TW2 World at war (6N)

DeletedUser

Guest
@R3PO
ff iets serieuzer
Ik sta nog steeds open
Maar waar gaat het nu om
Is het het spel of RL
Kijk ik ben ook pist like hell op mijn RL
Ik heb mijn RL overboord geflikkerd omdat het doet waar mijn muziek over zingt
Ik haat die shit
Ik haat hypocrieten wat lult met een ter doods veroordelingssymbool om hun nek
Puur om dat te misbruiken
Maar ik ben geen vvd'er
Te koop lopen met hard aan pakken en vervolgens het aan sturen
Dat soort moet zelf eens hard aangepakt worden
 

DeletedUser974

Guest
moet eerlijk bekennen ik heb cos bezig gezien op wereld 15 en op wereld 20 van zeer dicht bij (zonder dat hij het mss weet want ik was co van palm) en het niveau dat cos haald doen er hier weinig na kwa time van aanvallen tot farmen als een gek ....hij kan het allemaal

dus over het niveau van cos moeten we het niet hebben want op dat punt is hij een knaller ...;)

Amen.
 

DeletedUser

Guest
R3PO
Je antwoord op je pm hier in het kort voor iedereen

Nee, no means no
Voor profijt ga ik niet (heb het niet zo op rimen, bha)
Kom me maar opzoeken op een volgende wereld

Ik verkoop mijn ziel niet
Is al zo vaak geprobeerd, echt hopeloos

Ik wil dus geen voordeel via iets waar ik niet voor sta
Ik wil geen voordeel via mod
Ik wil nergens voordeel mee doen

Ik vecht in game wat ik wil (tja daar ben ik het Hongerige karakter)
In RL ook maar weiger mee te lopen als een schaap

Echt schandalig dat jij te koop loopt met Ministry

Heb ik het mis ?
Leg het me uit, graag

Ik hou niet van verdraaing
Ik kijk meer wat ik zie dan dat ik hoor en lees

Echt ik ben bullshit zat
Klaar mee

En ja ik ben zeer complex
Denk iets meer complexer dan jij
Maar zeg het maar als ik het mis heb
Ik blijf open staan voor alles
 

DeletedUser1059

Guest
R3PO
Je antwoord op je pm hier in het kort voor iedereen

Nee, no means no
Voor profijt ga ik niet (heb het niet zo op rimen, bha)
Kom me maar opzoeken op een volgende wereld

Ik verkoop mijn ziel niet
Is al zo vaak geprobeerd, echt hopeloos

Ik wil dus geen voordeel via iets waar ik niet voor sta
Ik wil geen voordeel via mod
Ik wil nergens voordeel mee doen

Ik vecht in game wat ik wil (tja daar ben ik het Hongerige karakter)
In RL ook maar weiger mee te lopen als een schaap

Echt schandalig dat jij te koop loopt met Ministry

Heb ik het mis ?
Leg het me uit, graag

Ik hou niet van verdraaing
Ik kijk meer wat ik zie dan dat ik hoor en lees

Echt ik ben bullshit zat
Klaar mee

En ja ik ben zeer complex
Denk iets meer complexer dan jij
Maar zeg het maar als ik het mis heb
Ik blijf open staan voor alles
COS, zelfs Ministry snap je niet ........
http://nl.twstats.com/nl2/index.php?page=player&id=72803

Ik speel al wat langer dan 2 werelden.
Ik verdraai niks, maar met een kudde nitwits , die alleen maar aangeven dat jij gelijk hebt, is jammer
Je hebt het dus mis
TW bevat meer facetten, dan 2 wereldjes spelen......ooit TW 1 speedwerelden gespeelt, of een TW Classic , met WS 4 ? dus in 7 uur staan je edels aan de andere kant van de wereld ??
WS = Wereld Snelheid , voor de wat minder TW begaafden
Op TW 1 was Politiek , en Forum een belangrijk deel van de Game, nu alleen modder gooien , wat ik btw wel humor vind :D
TW 2 is zeg maar TW 1 spelen op een Win 95 Server ......

