Toppers en floppers

DeletedUser1935

Guest
Is het ook mogelijk dat jij een keer normaal communiceert/reageert?

Alvast bedankt :).
Jij vraagt of ik normaal kan doen , maar je ziet niet hoe NLC en Uthred altijd doen? Het ruikt hier naar moraalridder! {edit door DP: beetje lief blijven, ook al zijn er onderling spanningen ;) }


#Edit door Death : De waarheid mag blijkbaar ook al niet meer gezegd worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1449

Guest
Ramsey snow zou deze discussie helemaal compleet maken:p

latest
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Wat ik hier vooral bijzonder vind is dat mijn naam genoemd wordt terwijl ik al ik weet niet hoelang niet meer reageer op deathscyte. Dit is niet de eerste keer dat hij mijn naam vanuit het niks laat vallen. Ik dacht dat beetje modder gooien toegestaan was op het AF. Maar op een nieuwe wereld beginnen we weer opnieuw. Death speelt niet meer op 26 en ik speel niet op 27 dus ik ben gestopt. Want wat heeft het voor zin om dan nog door te gaan?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zijn 2 verschillende onderwerpen , doe is rustig , als ik niet dubbelpost , wie reageerd er dan op het forum , ook niemand he?
Ik ben kalm, maar sinds jaar en dag is dubbelposten niet toegestaan :) door middel van citaten of bewerken van je eigen reactie kun je dubbelposten voorkomen :) Elke reactie wordt zeker gewaardeerd, maar meerdere posts maken wat in 1 reactie kan is onnodig :)
 

DeletedUser1935

Guest
Ik ben kalm, maar sinds jaar en dag is dubbelposten niet toegestaan :) door middel van citaten of bewerken van je eigen reactie kun je dubbelposten voorkomen :) Elke reactie wordt zeker gewaardeerd, maar meerdere posts maken wat in 1 reactie kan is onnodig :)

Wees blij dat er nog mensen zijn die op het forum komen , het ging hier over 2 verschillende onderwerpen , de ene was een reactie op iemand , de volgende was een nieuwe statement over een ander persoon , als dat al verboden is laat ik buiten de wereldcontesten in het vervolg de forums links liggen , en toen waren we nog met 4 ...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Wees blij dat er nog mensen zijn die op het forum komen , het ging hier over 2 verschillende onderwerpen , de ene was een reactie op iemand , de volgende was een nieuwe statement over een ander persoon , als dat al verboden is laat ik buiten de wereldcontesten in het vervolg de forums links liggen , en toen waren we nog met 4 ...
Ik ben heel blij met de mensen op het forum :eek:

Maar verschillende onderwerpen of reacties op verschillende personen kunnen prima in 1 post (of zijn mss offtopic, magoed daar zal ik niet te lastig over doen ;)). Het moet hoe dan ook in 1 post. Als je een keer iets plaatst en je plaats een aantal dagen later nog iets, en niemand heeft tussentijds gereageerd, dan is het weer wat anders :)
 

DeletedUser854

Guest
Wees blij dat er nog mensen zijn die op het forum komen , het ging hier over 2 verschillende onderwerpen , de ene was een reactie op iemand , de volgende was een nieuwe statement over een ander persoon , als dat al verboden is laat ik buiten de wereldcontesten in het vervolg de forums links liggen , en toen waren we nog met 4 ...
Er zijn super veel actieve mensen. Ligt alleen aan de periode xD Het forum functioneerde voor jou prima en zal zonder je ook prima verder gaan :)
 

Peeters

Ervaren Lid
Ramsey snow zou deze discussie helemaal compleet maken:p

latest


awel ik was net terug aan denken aan die mooie tijd met ramsay snow door dit gesprek te volgen :D , dacht ook om me niet te veel te moeien bij dit gesprek
maar dit riekt idd naar een slechte verliezer , inplaats het forum te vullen (wat ik op zich niet erg vind ,integendeel zoals elke ramptoerist graag heeft :p) zou hij liever zorgen dat hij zijn wapens opneemt en niet te vlug opgeeft
 

DeletedUser1935

Guest
awel ik was net terug aan denken aan die mooie tijd met ramsay snow door dit gesprek te volgen :D , dacht ook om me niet te veel te moeien bij dit gesprek
maar dit riekt idd naar een slechte verliezer , inplaats het forum te vullen (wat ik op zich niet erg vind ,integendeel zoals elke ramptoerist graag heeft :p) zou hij liever zorgen dat hij zijn wapens opneemt en niet te vlug opgeeft

Ik heb een nieuw doel op een nieuwe wereld 5 tegen 30 is onbegonnen werk , zeker als ook jullie genoeg ervaren spelers hebben
 
Bovenaan