toppers/floppers

001 Bulbasaur

Casual Lid
En dat zegt mstr kroon himself. Je hoeft alleen maar vanaf het begin terug te lezen en je ziet hoe vaak jij jezelf tegen spreekt. . En nog durven opscheppen hoe jullie de wereld hebben gewonnen. Je vergeet alleen dat hij jullie is gegeven . Dat hele W-L is de grootste flop die er op tw te vinden is. Winnen door leden binnen halen is geen winnen.
zegt degene die 10 dorpen van collapse kreeg omdat ze toevallig naar jullie kwam en daarna stopte xp. En ohja ik een kroner komop zeg laat me niet lachen, dit spel kost me al jaren geen geld hoor makker. Als ik kronen heb heb ik die fair gewonnen via wereldcontests. en ja wij hebben zeker gewonnen door tot 20 leden te gaan he hoho wat een massastam zijn wij niet lol. De stam die plots met 30 was en 0,0 samenhang had deed dit niet natuurlijk xp
 

Nice day

Casual Lid
Gewonnen ? Jullie hebben een wereld verkloot dmv mensen uit een stam te trekken waar je het niet van kon winnen. Verkloot door roddel en achterklap. Vieze spelletje via Discord. Niks meer en niks minder .Dat je het je vingers uitkrijgt. *knip*
Even voor jou info. 2 dorpen van Collapse. Wel even opletten als je uit de hoek wil komen. Dan nog even een klein feitje Dat fijne stammetje van jou werd door 2 man gerund via co. 33 edels heb ik van jullie om zeep geholpen en dan heb jij het over skills :D . Nou die heb jij iig niet . Maar je hebt je zin jij en je roddeltante mouse hebben de wereld niet gewonnen maar verkloot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

001 Bulbasaur

Casual Lid
Gewonnen ? Jullie hebben een wereld verkloot dmv mensen uit een stam te trekken waar je het niet van kon winnen. Verkloot door roddel en achterklap. Vieze spelletje via Discord. Niks meer en niks minder .Dat je het je vingers uitkrijgt.
Even voor jou info. 2 dorpen van Collapse. Wel even opletten als je uit de hoek wil komen. Dan nog even een klein feitje Dat fijne stammetje van jou werd door 2 man gerund via co. 33 edels heb ik van jullie om zeep geholpen en dan heb jij het over skills :D . Nou die heb jij iig niet . Maar je hebt je zin jij en je roddeltante mouse hebben de wereld niet gewonnen maar verkloot.
hhaha eens je 50+ dorpen hebt kunnen je edels je niet meer schelen hoor. verlies je een trein kom je de dag erna gewoon terug. khad ook via bb-dorpen de prov binnen kunnen komen maar vindt dit maar laf dus dacht ik ik blijf gewoon treintjes gooien wie weet lukt het ooit haha
 

DeletedUser1894

Guest
Gewonnen ? Jullie hebben een wereld verkloot dmv mensen uit een stam te trekken waar je het niet van kon winnen. Verkloot door roddel en achterklap. Vieze spelletje via Discord. Niks meer en niks minder .Dat je het je vingers uitkrijgt.
Even voor jou info. 2 dorpen van Collapse. Wel even opletten als je uit de hoek wil komen. Dan nog even een klein feitje Dat fijne stammetje van jou werd door 2 man gerund via co. 33 edels heb ik van jullie om zeep geholpen en dan heb jij het over skills :D . Nou die heb jij iig niet . Maar je hebt je zin jij en je roddeltante mouse hebben de wereld niet gewonnen maar verkloot.
vertel me ff wat wij precies wat bul en ik fout hebben gedaan want wat kunnen wij er aan doen als spelers naar ons toe komen? (het liefst hadden wij ook met 15 man deze wereld gewonnen alleen om vp te halen moeten we er gewoon wat meer hebben)
 

Nice day

Casual Lid
Je kan toch lezen of niet ? Jij kan zo wie zo niks anders dan stoken en oren aannaaien. Maar nogmaals gewonnen hebben jullie niet . Gekregen hebben jullie het. En mous ik ken je van een andere wereld waar wij samen in een stam hebben gezeten daar heb je de boel ook genaaid. Reden temeer om voor een sta te spelen waar jij inzit. Misschien kunnen jullie eens spel skills laten zien ipv stook skills.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
haahha met paar keer een treintje snipen win je geen wereld hee, je hebt nooit ook maar 1 poging gedaan om te winnen. Alleen geprobeerd ons af te remmen. En wanneer ga jij nu op barbaar? zijn mooie dorpjes die collapse je achterliet xx
 

Nice day

Casual Lid
Ach man ga toch fietsen. Je probeert je overal onderuit te kletsen om je ego te boosten. Zo wie zo al sneu dat je daar een spelletje en kronen voor nodig hebt. En vooral ook volop co accounts. Skills heb jij al helemaal niet. Succes verder man. En vooral succes straks in de grote mensen wereld.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Ach man ga toch fietsen. Je probeert je overal onderuit te kletsen om je ego te boosten. Zo wie zo al sneu dat je daar een spelletje en kronen voor nodig hebt. En vooral ook volop co accounts. Skills heb jij al helemaal niet. Succes verder man. En vooral succes straks in de grote mensen wereld.
lol haha ik ga indd fietsen, 3 keer per week zelf. Het feit dat je kronen linkt aan me moet ik mss eig als een compliment zien, merci daarvoor.
 

DeletedUser1894

Guest
Je kan toch lezen of niet ? Jij kan zo wie zo niks anders dan stoken en oren aannaaien. Maar nogmaals gewonnen hebben jullie niet . Gekregen hebben jullie het. En mous ik ken je van een andere wereld waar wij samen in een stam hebben gezeten daar heb je de boel ook genaaid. Reden temeer om voor een sta te spelen waar jij inzit. Misschien kunnen jullie eens spel skills laten zien ipv stook skills.
oehh nou ben ik eigelijk wel benieuwd wat je andere acount is want *nice day * heb ik verder niet mee in een stam gezeten
 

Nice day

Casual Lid
oehh nou ben ik eigelijk wel benieuwd wat je andere acount is want *nice day * heb ik verder niet mee in een stam gezeten

Geen ander account een nieuwe naam dat is iets anders knulletje. En je hebt wel degelijk bij mij in een stam gezeten je hebt daar ook de zooi lopen naaien met je 2 maatjes. Waaronder triplex.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
"Omdat een naamswijziging een technisch moeilijk proces is, mogen wij dit enkel bij hoge uitzondering doen. Zo zal je account minimaal één jaar moeten bestaan en moet het om een goede reden gaan. Zoals dat bijvoorbeeld prive informatie wordt vrij gegeven bij je naam. Indien dit het geval is, dan horen wij dat graag." Of heb je connecties bij support waardoor jij dit wel kan xp
 

bdn079

Nieuwerd
Geen ander account een nieuwe naam dat is iets anders knulletje. En je hebt wel degelijk bij mij in een stam gezeten je hebt daar ook de zooi lopen naaien met je 2 maatjes. Waaronder triplex.
wat was je naam hiervoor dan ?

en vertel me het verhaal maar want ben best benieuwd wanneer ik samen met triple een stam verraden heb (ik heb 1 stam verraden en dat was zeker niet met triple )
 

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
zijn vorige accountnaam was snuif alleen kwam die er achter dat alleen ( I ) domineren hem niet werd dus heeft die die I maar ertussenuit gelaten :p
 
Bovenaan