Zeker met alle Regels en aanpassingen :(
Timen was op TW 1 op de milliseconde, je had Massa aanvallen en Geloofs Radius ....google dat maar eens ....hahaha
@Rotte Clown ...jij zou beter moeten weten he.....lol
@captor of sin
Ik zeg niet dat je skills niet ok zijn, of instelling......je INZICHT in het geheel is wat te beperkt.

-F- heeft bijna voltallige NL Leiding , waarvan ik al een paar kende, en ook meer spelers hier.
NL/BE dan , dus dat Landverraad, NSB er en de IRL bedreigingen van hqkiller kon ik wel om lachen .......

Het gaat om instelling en speelstijl, en mss is de mijne iets meer Ministry dan jouw Zangeres zonder naam .....lol
JPalmke ken ik ook , een KLASSEBAK en die werd in VOC ook afgeserveerd.......zonder een goede Leiding gaat de beste spelers gewoon de kop kosten en daar bedank ik voor.....zelfmoord heeft geen zin......of wel ?
VOC Leiding was ruk !
Diplomatie afwezig, want "men " zou t wel ff doen......7 NL Mods d r bij, iedereen werd gemobiliseerd en wat gebeurde er ?\
Niks .......

De sfeer in VOC was naadje, dus vind je het vreemd dat je het eens ZAT wordt , en gewoon eens naar de alternatieven zijn ?
En internen was VOC sterk in, edels stonden al naast m n dorpen :*
jaja
En ik was 24 in 1989 , dus ben met Ministry opgegroeid zeg maar
Weet nog een leuk muziekje voor jouw, uit mijn jeugd

even dit "<

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar ik kreeg op INT Server IRL bedreigingen, NSB er, en alle ellende over me uitgestort en kan alle mails hier publiceren .
Just ask :)
hq killer spande de kroon, en hen zijn huis adres voor geinteresserden

VOC
De Cluster met oa JPalmke, Hippie, hqkiller ( toen ie nog enigzins normaal deed ;) , Peeters, sandokans , Tuxxie , en meer deed het het beste met organisatie en inzicht , want wij snapten dat INT anders werkte dan NL server
@Peeters .....zijn wij d r al niet eens namens Black Sails aka BS d r uit gestapt omdat Sandokans zomaar "op orders "geinternd werd ??

Het "niveau "van VOC wrd zo hoog ingeschat namens de "Leiding | dat alle inspraak op hun toespraak volledig de grond in werd geboord........totaal geen visie , behalve TELEVISIE en dat had niks met skills te maken maar EGOTRIP !
EN WAAR IS DIE LEIDING NU !
Als jij Ministry snapt, geen schaap bent , wtf doe jij dan in NNR !

Als ik je de stats van m n werelden moet publiceren, graag hoor.....vraag maar eens naar R3PO II aka firefoxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
moet eerlijk bekennen dat ik niet altijd akkoord was met VOC denk dat iedereen dat ook gemerkt heeft , maar ach .... we zijn zelf leiding geweest een stam leiden is potverdikke echt wel moeilijk hoor om verschillende mensen actief en degelijk samen te laten werken ....

dus heb ik me toen mild opgezet en de leiding laten doen was ten slotte hun stam , en hun verantwoordelijk om de boel draaient te houden

vind het wel jammer dat vroegere leiding zorap hebben opgegeven en de leiding hebben door gegeven want het idee vind ik prachtig het opnemen tegen andere landen spreekt me zelf nu nog aan ;) , ik heb ook positieve punten gezien was zeker niet allemaal zwart hoor ...

dus conclusie : weer bijgeleer das het belangrijkste !! :D
 

DeletedUser1059

Guest
oeh het is weer popcorn tijd
onze egotripper is weer actief
Jij bent compleet NUB, jouw mening is niet van toepassing :p
TW snap jij HeLeMAAl niks van en je bent al vaak geveegd, ook op NL ;)
Amateur :D
@Peeters
Ik geef je gelijk hier
Ik heb ook wel mogelijkheden voor een landen context gezien, maar -F- is hierop ingespeelt, want vorige keer waren het Koreanen die lastig waren, maar nL heeft d r echt een puinzooi van gemaakt, hoogste NOOB gehalte sinds een aantal INT werelden , en het ligt niet aan een aantal spelers......die kunnen meedraaien mbt skills .....alleen de volgende keer iets minder EGO en meer samenwerken.....en verstandige beslissingen nemen ipv dat de Leiding besluiten neemt die de ondergang bewerkstelligen en de Stam samen brengen ipv internen :)

