TW2 World at war (6N)

DeletedUser31

Guest
Ik heb een poosje meegedraaid binnen de leiding. Mijn bevinding was dat zij zeer actief en betrokken waren met de stam. Just a note.

Ikzelf vind de tegenvaller van de 'World at war' dat Nederland als enige land het concept van 'oorlog tussen landen' serieus nam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En daar @h3Rvvin heb je een goed punt. Als je echt als land mee gaat doen, moet je het hier ook bij houden. Maak desnoods 2 stammen of meer. Maar houd het per land. Nu is het gewoon ordinair tegen elkaar spelen. Zonder enige vorm van land gevoel. Erg jammer want had anders verwacht....
 

DeletedUser

Guest
Ah
Had alweer zon moment dat ik modder wil gooien maar niks kon vinden wat het verdiend (dom dus)
ff denken, wat was het nu ook alweer allemaal

Jij ging bij VOC omdat je op het AF had ingelezen en al wist wat ging gebeuren (pm is er nog :D)
Dan in en uit VOC vanwege je GROTE inzicht, echt bleef maar doorgaan
EN JIJ BENT OVERGESTAPT !!!

Ga het niet hebben over mijn inzicht of reputatie, gaat het niet om
Ik loop niet zo te koop met mijn grote ...
Wl 20, je komt in de stam
Ik geef je rechten voor diplo want die wou je graag en was je zooooooooo goed in
Ik dacht: graag, heb daar totaal geen zin in nu na wl 15, was er ff zat van en echt niet mijn ding
We hadden elkaar coop en kijk 1 en 2 weekjes later en zie niks geen diplo pm
Meneer was al gestopt dus
Denk dan echt waarom ??????????
Grote praat maar niks gezien, zelf geen eens van ik stop of heb er geen zin in
Nee zo lang mogelijk doen dat je er voor gaat en mij afzeiken
Maar waarom, ik ken jouw totaal niet, op die wereld al helemaal niet ???????

Echt R3PO
Je hebt je bewezenen

Ik wil je best geheel helemaal groot en nog groter en nog groter gelijk geven dat inderdaad jij compleet fantastisch bent
Het aller beste inzicht hebt en wat je maar wilt in tekst
Maar ben bang dat jij er onverzadigbaar in bent
Beetje onverzadigbaar ego
Echt het lost nik op

Ik speel spelletje om andere rede (en echt vraag me dat ook wel eens af)
Maar meer op moraal niveau (en nee geen game moraal, die is shit)
Maar echt moraal, beetje meer geweten en empathie inlevingsvermogen
Het gaat mij dus niet om puur een wereldje te winnen
Meer de pm en ervaring met iedereen

Nog een cadeautje voor je stam
En let op de omme draai halverwege 1e nr waar de schapen ratten worden genoemd :Den:eek:
ff een Ministry lesje
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ok lieve mensen, ik ben wel even aan het kijken of het nog zin heeft om dit topic open te houden.. volgens mij vallen we namelijk in herhaling en de zaken worden er niet duidelijker op ;)

Kunnen we nog iets anders verzinnen om het over te hebben? :p
 

DeletedUser1517

Guest
Ik zou het graag willen hebben over vissen :eek: *blub* *blub*

Eye-Goldfish-1.jpg
 

DeletedUser1059

Guest
Als je ziet wat voor vissen er op de EN-server spelen... of toch met het geheugen van een vis, MAAR remember:

63762257-352-k114586.jpg
Nou, mss dan een baantje als NL Mod, NLC :p

@captor of sin
Het is geen kwestie van ego , maar common sense ;)

Ik snap niet dat jullie d r zo n punt van maken .
Heb meer Werelden gespeeld, en veel spelers leren kennen.......
Ik hoef m n Nick niet te veranderen, want hoef geen Alter Ego....het is gewoon Repo , een speler met z n eigen mening
Ik kwam pas veel later op W20 en wat ik zag, viel me gewoon tegen, op een paar uitzonderingen na.

INT was idd niet een landen contest....maar we zagen Kappas en meer toch als NL/BE spelers in -*F-
Ik zal wel dom zijn, maar snapte dat we in een gewone Battle zaten, dus de Leiding had compromissen moeten sluiten, actieve Diplomatie moeten bedrijven en een goed beeld moeten krijgen van de INT Server....niet van de struisvogelpolitiek en de kop in het zand steken en niet alle advies van ervaren spelers moeten negeren, of internen !

