TW2 World at war (6N)

DeletedUser1059

Guest
Ach @Dutch Pirate je weet wie het zegt toch ?
een tegenslag en meteen overlopen naar de genen die hem aanvielen
Dat zie je dus helemaal verkeerd.......ik ging weg omdat ik dit al aan zag komen toen ik in VOC zat, dat die formule NIET ging werken.....hqkiller snapte dat pas later.....whoehahaha
Als je ff op TW2 tools kijkt, Henkie Pankie , zie je dat er bij VOC, of ex VOC ook prima spelers gestopt zijn :D
Wij hebben er zelfs een kaartje van :p

En wat voor verhaal dat VOC GEEN massastam zou worden :eek:

Is jullie Spaans een beetje ok inmiddels :D
Oja , degenen die me aanvielen was VOC .......dom blijft dom he....Henkie....lol
 

DeletedUser1351

Guest
er zijn er een hoop gestopt, de examens en RL denken soms anders over een onlinespel, anders kon het wel werken met onze bezetting ...
maarja ook bij onze BG's stopten ook de sleutelfiguren wegens problemen, dan wordt het daar ook achteruit hinken .
Bij F gingen alle sleutelspelers netjes als een speer doorrazen, ze speelden zonder shit 24-7 zoals gueswho .
anders krijg je zoiets niet gefarmd
 

DeletedUser1059

Guest
er zijn er een hoop gestopt, de examens en RL denken soms anders over een onlinespel, anders kon het wel werken met onze bezetting ...
maarja ook bij onze BG's stopten ook de sleutelfiguren wegens problemen, dan wordt het daar ook achteruit hinken .
Bij F gingen alle sleutelspelers netjes als een speer doorrazen, ze speelden zonder shit 24-7 zoals gueswho .
anders krijg je zoiets niet gefarmd

:)

Ik zag die al aankomen, Hippie.....hqkiller was een dikke '''''' , de Leiding onbekwaam en de echte Stam spelers werden buitenspel gezet/
INT is van een ander kaliber en de grote hoeveelheid van spelers die gestopt zijn geeft dat ook duidelijk aan :D
NIET goed genoeg :eek:
Dat ging ten koste van veel NL/BE spelers die ik wel respecteer en dat was jammer....ook jij bent wel een geschikte gozer, maar moet nog veel leren ;)
Dit is 24/7 , en ik zei al eerder dat er ook veeeeel betere spelers zitten in -F-
:oops:
 

DeletedUser

Guest
@R3PO II
Zo raar, we houden beiden van Ministry
Staan beide beetje te koop met zelfde shit
En toch ben ik het "ergens" niet met je eens :)
Weet je nog dat je op wl 20 in mijn stam kwam ?
Alles wat ik zei onderuit ging halen wat echt nergens op sloeg (dacht nog van bedoeld het goed, maar snapt het niet, beetje ego noob)
Had nog kerkje herplaatst op intern voor jouw maar nee, je nam me weer in de zeik want je was daar al gestopt
Kijk ik praat over RATTEN en jij ook, maar wat denk je nu wat ik denk ???

Echt ik wil je best helpen je angsten te overwinnen :D
Zeker als je er nog steeds mee zit dat een "vrouw" een dorp van je heeft veroverd
Wil je er over praten ?

Heb op EN server nog gevraagd: wat is er loos
Antwoord was: niets
Maar waarom dan al die ophef ?
 

DeletedUser1351

Guest
Jow Repo, ik zag ook dat we het lastig gingen krijgen , toen ik ontdekte dat heel die stam met kata's werkte en zij met veel meer waren .
en zo geschiede ook , ze kunnen ons stuk voor stuk kapot maken met kata's
nu doen ze diegene kapot, waar ze niet van kunnen winnen en gaan naar de volgende .
best wel een goede team strategie,
maar opgeven is er bij mij niet bij .
 

DeletedUser1059

Guest
@R3PO II
Zo raar, we houden beiden van Ministry
Staan beide beetje te koop met zelfde shit
En toch ben ik het "ergens" niet met je eens :)
Weet je nog dat je op wl 20 in mijn stam kwam ?
Alles wat ik zei onderuit ging halen wat echt nergens op sloeg (dacht nog van bedoeld het goed, maar snapt het niet, beetje ego noob)
Had nog kerkje herplaatst op intern voor jouw maar nee, je nam me weer in de zeik want je was daar al gestopt
Kijk ik praat over RATTEN en jij ook, maar wat denk je nu wat ik denk ???

Echt ik wil je best helpen je angsten te overwinnen :D
Zeker als je er nog steeds mee zit dat een "vrouw" een dorp van je heeft veroverd
Wil je er over praten ?

Heb op EN server nog gevraagd: wat is er loos
Antwoord was: niets
Maar waarom dan al die ophef ?

COS , ik kwam op invite van Hippie, want jij was een soort "legende " om mee te spelen......nu ken ik JPalmke ook toevallig, al vanaf W10 Xenforo
Jpalmke heeft je gesloopt, tot op het punt dat JIJ weg was..........en een pak slaag kreeg, of ben je dat vergeten ?

