TW2 World at war (6N)

DeletedUser1853

Guest
The next 06/11 the server .en of TW2 will open a new world and the servers .es and .us will make a premade to compete against the english as well as they will fight each other bringing about their best player.

I invite all of you, the .br server to join the battle with your best players as well as will do the rest of the servers.
 

DeletedUser1434

Guest
Een bericht van het forum uit de US:

''well I want to put it out there LIT is going to challenge any and all tribes on the next EN server that opens as kind of a championship server if you will . we won't be doing more than 60 players on that server and it will be an amalgamation of LIT VAG and COS players in that tribe . a best of the best if you will .all challengers are encouraged to stay at that 60 player mark as well .''

Een bericht van het forum EN:

Posting on behalf of a friend :

A few american tribes are going to join en32, They are pro's so i would advise any casual en tribes to stay away or you would end up being food for the us tribes, that being said, competition from any serious tribe is welcome and would want to make this server a battle between the best tribes of en and us. all the best.

Tribes to come :
Elite from us25. Vanquishers of us25 in 2.5 months.


Dus er zijn hier en daar berichten op het forum geplaatst maar nog niks is zeker natuurlijk. Ik heb ook geen verdere reacties gezien of bevestigingen vanuit america of spanje dat ze er zullen zijn.

Engelse werelden zijn al een stuk voller als de onze. wereld 31 die daar 14 september open is gegaan bezit nu 13.000 spelers.
Een hele berg spelers in vergelijking met onze wereld waar we blij mogen zijn met 2 duizend spelers 17 dagen na de start.
Dus uitdaging is er zeker te vinden op de komende wereld 32 van de EN server. Mochten de 2 top stammen van US dan daar spelen en een groepje uit spanje dan kan dat voor ons ook een leuk gevecht zijn.

We hebben nog een kleine week om spelers bij elkaar te krijgen en met een plan te komen..
Momenteel zijn er al 6 man die mee willen doen. maar we gaan er een stuk meer nodig hebben om op de EN server deel uit te kunnen maken van de top. Dus laat van je horen zodat we weten of we gaan joinen op EN32 ( world at war ) of de komende wereld NL22 ( weer hetzelfde als elke volgende wereld :oops::rolleyes: ).

Wereld 32 .EN 6 November
Benodigde spelers 6/50
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1434

Guest
Ik denk wel meer, want de stammen daar zijn echt veel groter ;)
Nu je het zegt... heb me even ingelezen in een engels topic dat gaat over aankomende wereld 32.

Op 6 november zal wereld 32 opengaan waar 2 stammen uit de US zullen gaan joinen. Ook hebben de Spanjaarden aangegeven mee te doen in die wereld. De engelse spelers zijn ook een actieve club bij elkaar aan het werven om tegen de US & ES te knocken.

Als wij mee willen doen zullen we met een groot stel ervaren spelers moeten doen. Ipv mannetje of 20 zullen we op zijn minst aan 50 man moeten denken. Dit aangezien ze in de US servers gewend zijn om stammen van 200 man te hebben en zich dat Elite te noemen :D:p ..

Mij lijkt het wel leuk om die wereld te joinen :) mits er meer mee doen want ik ga er niet in me uppie heen. We hebben nog tot 6 november om met een leuk plan te komen anders schiet deze kans ons voorbij...

Onze wereld 15 & 16 zijn beeindigd dus er zullen we spelers wachten op een volgende NL wereld 22 die waarschijnlijk over een week of 2 zal starten. Maar waarom dan niet met ons allen naar de EN32 server gaan? zal er wel een drukke gezellige boel worden! En dat is toch pressies wat we willen? Een volle wereld vol competitie.

Dus laat even van je horen of je het wat vindt of niet! Dan weten we of we EN32 gaan joinen of NL22!

gr :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hou rekening met geen nachtbonus. Tegelijkertijd ook bijzonder want iedereen slaapt op ander moment :p je moet hier dan ook wel mensen zien te regelen dat de stam 24/7 in de gaten gehouden kan worden.

Overigens zal dit topic bij de meesten niet zichtbaar zijn (had het ook gemist) omdat het niet in 1 v/d werelddelen staat. Zul je actief mensen hiernaar moeten verwijzen of taggen.
 

DeletedUser1434

Guest
Hou rekening met geen nachtbonus. Tegelijkertijd ook bijzonder want iedereen slaapt op ander moment :p je moet hier dan ook wel mensen zien te regelen dat de stam 24/7 in de gaten gehouden kan worden.

Overigens zal dit topic bij de meesten niet zichtbaar zijn (had het ook gemist) omdat het niet in 1 v/d werelddelen staat. Zul je actief mensen hiernaar moeten verwijzen of taggen.

Bij deze heb ik wat mensen liggen taggen :rolleyes:.

@Bompie @the hippies @h3Rvvin @captor of sin @...thor... @Shia LaBeouf @Zjosketoch @Silvanessa @wolvenkaaz @-Luca- @Ennasil @Azzandra @Xenzor @B4Real @Amako @SpiritDual @Minister van Defensie @Cinexio @drogba497 @Red Attack @kajtos @Merops @shazza @tsjawat

zeg even wat jullie er van vinden en of het haalbaar is om een team op te stellen rond de 50 man.
gr
 

DeletedUser854

Guest
Ik vind het een top idee, maar ik zou dan echt puur opvulling zijn omdat ik gewoon geen tijd heb voor tw2 naast mijn werk :(
 

DeletedUser1434

Guest
Ik vind het een top idee, maar ik zou dan echt puur opvulling zijn omdat ik gewoon geen tijd heb voor tw2 naast mijn werk :(
geen enkel probleem! hoe meer zielen hoe meer vreugde!! zegt het voort zegt het voort :)
 

DeletedUser1647

Guest
collapster doet sowieso volop mee, beetje uitdaging is altijd leuk
 

DeletedUser1647

Guest
als iedereen in zijn eigen stamfora ook de oproep plaats bereiken we een lfinke groep
 

DeletedUser1850

Guest
Dan gaan ze kronen moeten verbieden op die wereld.
Het is algemeen geweten dat er in de Engelse servers met geld word gegooid.
 

DeletedUser1450

Guest
Dat kunnen we aangeven zodra we 50 man bijelkaar hebben.
 
Bovenaan