toppers/floppers

Natte prei

Casual Lid
Wa ga je zitten melken man, als er 1 knuffelaar is is het wel natte prei die op wereld 44 effe ging janken om bij LE te komen, als dat geen easy win was weetk et ook nie meer hoor. Da was een win zonder ook gewonnen te hebben maar goed gaan jullie maar effe mekaar gaan aftrekken in de toiletten... mvg bulb
Diezelfde ez win die jij haalde door naar LE over te stappen trouwens, hypocriet ventje
 

DeletedUser1333

Guest
hou het deftig jongens, elke wereld moet gespeeld worden
 

The Defiant

Master Mind 2020
Hhaha ja sure want ik lag aan de andere kant van de wereld toen ik naar LE ging en lag middenin vijandig gebied. Heb zeker de makkelijkste keuze gemaakt.
Volgens mij lag jij gewoon samen met je maatje Captain Boobs als ik het niet fout heb en daarnaast had je enkel van G.G. schrik hoeven te hebben nadat jullie ze keihard gebackstabbed hebt. Dus dat omringd door de vijand viel je wel aardig mee of niet.
 

The Defiant

Master Mind 2020
Ik vind sowieso stammen die over 25 gaan zijn flopstammen. Dan kan je wel stoer gaan doen dat je geen BG of NAP hebt, maar dat maakt het echt niet beter. Werelden zijn al vaak niet groter dan 200 spelende leden (als je dat al haalt), waarvoor denk 30-40% alweer afhaakt zodra een nieuwe wereld start.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
En effe der op wijzen dat jullie als V&A zijnde me ook hebben proberen overhalen om over te stappen naar jullie, mss knelt daar het schoentje bij julllie? Dat ik niet bij jullie kwam?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik ben geen V&A lid maar deel wel de mening dat t flop is dat je met 30 man in een stam gaat. Maar leef je uit, als je daar plezier in hebt in ez wins ga ervoor. Maar ga dan niet janken dat er geen tegenstand is.
 

DeletedUser2080

Guest
Ze mogen kronen,we strijden tot onze laatste snik bij CV ;)
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
29* maar indd ben ook van mening dat dit aan de grote kant is maar wat moet je doen? Zomaar mensen gaan kicken die je niet goed vindt? En nog iets, grote stammen zijn niet garantie op succes, kijk maar naar triple x die iedere wereld weggespeeld wordt met 40 leden en en opleidingsstammetje, trouwens MOA heeft die nu ook, sister of all bombs haha nog een brother en father en de familie is compleet :)
 

DeletedUser503

Guest
Mooi om te lezen een + voor alle spelers die doorgaan ook alsje tegen een speler als mij uitkomt die wel kronen gebruikt en 29 slaafjes heeft
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Flop: Stam Destiny, heeft met heel de stam van 23 leden nog minder ODA dan ik alleen, en vond het blijkbaar nodig om tijdens de kerststop op hun gemak alle bb dorpjes weg te pakken. Verwacht ons dus maar snel op de stoep... mvg Bulba
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Nog een Flop gevonden: Freefall420210104_001710.jpg
Nu zou je nog kunnen denken, 22 dorpen is tog vrij veel? Maar als je eens verder kijkt zie je dat 1 iets sterk opvalt, namelijk zijn ODA. Hij heeft maar liefst 45.959 Offensieve gevechtspunten. Het equivalent van ongeveer 3000 speer 3000 zwaard en 3000 boog. Hoe je 20 dorpen overneemt zonder enige hoop def tegen te komen is een wonder. Of hij is uitstekend aan het aanvallen met trebtreintjes en bakken fakes en is een fantastische speler. Maar dan komt de aap uit de mauw gekropen. Hij edelde maar liefst 14 barbarendorpen!! Ik vind dat deze speler tog even in de bloemetjes moest gezet worden dus proficiat!!!
 

..m.

Actief Lid
je doet hem ermee wel tekort he. 3000/3000/3000 is maar 42000 oda. laten we de rest van het oda opmaken aan ZC, dan heeft hij ook nog 172 ZC verslagen.
 
Bovenaan