Ik houd juist van RATTEN, die voer ik aan m n SLANGEN :D
En angsten heb ik niet , spijt me :)
Man, vrouw of gender neutraal boeit me ook niet......
VOC Leiding waren amateurs , en de feitelijke ondergang.........ik kon dat niet alleen helaas....hahaha....dat zou teveel eer zijn....hahaha

 

DeletedUser

Guest
Rotte, gehoord dat de Action magnetron popcorn heeft, dus snel en makkelijk :)

Maar R3PO, echt waar heb je het nu steeds over
Ja ik ben gestopt op wl 20, ben ik niet vergeten hoor
Kreeg een massa op me van 1/2 -U- (niet alleen Jpalmke)
Merk dat 3/4 van mijn stam gestopt was waaronder JIJ (zeg het dan gewoon ff)
Had 0,0 hulp van coop, JIJ was mijn coop
Ik nog moeite doen om dorpje te regelen voor jouw maar JIJ was al lang gestopt (waren de bb's op?) en nam me enkel in de zeik
Of speelde je daar ook gewoon voor -U-
Neem een voorbeeld aan Hippie, die heeft ballen
Die rent niet lafjes met staart tussen de benen naar vijand :p (Grote Held dat je bent)
Net als de rede waarom je dat deed op En server, je verhaal veranderd steeds
Eerst was je clear terug gestuurd (tja dom om te parkeren bij iemand die ook massa krijgt)
Dan hebben we je ineens aangevallen ???
Toen was het ineens de gehele stam en toen weer niet (je liep enkel te stoken)
Dan zijn het ineens alle mods en geloof dat jij denkt dat iedereen mod is (en dan ook nog op EN server) :D
Hou toch op, je kent geen angst, heb je last van GROOTSHEIDSWAANZIN ?
Hier ook mooi nummer
En kan maar 1 conclusie trekken van wat je hier boven zegt:
Je bent dus je eigen menu :D (dat is het toppunt van kannibalisme) :eek:
Echt R3PO, je hebt je zelf wel bewezen denk ik zo, voor mij in elk geval wel

CoS
 

DeletedUser1059

Guest
COS , jij snapt d r echt geen enkele ruk van TW he ....hahaha
Je kreeg idd aanvallen, zag ik als Co en JIJ ging weg te janken.......
Ik was nog aan het opbouwen op W20 , maar het was een lost case......

Op Frankenstein kwam je ook op slinkse wijze aan dorpen.....bobdebouwer :p
En Hippie zal vast ballen hebben, groot zijn ze niet , want die durfde net als hqkiller NIET z n clear in te zetten ....maar liet mij of Tuxxie voorop lopen !
Ik en meer hebben TIG energie in VOC gestoken, maar we hadden net zo goed een KOE viool kunnen leren spelen !
Meeste zijn gekapt, of die zijn wel klaar met dat enge NL servertje en spelen met de goede spelers......en hoeven niet weer naar een NL servertje om Noobs af te maken .......lol
Leuk nummertje voor jou dan :)


Wen er maar aan :)

Repo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik en meer hebben TIG energie in VOC gestoken, maar we hadden net zo goed een KOE viool kunnen leren spelen !
Meeste zijn gekapt, of die zijn wel klaar met dat enge NL servertje en spelen met de goede spelers......en hoeven niet weer naar een NL servertje om Noobs af te maken .......lol

Maak account aan op Yburg...... Ik maak je kapot :p:p:p ( ohhh nee ik stopt daar straks als ik klaar ben met pesten )

Maar zonder dollen ik vind dit erg vermakelijk. Ik merk dat er veel oud zeer zit.

De supermarkt hier op de hoek heeft ook popcorn. We zitten er weer klaar voor !!!!
 

DeletedUser1351

Guest
ik heb al mijn clears in het team gestoken, zeker wanneer het moest !
ik heb meerdere keren voor HQ voorgecleard, om hem te lanceren , net als Tuxie .
maar HQ deed niets terug voor ons , want hij had nooit iets op het moment ;).
dus wij moesten daardoor achteruit hinken .
bovendien had ik steeds de hoogste oda van dat groepje links , dus dat verhaaltje klopt niet .
ik heb de meeste clears ingezet in het begin ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kreeg idd aanvallen, zag ik als Co en JIJ ging weg te janken.......
Zegt genoeg :D

En R3PO
kijk eens naar het nr. waarom Dead Kennedys is verboden
Zegt/voelt je dat niks
??????????????????????????

Hoeveel heb jij nu al de schuld gegeven
Echt wordt wakker
Ik kan er ook wat van maar jij lult luk raak
Draai niet steeds alles om
 

DeletedUser888

Guest
Repo moet niet zo lullen, op de twee werelden waar ik met ons cosje gespeeld heb, w5 en 15. (als ik me het goed herinner)\
Was hij toch niets minder dan de activiteit en kennis zelve. Echt, over cosjes speelbaarheid kan je alles behalve zeggen dat het slecht is.

Repo, hou gewoon je bakkes eens dicht.
 

grandmaster

Casual Lid
Ik ga ook maar voor popcorn en ondertussen maar eens kijken hoeveel mensen R3PO tegen zich kan krijgen met zn aandachtspunt geschreeuw
 

Peeters

Ervaren Lid
moet eerlijk bekennen ik heb cos bezig gezien op wereld 15 en op wereld 20 van zeer dicht bij (zonder dat hij het mss weet want ik was co van palm) en het niveau dat cos haald doen er hier weinig na kwa time van aanvallen tot farmen als een gek ....hij kan het allemaal

dus over het niveau van cos moeten we het niet hebben want op dat punt is hij een knaller ...;)
 
Bovenaan