Bekend [TWX-15265] - Dramatische timing

DeletedUser1325

Guest
Wat jij verteld over die vertraging van 5sec zou ook aan je internet verbinding kunnen liggen. Het is niet abnormaal dat wanneer je een aanval om bv. 12:00:00 verstuurd, deze enkele seconden later aankomt. Afhankelijk van je internet kan je dus enkele seconden vertraging oplopen omdat het even duurt voor je PC de TW2 server bereikt. Heb ik ook vaak, soms geen vertraging en soms enkele seconden.

Waar ik nog wel last van heb: een clear + edel versturen in juiste volgorde en bij aankomst merken dat de edel aankomt voor mijn clear.
Dit is dus niet het geval, de tijd verspringt. Ook deels die een paar seconden eerder aankomen dan dat zou moeten na het indrukken van presets. Te groot tijdverschil ertussen, edels met clears die eerder of juist later aankomen dan je edels. Soms wil je dat die edel met clears later aankomt omdat je een extra clear ervoor hebt staan ivm snipen..
Daarnaast gebeurt dat verspringen al gedurende de hele dag, niet enkel ik, maar ook mijn stamgenoten hadden hier last van, waardoor onze aanval zeer onoverzichtelijk verliep.
 

DeletedUser

Guest
wanneer gaat het timings probleem nu eindelijk eens opgelost worden, het begint nu echt belachelijk te worden kunt van geen enkele tijd meer uitgaan :(
 

DeletedUser1388

Guest
wanneer gaat het timings probleem nu eindelijk eens opgelost worden, het begint nu echt belachelijk te worden kunt van geen enkele tijd meer uitgaan :(

Met Snipen heb ik net zo goed last van hoor (als dat je een beetje gerust stelt :p)
maar inderdaad szwaar irri
 

DeletedUser

Guest
BELACHELIJK DIT GEWOON EEN DORP MISGELOPEN OMDAT EEN EDEL BESLUIT ZICH TOCH VOOR DE CLEAR TE PLAATSEN TERWIJL IN DE TIJD HIJ ER EEN SEC ACHTER STOND

KOM TW TEAM FIX DIT GEKUT
 

DeletedUser855

Guest
MOESTEN WIJ DIT KUNNEN FIXEN HADDEN WIJ DIT AL LANG GEDAAN MAAR WIJ ZIJN GEEN DEVELOPPERS 1@!11@

Dit is trouwens op alle markets en niet enkel nl. Dat het zo lang duurt wil toch zeggen dat Innogames er moeite mee heeft om het op te lossen.
Het enige wat wij kunnen doen is zo veel mogelijk relevante gegevens doorgeven en wachten op een fix. Geloof mij ik speel ook en ervaar dit probleem ook als enorm vervelend.
 

DeletedUser

Guest
MOESTEN WIJ DIT KUNNEN FIXEN HADDEN WIJ DIT AL LANG GEDAAN MAAR WIJ ZIJN GEEN DEVELOPPERS 1@!11@

Dit is trouwens op alle markets en niet enkel nl. Dat het zo lang duurt wil toch zeggen dat Innogames er moeite mee heeft om het op te lossen.
Het enige wat wij kunnen doen is zo veel mogelijk relevante gegevens doorgeven en wachten op een fix. Geloof mij ik speel ook en ervaar dit probleem ook als enorm vervelend.
Vind vervelend wel heeeeeeeeeeeeeel zacht uitgedrukt :), nu heb je zoveel verlies en loop je gewoon keihard dorpen mis
Wij zijn een kleine stam die het van de skills moet hebben, maar als we nu tegen een vijand en het spel zelf moeten vechten word het heel lastig
 

DeletedUser1388

Guest
Vind vervelend wel heeeeeeeeeeeeeel zacht uitgedrukt :), nu heb je zoveel verlies en loop je gewoon keihard dorpen mis

Dat is natuurlijk niet helemaal zo, als er beter getimed wordt, wordt er ook gewoon beter gesniped natuurlijk ;)

OF gewoon besloten te blocken
 

DeletedUser

Guest
Dat is natuurlijk niet helemaal zo, als er beter getimed wordt, wordt er ook gewoon beter gesniped natuurlijk ;)

OF gewoon besloten te blocken
Dan weet ik iig dat het aan de skill van mijn tegenstander ligt, die wetenschap heb ik nu niet als je met een preset je trein wegstuurt en er zit gewoon 7 sec tussen dan word het wel heel makkelijk gemaakt en kan zelfs de grootste noob nog snipen
 

