Top/Flop stammen

DeletedUser664

Guest
IDDOMANOAH;n15739 zei:
ik ken de scenario's heel goed
blijft triest

We weten dat je gesprekken hebt met mensen uit onze stam en ook welke informatie dat die je verlenen dus je weet zeker niet alles, haha. :p
 

DeletedUser

Guest
vooral doen geloven
nog 5 leden erbij zoeken zijn er vast wel een paar die nog graag erbij willen zitten jullie lekker met 50 man
misschien kunnen jullie RDF wel inhalen
 

DeletedUser

Guest
On-topic blijven he jongens.

Top:
- RDF
Flop:
- Crullennium zelfde stamstructuur als RDF maar veel minder swag :p Zoals IDDOMANOAH al aanhaalde.

Also slepzz je hebt per ongeluk een voetballer genomen als avatar.
 

DeletedUser31

Guest
Hihi :) Toevallig zit Rimpelmace in I2C, wat zijn Flop keuze niet anders dan verwacht maakt :p

Top: -M- , FEW
Flop: RaB

Mijn lijstje voor nu :)
 

DeletedUser

Guest
h3Rvvin Denk niet echt dat het eerlijk is om je eigen stam een top stam te noemen ;) anders komen we nergens :p Dan zou iedereen zijn eigen stam kiezen ;).
 

DeletedUser31

Guest
Daar geef ik je gelijk in Devesion ;)

Top: FEW
Flop: RaB

is het dan
 

DeletedUser138

Guest
Dan ook maar top/flop geven :p

Top : TWR
Flop : N.C. en nog wel een hele resem

Topspeler : Devesion ;-)
 

DeletedUser633

Guest
Ohh je mag geen eigen stam als top stam noemen. Dan blijft er weinig over xD
 

DeletedUser693

Guest
Ik weet het we zijn Top

Top WKS,
Respect voor I2C en RaB en vast nog veel meer.

Flop N.C, U-C do i need too say more.... Oww en RDF Massa massa massa ble kots jakkes

Top speler Devesion echt man goed gehandeld. Ik heb ook de iedereen bekende mails gehad maar jij hebt dat zo goed gedaan
Flop..... die naam is al te veel op het forum genoemd..... Ik had ooit nog wel zoveel respect voor hem tot hij ........ en nu is hij niets meer hahahaha iets met boontjes enzo...
 

DeletedUser731

Guest
Het is wel grappig dat ze klagen over het vernieuwde Millenium, maar je hoort niemand over FEW.
Het lijkt alsof ze 'maar' 21 leden hebben, maar dan vergeet je toch echt hun MB-stam Sub-Zero met 15 leden (en groeiende).

Oftewel is ook FEW met 36 leden niet bepaald meer de 'elite' stam zoals hier wordt geroemd.

Daarnaast zitten jullie te klagen over ons ledenaantal, terwijl de topstammen in W3 ook over de 40 leden zitten en dan ben ik nog niet eens begonnen over HOR, BAR, MVL en die hele bende...
Ja 40 leden is veel, maar dat is geen reden om ons tot flop-stam te benoemen :)
Tot nu toe zijn we nog steeds de stam waar iedereen het bangst voor is... en volgens mij is dat geen eigenschap die een flop-stam normaliter heeft?
 

DeletedUser633

Guest
Je kan Few geen flop stam noemen, omdat zij kleinere spelers beschermen tegen voornamelijk Millenium spelers. Daarnaast weet je zelf ook wel wat de reden is waarom -M- een flop stam wordt genoemd. Die fusie was totaal onnodig en zelfs zielig.

Niet voor niets mogen bedrijven niet fuseren als zij uiteindelijk te sterk worden. Dat is oneerlijk tegenover concurrenten. In dit geval kan je het zelfs met elkaar vergelijken. Een Nr. 1 stam die fuseert met de nr. 3 stam en daardoor 3x zo groot werden als de concurrent (24 mil op 8 mil van few).

Als je zoiets doet moet je ook niet zeiken als je een flop-stam wordt genoemd. En nee dat iedereen bang voor je is, is geen eigenschap van een flop-stam. Niemand is ook bang voor RDF......
 

DeletedUser

Guest
Denk eerder dat jullie bang zijn dat de wereld tegen jullie gaat keren
anders kom je ook niet om samenwerking vragen
zullen vast wel stammen zijn die op jullie aanvraag ingaan maar dat zijn dan de bangerikken

FEW is met 21 leden nog steeds een elitestam in mijn ogen
alleen jammer dat RaB uit elkaar gevallen is
maar meest jammerlijke blijft dat nummer 1 en nummer 3 gaan fuseren om er sterker van te worden
staat allemaal haaks op elkaar
zijn in oorlog maar waren altijd nog goed bevriend
deel zat vroeger al in de stam maar kan me alleen bedenken als je eruit gaat om nieuwe stam te maken daar je niet met beleid eens bent of niet goed genoeg bevonden en dan opeens weer koek en ei

ik hoop dat elke stam nu haar verantwoordelijkheid neemt om te rossen op jullie
degene die met jullie gaat samenwerken ontbreekt het aan zelfrespect

