toppers/floppers

letop21

Casual Lid
Nee het zijn vooral funaike en collapse die de kroon spannen op deze wereld met het hebben van en adelshoeve in 4 dagen en het omhooghalen van bb dorpen om te edelen. En ik wil niet zeggen dat ze niet goed spelen want de perfect getimede treintje van collapse op meerdere leden van moa tegelijk was knap maar het geeft een enorm voordeel
 

DeletedUser503

Guest
Bedankt ja kroop wat tijd in maar was niet snachts en in het weekend dus had wel tijd toch hadden jullie een dikke stack gemaakt
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Gaat er nog met modder gegooid worden of moet ik beginnen? Big thank you aan gwen om def spelers 3 edels te geven zodat de bb dorpjes stevig slinken aangezien die spelers de troepen nie hebben eender wie aan te vallen. Maar goed zo gaat TQG mss tog nog wat tegenstand krijgen. Howja tegenstand is een groot woord, noem het liever edelvoer :p
 

DeletedUser503

Guest
Ik ben ook maar van dag 4 stamoprichter en vele kicks gedaan en goeie aanvragen geaccepteerd en voor de rest enkele leden die premade waren van op V wereld voor heb nog plaats gemaakt
 

Natte prei

Casual Lid
Zegt de stamoprichter, ben der trouwens maar vanaf dag 4 in dus wa is uw punt?
Ik ben inderdaad de oprichter, die voor de grap zoveel mogelijk mensen in 1 stam kreeg. Ik gaf de rechten weg en er kwamen nog 5 plaatsen bij.
Mijn punt is dat jullie een belachelijke stam hebben met gewoon elke degelijke speler op die wereld + bulbasaur erin. Natuurlijk heb je dan geen tegenstand, moet je ook niet stoer komen doen hier

Ik nomineer TQG als flop
 

DeletedUser503

Guest
jij zou beter moeten weten natte prei dat ik perfect een stam kan leiden jammer dat je me nomineert omdat jij er eerst een rotzooi van had gemaakt

Enige reden dat we met 30 zitten is omdat ik de moraal van veel spelers aan het breken was door het grote aantal kicks die ik doorvoerde.. ik wil de actieve niet kroners en leden ook een kans geven en toch de leden van TSK NL 48 erbij krijgen


Daarnaast nemen we met geen enkele stam een bg..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Natte prei

Casual Lid
Je kan inderdaad perfect een stam leiden, jullie hebben de overwinning al binnen sinds dag 4 (voor de mierenneukers). Ik heb er inderdaad een rotzooi van gemaakt, dat was mijn bedoeling ook. Het is gewoon triest dat je met 30 moet zijn binnen de eerste week op een wereld met misschien 100 spelers.
 

DeletedUser503

Guest
Dus je bent je eigen aan het verwijten dan? Want zonder jou waren we nooit aan 30 gekomen ..?
 

Natte prei

Casual Lid
Dus je bent je eigen aan het verwijten dan? Want zonder jou waren we nooit aan 30 gekomen ..?
Toen ik wegging stond het op 25 max, en zat jij in pm bezig dat 25 al te veel was. Ik ga weg, en het jij zet het op 30.
Ik was niet serieus op die wereld, jij wel.
 

DeletedUser503

Guest
Zoals ik zei kon ik niet leden blijven kicken heb er 6-8 gekickt van jou 25 en maar 3 mensen aangenomen die niet premade waren ..
 

DeletedUser503

Guest
Goed dan is deze wereld dankzij jou al gespeeld ... zie je wel weer op de volgende ! Groeten Coll
 

..m.

Actief Lid
+1 voor bompie omdat hij noobs, zoals bulb, een easy win geeft.


-1 voor bompie omdat hij een stam met 30 leden heeft op zo'n mini wereld.

bompi is geen geen top of flop na mijn mening op deze wereld.

+1 voor natte prei voor zijn meme aan het begin

-2 voor natte prei voor het niet vernietigen van zijn meme..

natte prei is een lichte flop op deze wereld voor het "monster" wat hij is begonnen.

-5 voor bulb wantja.. bulb..

bulb is een flop na mijn mening. knuffelt graag op elke wereld met de winnende stam en zodra hij er is inzit gaat hij "stoer" doen richting zijn mede plebs.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Wa ga je zitten melken man, als er 1 knuffelaar is is het wel natte prei die op wereld 44 effe ging janken om bij LE te komen, als dat geen easy win was weetk et ook nie meer hoor. Da was een win zonder ook gewonnen te hebben maar goed gaan jullie maar effe mekaar gaan aftrekken in de toiletten... mvg bulb
 
Bovenaan