En grandmaster & Co ......daag me maar uit en we starten tegelijk ........ik maak shis kebab van jullie :cool:
Henkie.....zet je Stats ff neer .......als je dezelfde graad als skills hebt, mag je mee praten, anders zet je alleen jezelf voor schut :eek:
@ grandmaster 666
 
Laatst bewerkt door een moderator:

grandmaster

Casual Lid
ik hoef niks te bewijzen knul
ik speel voor mn plezier niet om trammeland te schoppen zoals jij
en als je dan toch al weet dat ik zovaak weggeveegd ben , kun je ook wel even kijken waarom.

 

DeletedUser1681

Guest
Ik wil me niet bemoeien met dit, maar wat die @R3PO II allemaal uitkraamt is echt complete onzin. Repo je hoeft niet mijn stats te gaan zoeken ofs want ik weet al dat ik niet super goed ben. Maar weet wel dat jij inderdaad een egotripper bent.
 

DeletedUser1059

Guest
7 mods?! Wut! Waar zijn al die collega’s? :eek:
goh....wist je dat niet ?
Weet je nog dat we geen NL mochten gebruiken en dat KR33LOG dat nog gefixt heeft ?
Op INT en dat d r al Bans waren uitgedeelt, of was je niet bij de opstart van VOC ?

Ik wil me niet bemoeien met dit, maar wat die @R3PO II allemaal uitkraamt is echt complete onzin. Repo je hoeft niet mijn stats te gaan zoeken ofs want ik weet al dat ik niet super goed ben. Maar weet wel dat jij inderdaad een egotripper bent.
Zonder stats en bewijs, doe je ff niet mee in deze discussie mbt skills he ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1059

Guest
ik hoef niks te bewijzen knul
ik speel voor mn plezier niet om trammeland te schoppen zoals jij
en als je dan toch al weet dat ik zovaak weggeveegd ben , kun je ook wel even kijken waarom.

Ga lekker TRIBALHUGGZ spelen dan, teletubbie :p
 

grandmaster

Casual Lid
ik ben juist hier om iedereen liefde te geven en om jou te iriteren en zo te zien lukt me dat aardig.
het gaat me zelfs beter af dan aardig doen tegen jou zoals ik de hele tijd op de EN server tegen je deed .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1681

Guest
@R3PO II er komt binnenkort ook een tribalzeur heb ik gehoord! iets voor jou? TribalEgo duurt nog minimaal 3 jaar had ik gehoord dus nog even afwachten R3po
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
goh....wist je dat niet ?
Weet je nog dat we geen NL mochten gebruiken en dat KR33LOG dat nog gefixt heeft ?
Op INT en dat d r al Bans waren uitgedeelt, of was je niet bij de opstart van VOC ?
Ik ben vooral heel benieuwd wie al die mods dan waren :p die overigens niet zouden kunnen modden op EN, dus maakt helemaal niet uit dat iemand dan NL mod is ;)
 

DeletedUser1059

Guest
@R3PO II er komt binnenkort ook een tribalzeur heb ik gehoord! iets voor jou? TribalEgo duurt nog minimaal 3 jaar had ik gehoord dus nog even afwachten R3po
Tja...Inno is eenmaal traag ......
Dus als ik jouw was zou ik ook naar Tribalhuggz gaan, want TW is niks voor jouw :p
ik ben juist hier om iedereen liefde te geven en om jou te iriteren en zo te zien lukt me dat aardig.
het gaat me zelfs beter af dan aardig doen tegen jou zoals ik de hele tijd op de EN server tegen je deed .
Jij mij irriteren ????
hahahahaha
Je slaat jezelf veel te hoog aan, want jouw gemekker is alleen lachwekkend :D
Je bent gewoon aan het slijmballen ,zelfbenoemde "grandmaster "
Kruip lekker samen op een NL wereldje en laat het echte werk aan de echte TW spelers over op INT server :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1517

Guest
chris-rock-oh-shit.jpg
 
Bovenaan