enigszins nauwkeurig kan timen, hoe kan je dan je dorpen behouden dmv het tonen van skills? En hoe kan je dorpen veroveren door de deffer te slim af te zijn middels een goede timing?

@Kr33log , zou je kunnen aangeven in hoeverre hiermee vorderingen zijn gemaakt? Evt een verwachte datum geven voor de oplossing van dit probleem? Kan niet wachten :D :D :D !
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik heb ook met volgende probleem te maken

De tijdstipaankomsten van aanvallen/ondersteuningen zouden verschillen van pc tot pc...

Vb: ik krijg een edeltrein binnen op volgende tijdstippen op 1 pc thuis

16:00:00
16:00:01
16:00:01
16:00:02

Ga ik dan naar een pc bij mijn oma (buur :p ) dan staan plots volgende tijdstippen

15:59:30
15:59:31
15:59:31
15:59:32

Dit is zeer hinderlijk want als ik dan stamgenoten vraag om te snipen dan weet ik niet hoe de aankomsstijden daar zijn natuurlijk.

Ook als ik een edeltrein moet versturen van thuis en dan om één of andere reden bij mijn oma moet zijn en daar een clear moet sturen, moet ik absoluut rekening houden om zeker 30 s eerder te zijn. Soms komt het echt op die 30s.

Met vriendelijke groeten
Bliatz
Het is zo dat inderdaad de tijden zijn gebaseerd op tijden van het toestel/computer zelf. Dit is inderdaad al vanaf dag 1 zo.

Over het andere probleem ga ik nog eens echter informeren hoever het hiermee staat. Echter is het zo dat ik dus op dit moment nog geen datum van fix kan geven. Eens ik meer weet post ik dit meteen.
 

DeletedUser888

Guest
Het is zo dat inderdaad de tijden zijn gebaseerd op tijden van het toestel/computer zelf. Dit is inderdaad al vanaf dag 1 zo.

Over het andere probleem ga ik nog eens echter informeren hoever het hiermee staat. Echter is het zo dat ik dus op dit moment nog geen datum van fix kan geven. Eens ik meer weet post ik dit meteen.
Over die tijd, zal er ooit nog een servertijd komen?
 
Bovenaan