DeletedUser1388

Guest
Dan weet ik iig dat het aan de skill van mijn tegenstander ligt, die wetenschap heb ik nu niet als je met een preset je trein wegstuurt en er zit gewoon 7 sec tussen dan word het wel heel makkelijk gemaakt en kan zelfs de grootste noob nog snipen
Dat is dan ook weer waar:)
 

DeletedUser452

Guest
Ondertussen 3 juli ...... nog steeds bagger en totaal random.
Krijg 2 edel aanvallen om 18:58:17 en 18:58:25 ik zet OS klaar en druk om 18:58:18 op versturen (wil ertussen komen)
Aankomsttijd ? 18:58:15 !!!
3 seconden eerder als dat ik verstuurde, das toch wel knap.
Maar miss dat Marty Macfly bij de OS zat .....back to the future
 

DeletedUser

Guest
Stalker dat kan ook te maken hebben met het niet hebben van de kazerne op level 23. Discipline op 100% is vereist om een beetje te kunnen timen.

Heb je de kazerne van het dorp waarmee je de troep verstuurde op level 23?
 

DeletedUser452

Guest
Gewoon level 25 ,zelfde pc en niet tussendoor uitgelogd of zo iets.
 

DeletedUser397

Guest
Neen inderdaad, dit is in al die tijd nog nooit aangepakt geweest, terwijl het toch vrij essentieel voor het spel is.
Wat nut heeft het acties te timen als de serverklok gewoon NOPE zegt?
Wat nut heeft het efficiënt troepen te willen sparen door te snipen als de OS steeds te laat aankomt?
Zoals het nu al zo lang aansleept kunt ge u de vraag stellen wat nut het discipline element nog heeft als er toch enorme speling op kan zitten?
 

DeletedUser452

Guest
Daarom ben ik ook niet op andere werelden begonnen, als wereld 1 klaar is stop ik weer met TW.
Die dorpen die aangevallen worden beschouwde ik al als verloren, maar vind het juist leuk om de aanvaller nog even te irriteren met snipen.
(hij is van GAS sorry) :D
Maar zo is er geen bal meer aan als alles wat je stuurt 3 seconden eerder of later aan kan komen.

Al die langlopende bugs nekken dit spel gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Het is de afgelopen weken echt rampzalig met de timings. Ik werk veel samen met twee ervaren aanvallers en tot een week of 2, 3 geleden ging het redelijk. Er was vertraging maar de volgorde was in ieder geval ok.

De afgelopen weken is de volgorde een soort russisch roulette en ik heb nu diverse aanvallen gehad die op deze manier zijn mislukt.

Vandaag 3 aanvallen vanuit hetzelfde dorp gestuurd (met edels). De eerste is de nuke, 20K bijl. De 2e en de 3e ieder zo'n 300 bijl. Standaard setup (dorp had geen volledige loyaliteit). Allemaal op m'n dooie akkertje verstuurd, probeerde niet eens heel snel te zijn.

De nuke komt gewoon later aan.

De vertragingen zijn al vervelend genoeg, het omdraaien van de volgorde verziekt het spel volledig.

Dit speelt blijkbaar al heel lang Innogames, dit kan echt niet. Ik heb 1.5 jaar jullie concurrent Stronghold Kingdoms gespeeld, daar was timing - nooit - een issue. Als zij het kunnen, dan jullie ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit probleem ook bij support neergelegd. Het antwoord was vriendelijk maar nietszeggend:

"Wij zijn op de hoogte van dit probleem en hebben het doorgegeven aan InnoGames. We hopen dat dit snel opgelost zal zijn. In vervolg kan je dus beter meteen nakijken of ze in de juiste volgorde aankomen, zo niet, troepen terug trekken en nogmaals proberen te versturen."

Gezien het feit dat dit probleem al heel erg lang speelt hoeven we geen oplossing te verwachten. Leuk ook dat het "ons" probleem wordt gemaakt. "werk er maar omheen".

Ik heb al eerder met evenveel succes een support vraag ingediend. Vermoeiend. Mijn conclusie is dat we dom betaalvee zijn en vooral niet hoeven te verwachten dat er naar onze klacht geluisterd wordt.
 

DeletedUser854

Guest
Vooral ook handig tijdens het snipen, want dan kan je uiteraard heel makkelijk je troepen terugtrekken en op nieuw sturen. Dan ben je naturlik helemaal niet te laat..
 

DeletedUser444

Guest
Op de beta die nu draait op v1.64 is er een klok met server tijd te zien in het spel... ik hoop dat dit resulteert in beter timen :rolleyes:

Zullen we over een aantal dagen weten.
 
Bovenaan