Toppers en floppers

Peeters

Ervaren Lid
zou je even je neus terug eens op wereld 26 zetten , en zoek mij eens op ben veel later begonnen , de wereld is eigenlijk al gespeeld ....net dit is de uitdaging voor me om hier te strijden .....blijf hier gaan tot het niet meer mogelijk is (tot ik geen dorp meer heb)

dat zou mss een goede mentaliteit zijn inplaats te vluchten zoals veel leden doen

(ps elke stam heeft zijn problemen het is aan jou als tegenstander om dat uit te zoeken en uit te buiten )
 

DeletedUser1935

Guest
zou je even je neus terug eens op wereld 26 zetten , en zoek mij eens op ben veel later begonnen , de wereld is eigenlijk al gespeeld ....net dit is de uitdaging voor me om hier te strijden .....blijf hier gaan tot het niet meer mogelijk is (tot ik geen dorp meer heb)

dat zou mss een goede mentaliteit zijn inplaats te vluchten zoals veel leden doen

(ps elke stam heeft zijn problemen het is aan jou als tegenstander om dat uit te zoeken en uit te buiten )

Wie ben jij dan?
 

DeletedUser

Guest
Hij dus: Peeters :)

En Peeters
Heb dat ook ergens geprobeerd op een wereld, spelen tot ik geen dorp meer heb
Is niet gelukt, ze lusten me waarschijnlijk niet :D (was er nog speciaal voor gestopt)
 

DeletedUser1935

Guest
raar maar waar ben al tot 10 dorpjes geraakt :)

Het blijft geen uitdaging maar een onmogelijke opdracht als ook ervaren spelers buiten hun stam worden aangetrokken , ledenlimiet word gewoon opgekrikt telkens er mensen zijn met wat spelervaring , en die worden meteen binnengetrokken.

Ik speel dit spel voor mijn ontspanning , afgezien van wat mensen denken zit ik niet non-stop te tw-en ik werk van thuis uit en heb veel werk te doen tijdens de dag , ik kan wel altijd een oogje in het zeil houden maar kan niet echt non-stop actief bezig zijn , deze luxe hebben sommige dan weer wel , of lijken dat toch in ieder geval te hebben
 

DeletedUser1935

Guest
mja als je dit spel degelijk wilt spelen moet je idd constant aanwezig zijn
Als ik tegen deze gasten wil opnemen wel , zijn niet mijn beste vriendjes mss , maar heb wel waardering voor de kwaliteit die ze in hun spel tonen Ik zou constant moeten kunnen farmen om constant ZC en Trebs te kunnen draaien overal om zo dorpen over te nemen en als die vrij komt voor verplaatsing meteen troepen naar daar kan zetten om zo te zorgen dat daar ook weer 750 trebs rest ZC komt te staan , maar heb in begin van w27 veel gefarmd , maar ik kan dat niet lang doen , want wil niet dat mijn werk eronder gaat leiden , want in wat ik doe is het , of je komt binnen de deadline met je product , of je hebt 0 inkomsten , gelukkig heb ik op dat vlak een paar heel goeie maanden achter de rug

#Edit
Voor ik terug begon te spelen was ik 14-18u per dag aan het werk , dus ja
 

DeletedUser1935

Guest

Dat terwijl haar eigen voorstel om 2 uur geen reet meer waard is? Het is nutteloos om een voorstel te doen voor vandaag en dan niet meer te reageren , dan kan je als support zijnde beter niks zeggen , maar ook hoe beslissingen worden genomen en hoe er omgegaan word met het supportsystem door sommige mensen en de verwerking ervan is een ramp
 

DeletedUser1517

Guest
Misschien omdat ze erbuiten ook gewoon een leven hebben? Of mogen ze niet eens een paar daagjes op vakantie of rust nemen omdat jij je kroontjes moet hebben? Geloof mij, DP is iemand van haar woord en dat kan er van niet veel gezegd worden (en vergeet niet dat ze dit vrijwillig doet hé, kunnen wij alleen maar dankbaar voor zijn). Daarnaast het is niet zij die de kronen uitdeelt (kan en mag ze niet):
upload_2018-6-20_0-25-13.png
 

DeletedUser1935

Guest
Misschien omdat ze erbuiten ook gewoon een leven hebben? Of mogen ze niet eens een paar daagjes op vakantie of rust nemen omdat jij je kroontjes moet hebben? Geloof mij, DP is iemand van haar woord en dat kan er van niet veel gezegd worden (en vergeet niet dat ze dit vrijwillig doet hé, kunnen wij alleen maar dankbaar voor zijn). Daarnaast het is niet zij die de kronen uitdeelt (kan en mag ze niet):
Bekijk bijlage 1659

Heeft niks met kronen te maken , maar wel leuk dat je je neus weer in dingen steekt waar je niks vanaf weet ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Blijkbaar weet ik meer van wat er achter de schermen gebeurt dan jij, want jij toont er totaal geen begrip voor. Het enige waarvoor jij hier op het forum komt is voor te klagen, te zagen, te zeuren en nog wat spelers tegen jou in het harnas te jagen... In plaats van bij te dragen aan een aangename community en ervoor te zorgen dat er werkelijk verbeteringen komen en dat er een leuke sfeer heerst op het forum, slaag jij er wekelijks in om dat te verzieken. Alleen maar negativiteit... Negativiteit rond het spel kan, maar zorg dan voor opbouwende kritiek.