wij zullen van onze kant iig onze eigen doel voor ogen houden en dat is gewoon met die bijl in de rondte slingeren

succes allen
 

DeletedUser31

Guest
Yuhlin Nu spreek je kwaad over ons, dat wij al deze sterke spelers erbij halen, en dat nog wel van onze vijand... Maar dan moet je niet ontkennen dat FEW dat niet doet want volgens mij heeft FEW oorlog met RaB, daarbij hebben ze BoorG hard aangepakt, en daarna ook de sterke spelers van RaB tot zich genomen. Daarbij snap ik niet wat je bedoeld met 'FEW beschermd deze leden tegen -M- ... Deze leden werken gewoon nauw samen met FEW en behoren tot elkaar. Dat is niet alleen om ze voor -M- te beschermen, en daarbij zou dat ook volledig nutteloos zijn.

IDDOMANOAH Dat is oke, wat jij wilt... Gaat leuk worden op B ;)

Ook is het wel bijzonder dat -M- met 45 leden, word vergeleken met een stam met 145 leden. Daarbij heeft -M- ruim het op-éen-na hoogte gemiddelde puntenaantal, en druipt de angst er inderdaad af bij enkele personen. Ook merk je dat GAS domineert op W1 en die hebben ook 36 leden, dus ook geen elite stam en hebben zoals DummiBear al zei, de 2 sterkste stammen op Wereld 3(ook met hoogste gemiddelde puntenaantal per lid) ook 52 en 41 leden...
 

DeletedUser633

Guest
Welke andere keus was er? Op twee fronten vechten? Aan de ene kant tegen RaB met 1,5x zoveel punten als Few en aan de andere kant -M- met 3x zoveel punten als Few? Ik ontken niet dat Few dat niet heeft gedaan, maar de redenen dat ze dat hebben gedaan zijn beter dan die van -M-, veel beter.

Daarnaast bedoel ik dat een stam met 45 leden anders is, dan een stam met 21 leden en een mb-stam. Dat kan je niet vergelijken zoals DummiBear dat doet.

Btw, ga je het nog mee maken het einde van de oorlog of ga je stoppen op B?
 

DeletedUser731

Guest
Je kan FEW met hun MB-stam best vergelijken met het totale ledenaantal van ons.

Voor FEW is de MB-stam namelijk heilig, zo heilig dat ze de onderhandelingen voor een samenwerking wilde beëindigen wanneer wij de MB-stam niet meenamen in het BG-schap.
Dus in wezen zijn het voltallige leden, alleen dan in een andere stam. Voor de buitenwereld worden ze alleen liever gezien als een 'elite-stam' waardoor ze het opsplitsen.
Ik verwacht dat leden van FEW zelfs wordt verboden MB's te edelen, of zit ik hier mis?

Daarnaast waren wij na de fusie niet 3x zo groot als de concurrent, RaB had destijds nog iets meer dan de helft van ons aantal punten. Dat zij kort daarna uit elkaar vallen waardoor FEW 2de komt te staan met een kleiner puntentotaal vertekent het beeld.

En je geeft aan dat de reden voor het opnemen van RaB leden een oorlog op twee fronten is, en dat keur je wel goed.
Maar -M- die een oorlog voert met zowel RaB als CRU is geen oorlog op twee fronten?

FEW heeft exact hetzelfde gedaan als ons, namelijk de vijand gerekruteerd om te voorkomen dat er op 2 fronten wordt gevochten. Met dit verschil dat het bij ons een fusie was en bij FEW de leden gerekruteerd werden uit een uit elkaar gevallen stam. Als je bekijkt welke leden uiteindelijk in FEW of Sub-Zero terecht zijn gekomen kan je toch ook bijna spreken van een fusie.

En volgens mij gelooft IDDOMANOAH nog steeds dat FEW maar 21 leden heeft... misschien toch niet helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen op Bastille? :)
 

DeletedUser

Guest
ready to rumble people
ben benieuwd welke sneaky sh$t er nog meer komt kijken
maar BoS blijft zichzelf
geen polonaise aan ons lijf

was alleen veel spannender geweest als het bij het ouwe was gebleven maar je gaat zien welke stammen de sleutels in handen hebben

ik wens jullie succes
 

DeletedUser633

Guest
DummiBear Dus je beweert dat jullie een serieuze oorlog hadden met Crusade en RaB? Hoeveel dorpjes hebben jullie van RaB veroverd 0? Daarnaast is het gewoon onzin dat je de situaties vergelijkt. Jullie zijn de nr. 1 stam en konden samen met Few RaB aanvechten (terwijl die al grote verliezen leden) en aan de andere kant Crusade aanpakken (die nou ook niet bepaald domineerden). Het is dan toch laf dat je je ene vijand opneemt, je andere vijand uit elkaar ziet gaan en dat je dan in plaats van onderhandelen over een samenwerking met Few ineens volop tegen Few gaat vechten (die dus nog minder dan de helft van jullie punten had).

Dat is toch een hele andere situatie dat nadat dit allemaal is gebeurd Few wat leden opneemt van het uit elkaar vallende RaB om samen met die leden te verdedigen tegen -M- die op dat moment 3x zoveel punten had? Hoe kan je dat vergelijken?
 
Bovenaan