Er waren meer NL/BE spelers, maar de VOC Leiding wou AB so LUUT niet meer dan 50 spelers !
EN geen vaste BG of NAP
Dan graaf je wel je eigen graf !
Ik ben d r een aantal keren uitgestapt, omdat VOC ZO beperkt was, dat er tunnelvisie was.
En bekijk zelf even wat jullie er van gebakken hebben daar !!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
R3PO
Kijk, wl 20 heb ik me zo min mogelijk met leiding bezig gehouden was nergens echt van op de hoogte, gewoon geen zin in
Was er enkel met oprichters rechten opgezadeld en heb die in mijn broekzak gestopt (deed er niks mee en maak er geen misbruik van)
Waarom wou je dan zou graag diplo als je het niet zag zitten
Waarom mij met je noob uitspraken onderuithalen steeds
Waarom dorpje in prov willen als je al gestopt was
Zeg het dan gewoon ??? het was je bekent dat de situatie er niet goed voor stond
Maar waarom dan dat natrappen (waar je per direct al mee begon)

EN, ja ik was het ook niet overal mee eens
Nee was niet op de hoogte van alles, heb hier en daar wel wat gezegd maar meer op achter grond gehouden
Ik wou daar enkel rustiger aan spelen, vandaar laat gestart in de rim
Kijk dat iedereen zegt CoS lost het wel op kan ik niks aan doen (ik blijf zeggen nee lukt me allemaal niet)
Ik ben geen superman en heb ook andere dingen aan mijn hoofd

En ik ben meer een speler die een stam kiest en daar voor wil gaan
Heeft meer met moraal instelling te maken dan inzicht
Dat vind ik meer spel
En ik dacht dat het een stammen oorlog was en geen kontjes likker oorlog (tja soms is het lijntje erg dun)
Ik weet diplo en politiek hoort erbij en dat omvat veel goeds maar ook heeel veeel slechts in mijn ogen, dus ook heel leerzaam (ken je vijand)
Ik volg mijn moraal, mijn normen en waarden en mijn geweten

Dus hou op met je onzin gezwam

Ik weet wie ik ben en wat ik kan
Zeker als ik er echt eens vol voor zou gaan en al mijn geweten overboord zou gooien
Maar dat doe ik lekker niet :)

Blub blub :D
 

DeletedUser854

Guest
Eem ding is zeker: als we ooit nog een keer de strijd aangaan op dr internationale server, dan gaan we in ieder geval een stuk beter voorbereid zijn xD
 

DeletedUser1059

Guest
Eem ding is zeker: als we ooit nog een keer de strijd aangaan op dr internationale server, dan gaan we in ieder geval een stuk beter voorbereid zijn xD
Das pas verstandig ^^
COS, je moet je eigen woorden eens nalezen ;)

Ik ben blij voor je, dat jij weet wie je bent :D

Ik zie dat anders, dus we blijven bij het verschil van INZICHT :)
Jullie zijn welkom op W 35 INT :D
Maar leer eerst hoe het werkt......voor er grote woorden vallen en NL weer een blamage treft :eek:
Ik wil best wel wat tips geven hoor....hahaha
Ik ben niet zo wraakzuchtig dat ik nog spelers af moet branden......dat doen ze zelf wel....lol

Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar jullie kregen een FIKS pak slaag ....hahaha
Ik zag dat aankomen
Ik zal het even aanvullen.
INT is een 24/7 wereld .
Dus je moet eigenlijk wel INT spelers hebben .
Of je moet een wekker willen zetten elke nacht
En je hebt massa aanvallen, puur nukes en fakes
Oja, Katapults doen ook mee, niet op NL, wel op INT
Sabotage is NOT done !
Door VP systeem , duren werelden korter :D
mss is dat opgevallen dat alle werelden op VP berekend zijn en INNO de boel aardig verpest heeft :(
Maar je moet het mee doen :(
Wat wel helpt is een goede Stam
Dus slik wat zg "trots " door en leer INT spelen ;)

next level TW :D
en stop met mekkeren
in het verleden behaalde resultaten geeft geen garantie voor de toekomst
En sommige NL/BE spelers verdienen best credits, en vochten uitstekend :)
De Leiding van VOC was de failure :(

Dan nog even dit :
Na m n vertrek op TW1 wou ik alleen even op TW 2 kijken
Maar kwam op W3 in een massa stam terecht, als \Leider en dat heeft me tot W 12 achtervolgd
Op W14 brak ik de BAN, want ik was dat gemekker wel zat , ging naar de vijand en we hebben een hele goede wereld gespeelt, met veel bekenden die ook naar VOC kwamen en er systematisch uit werden gegooid, of buitenspel gezet :mad:
En Stam behoort een fatsoenlijke Leiding te hebben, geen dwazen met een titel, of veel kronen
Ik kende al een aantal van NL hier , sorry dat ik ook TW vrienden heb, maar de fout ligt bij jullie :p
Nu is elke wereld anders, dus jullie zijn zowel als vriend, of vijand welkom op W 35 :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1681

Guest
@R3PO II kun jij ook 1 keer stoppen met je eigen gemekker? Je zegt nu al 5x hetzelfde, kom met nieuwe argumenten in plaats van iedereen slecht te noemen. #Leerjemeningonderbouwen
 
Bovenaan