In dit geval beschuldig je DP al van valse beloftes, omdat je niet meteen antwoord krijgt. Dat vind ik zware beschuldigingen en daarbij het totaal niet tonen van begrip voor mensen hun leven buiten dit spel en het forum. Moeten ze alles laten vallen om jou binnen de seconde te bedienen? Als iedereen gewoon wat meer begrip zou tonen en niet zo moeilijk zou doen over de kleine dingen zou het leven (en ook hier) veel simpeler en aangenamer zijn. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat je supportbericht niet binnen de zoveel dagen is beantwoord. Geduld is een mooie zaak en probeer af en toe ook eens wat "positievere" berichten te posten (ookal is dat misschien moeilijk voor je), dat draagt bij tot een leukere sfeer hier. En dat is toch volgens mij waarom we hier voornamelijk komen, niet?
 

DeletedUser

Guest
Dat terwijl haar eigen voorstel om 2 uur geen reet meer waard is? Het is nutteloos om een voorstel te doen voor vandaag en dan niet meer te reageren , dan kan je als support zijnde beter niks zeggen , maar ook hoe beslissingen worden genomen en hoe er omgegaan word met het supportsystem door sommige mensen en de verwerking ervan is een ramp

Vraag me vooral af om welk voorstel het gaat ?
Is er een ticket niet op de milliseconde getimed ? :D (belachelijk)

Zover ik ervaar is er binnen een dag een antwoordt op je ticket (niet dat je er altijd wat aan hebt :D )

Het gezeur om jouw gezeur vind ik ook belachelijk, daar stijg de popcorn handel van en is dus koopkracht en dus goed :)
 

DeletedUser1935

Guest
Blijkbaar weet ik meer van wat er achter de schermen gebeurt dan jij, want jij toont er totaal geen begrip voor. Het enige waarvoor jij hier op het forum komt is voor te klagen, te zagen, te zeuren en nog wat spelers tegen jou in het harnas te jagen... In plaats van bij te dragen aan een aangename community en ervoor te zorgen dat er werkelijk verbeteringen komen en dat er een leuke sfeer heerst op het forum, slaag jij er wekelijks in om dat te verzieken. Alleen maar negativiteit... Negativiteit rond het spel kan, maar zorg dan voor opbouwende kritiek.

In dit geval beschuldig je DP al van valse beloftes, omdat je niet meteen antwoord krijgt. Dat vind ik zware beschuldigingen en daarbij het totaal niet tonen van begrip voor mensen hun leven buiten dit spel en het forum. Moeten ze alles laten vallen om jou binnen de seconde te bedienen? Als iedereen gewoon wat meer begrip zou tonen en niet zo moeilijk zou doen over de kleine dingen zou het leven (en ook hier) veel simpeler en aangenamer zijn. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat je supportbericht niet binnen de zoveel dagen is beantwoord. Geduld is een mooie zaak en probeer af en toe ook eens wat "positievere" berichten te posten (ookal is dat misschien moeilijk voor je), dat draagt bij tot een leukere sfeer hier. En dat is toch volgens mij waarom we hier voornamelijk komen, niet?

Ik beschuldig niet , ik zeg het , en het is nog de waarheid ook.

1. Mela stuurt ticket
2. Ik word geband
3. Om 1 of andere reden word Mela verteld dat ik een 28 uur ban heb , iets wat zo absurd is.
4. Ik stuur een ticket om te zeggen dat ik bewijs heb tegen mijn ban , en het feit dat mela wel wat ergere zinnen heeft getypt als ik ooit gedaan heb op dit spelletje
5. Mela valt aan omdat die weet dat ik geband ben (geraakt niet eens door mijn offensief)

6. Dus jij denkt dat ik niet bezig ben met verbetering voor het spel , jawel maar dat doe je niet door hier te plakken en alles maar goed te vinden , er gaat een serieus ticket uit naar Innogames themselves morgen , met alle bugs die in de game zitten en er al tijden inzitten , met feiten over features die gewoon in TW1 zitten maar hier dan niet gebruikt worden (qua community support) die veel beter zijn dan de manier van werken die er nu is.

