toppers/floppers

Nice day

Casual Lid
Ik kraak geen stam af het gaat om 1 speler die zich scheel koopt aan verkenners :D .
Done zat wel bij TDT die heeft gewoon even zitten afwachten. En mbt kronen wie de schoen past :)
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Ik kraak geen stam af het gaat om 1 speler die zich scheel koopt aan verkenners :D .
Done zat wel bij TDT die heeft gewoon even zitten afwachten. En mbt kronen wie de schoen past :)
Sommigen hebben met het black friday rad 100 verkenners geschoten dusja dan hoef je zelf niet eens massaal te kronen om verkenners te spammen. Ik niet voor de duidelijkheid
 

Nice day

Casual Lid
Waren er maximaal 10. Dus kom daar nou niet mee aan. Maar what ever. Die wereld is al naar god dus succes met binnen halen van de vp puntjes. Stoppende spelers binnen trekken om hun troepen als os te gebruiken . Dan ben je wat mij betreft misselijkmakend bezig. Heeft niets met sportief te maken. Aan 1 speler allemaal je co afgeven en heel hard roepen dat het samen werking is :D .. Dat is toch hoe het werkt bij jullie?
 

Nice day

Casual Lid
Succes verder op deze wereld. En W-L jullie zijn het lachertje van de wereld. Wij als stam zijn ons account aan het verwijderen. Hier heb je je easy win.
Ik roep jullie uit tot wereld knuffelaars eerste klas.
Veel plezier met vp sprokkelen wij werken daar niet aan mee @ Itzrick. Backstabben naar een stam toe zum kotzen ben je.
Maw Wij GEVEN jullie deze wereld.
 

Nice day

Casual Lid
Hallo Nice day,

Het karakter Nice day was gepland om te worden verwijderd op in de wereld Xenophontos Monestery (nl50)

Je kan het verwijderingsproces annuleren door in te loggen op je account vóór de verwijderingsdatum.

Hopelijk zien we je weer snel op het slagveld!

Tribals wars 2​
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Waren er maximaal 10. Dus kom daar nou niet mee aan. Maar what ever. Die wereld is al naar god dus succes met binnen halen van de vp puntjes. Stoppende spelers binnen trekken om hun troepen als os te gebruiken . Dan ben je wat mij betreft misselijkmakend bezig. Heeft niets met sportief te maken. Aan 1 speler allemaal je co afgeven en heel hard roepen dat het samen werking is :D .. Dat is toch hoe het werkt bij jullie?
Had je vanaf het begin gespeeld wist je mss dat het blackfriday rad insane OP was. Van alle officieren stonden er 100 stuks op en in het midden 50K gs van elks. En wat?? stoppende spelers hoeven wij niet. Enkel actieve spelers komen er in hoor wees gerust we hebben meer dan genoeg eigen def om uw halve cleartjes tegen te houden. Grtjs Bulba
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Hallo Nice day,

Het karakter Nice day was gepland om te worden verwijderd op in de wereld Xenophontos Monestery (nl50)

Je kan het verwijderingsproces annuleren door in te loggen op je account vóór de verwijderingsdatum.

Hopelijk zien we je weer snel op het slagveld!

Tribals wars 2​
Wedden dat je niet stopt
 

jurredb

Nieuwerd
Succes verder op deze wereld. En W-L jullie zijn het lachertje van de wereld. Wij als stam zijn ons account aan het verwijderen. Hier heb je je easy win.
Ik roep jullie uit tot wereld knuffelaars eerste klas.
Veel plezier met vp sprokkelen wij werken daar niet aan mee @ Itzrick. Backstabben naar een stam toe zum kotzen ben je.
Maw Wij GEVEN jullie deze wereld.

Lol
 

DeletedUser1894

Guest
Succes verder op deze wereld. En W-L jullie zijn het lachertje van de wereld. Wij als stam zijn ons account aan het verwijderen. Hier heb je je easy win.
Ik roep jullie uit tot wereld knuffelaars eerste klas.
Veel plezier met vp sprokkelen wij werken daar niet aan mee @ Itzrick. Backstabben naar een stam toe zum kotzen ben je.
Maw Wij GEVEN jullie deze wereld.
was jij niet 1 van de 4 spelers die heel graag tdt zou willen backstabben, zelf een stam wilde oprichten om vervolgens tdt aan te vallen en daarna W-L willen joinen ?? of weet je daar heel toevallig niks meer van
 

jurredb

Nieuwerd
was jij niet 1 van de 4 spelers die heel graag tdt zou willen backstabben, zelf een stam wilde oprichten om vervolgens tdt aan te vallen en daarna W-L willen joinen ?? of weet je daar heel toevallig niks meer van
Mag ik het zeggen???
 

DeletedUser1894

Guest
Waren er maximaal 10. Dus kom daar nou niet mee aan. Maar what ever. Die wereld is al naar god dus succes met binnen halen van de vp puntjes. Stoppende spelers binnen trekken om hun troepen als os te gebruiken . Dan ben je wat mij betreft misselijkmakend bezig. Heeft niets met sportief te maken. Aan 1 speler allemaal je co afgeven en heel hard roepen dat het samen werking is :D .. Dat is toch hoe het werkt bij jullie?
klopt ik heb van veel hun co (allemaal kan niet want 9 is de max) maar dat is puur om te kijken of er geen 6:00 aanvallen binnen komen voor de rest doe ik als co niks op hun acount
 

Nice day

Casual Lid
was jij niet 1 van de 4 spelers die heel graag tdt zou willen backstabben, zelf een stam wilde oprichten om vervolgens tdt aan te vallen en daarna W-L willen joinen ?? of weet je daar heel toevallig niks meer van
Hoe kom je daar bij wel even lekker voor de betrokken persoon praten. 3 van de vier wisten niet eens dat ze genoemd waren bij W-L. . W-L is niet eens bij mij opgekomen als zijnde stam. Dan liever stam loos.
 

DeletedUser1894

Guest
Tabaky - 29 jan. 2021 12:23:16
ja die willen zekers mee 2 ervan hebbn zelfs mijn co dus ze weten alles er is nog een opstie als wij nu eens met 4 een stam oprichten en we werken samen met jullie tegen tdt en als het afgelopen is komen wij allen bij elkaar


dit is zoals je ziet een bericht van tabaky, hij geeft aan ons aan dat jullie alle 3 (dus jullie 2 en de overige 2 spelers) allemaal willen en hij geeft ook aan dat van de 3 die hij mee wilt nemen 2 ervan zen co hebben zoals je kan lezen
 

Nice day

Casual Lid
A had ik zijn co niet. B wist is van niets . En wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn uitspraken. C ik lees überhaupt geen pm's van coop die ik al dan niet zou hebben.
 

Nice day

Casual Lid
Congrats on trying to lul you der out xp

En dat zegt mstr kroon himself. Je hoeft alleen maar vanaf het begin terug te lezen en je ziet hoe vaak jij jezelf tegen spreekt. . En nog durven opscheppen hoe jullie de wereld hebben gewonnen. Je vergeet alleen dat hij jullie is gegeven . Dat hele W-L is de grootste flop die er op tw te vinden is. Winnen door leden binnen halen is geen winnen.
 
Bovenaan