Ook kom je je weer eens moeien met iets waar je totaal niks van weet ? je weet wat er gebeurd achter de schermen? , vertel het eens jongen , waar is inno dan al zo lang mee bezig dat ons bijna een jaar doet wachten? waar is inno mee bezig dat ze niet eens wat simpele bugs kunnen hotfixen , ik programmeer zelf voor mijn job , en ik vind dit ronduit belachelijk , ik kan dit hele spel ook met de grond gelijk maken in men berichten? heb je dat liever? Nee ik ben een beetje salty hier , maar ik volg dit echt wel op met verdere actie achter de schermen , ook de eerste contacten met paypall zijn gemaakt , en tot nu toe krijg ik groot gelijk , ik heb nu een laatste soort van eis uitgebracht aan inno en anders ga ik de 2k+ euros die al in dit spel zitten is even laten refunden , en er zijn er genoeg die hier hetzelfde over denken en hier mee in zullen stappen als ze zien dat er wel echt iets tegen gedaan kan worden.

Inno maakt zich schuldig aan zoveel fouten in hun core-bezigheid dat ze echt moeten gaan opletten wat ze doen , of ze gaan tegen een serieuze actie van paypal lopen , en ik kan je andere voorbeelden van games geven die daar een mokerslag door hebben gekregen

Dus beter zwijg je als je niks weet , en zeker niet als je denkt dat alles draait zoals het hoort

Nog iets te zeggen , of ga je je dikke neus eens terug in je eigen boeken steken?

Vraag me vooral af om welk voorstel het gaat ?
Is er een ticket niet op de milliseconde getimed ? :D (belachelijk)

Zover ik ervaar is er binnen een dag een antwoordt op je ticket (niet dat je er altijd wat aan hebt :D )

Het gezeur om jouw gezeur vind ik ook belachelijk, daar stijg de popcorn handel van en is dus koopkracht en dus goed :)

Ik zou een moment de tijd krijgen om screens te trekken op de wereld waar ik geband was , om zo mijn ban aan te kaarten en te kijken wat ik er tegen kon doen , screens trekken van de volledige gesprekken ipv een paar berichtjes uit een gesprek halen zoals sommigen doen , kuch kuch , Mela , Kuch kuch

Dan daarna kreeg ik ineens geen antwoord meer op mijn ticket terwijl ik vlak na het ontvangen ervan een antwoord had gegeven , dan doe zo een belofte niet , en zeg niks vind ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Inhoudelijk mogen wij tickets niet op het forum bespreken. Echter wil ik hier wel een opmerking maken: wij informeren spelers nooit over eventuele sancties die wij opleggen. Een ieder die weleens wat heeft aangegeven is denk ik wel bekend met de zin/strekking dat wij bedanken voor de melding maar dat je verder geen follow up te horen krijgt.
 

Peeters

Ervaren Lid
uit mijn ervaringen zullen DP en co nooit zomaar iemand bannen , ze zullen eerst feiten moeten zien dat niet door de beugel kunnen

en hoe ik DP en krg33 ken vallen zij als mensen reuze mee , ik kan daar geen slecht woord over zeggen je kan altijd een leuk gesprek voeren met hun

ook niet vergeten dat DP op vrijwillige bassis dit doe he , zij krijgt daar geen geld voor en toch sta ze elke dag als ze kan klaar voor ons , dat verdiend respect vind ik
 

DeletedUser1517

Guest
Net zoals die keer dat je werd aangeklaagd voor pushing? Was ook niets van waar zeker? Met andere woorden, jij hebt het nooit gedaan... Communicatief ben je een ramp (arme Paypal die nu ook berichten van jou moeten doorgronden) en ga je weer aan de slag om mensen hier van het forum weg te jagen door je gedrag en handelingen. Hartelijk proficiat! Je verbaast me elke keer met je gedrag en je berichten, WOW!

Als het je niet aanstaat, dan blijf je gewoon weg, er zijn genoeg andere spellen (maar ook daar zul je zaken vinden die niet helemaal zijn zoals je wil). In plaats van meteen Paypal aan te schrijven of naar Inno rechtstreeks zou je er beter aan doen eerst onze CM te contacteren en pas daarna hogerop te gaan als dat niet werkt. Maar goed grote meneer, ik hoop dat je er de voldoening uithaalt die je zoekt en het forum hier rustig laat voor wat het is. Ik spreek het nu uit, maar ik ben zeker niet de enige die genoeg heeft van je gedoe en gezever... Iedereen mag berichten posten, maar het is wel toevallig dat steeds jouw berichten leiden tot een discussie of een conflict. Nu ga jij zeggen dat dat aan ons ligt en kunnen we weer de volgende discussie beginnen en is de cyclus weer rond. In elk geval zorgen spelers zoals jij ervoor dat niet alleen ik, maar ook anderen wegblijven van het forum.
 
Bovenaan