Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Haha, iemand hier voelt zich een beetje bedreigd? En wat een simpele gedachte is het toch, vluchtelingen weigeren... Ben je enigszins mee met de beschaving? Wat als die 'vluchtelingen' veel capaciteit bezitten?

Top: Millennium, niet veel op te zeggen, staan nu al heel lang eerst en domineren het centrum

Flop: Respect!, PTE-spelers in BG-provincies aannemen en ten onder gaan door een leider met grootheidswaanzin ;) (stuur me aub nog eens zo'n 15000 woorden bericht money)
 

DeletedUser31

Guest
Hoi BoorG,

haha ik vind je bericht erg leuk :) Ik ga er in met je mee ;)
Wel ging bedoelt Slepzz meer het feit dat RaB deze spelers binnenhaalt, en dat is misschien ook logisch maar het is geen eigen kweek. Maar dat terzijde. Je laatste zin komt mij bekend voor.
 

DeletedUser664

Guest
BoorG;n14442 zei:
Haha, iemand hier voelt zich een beetje bedreigd? En wat een simpele gedachte is het toch, vluchtelingen weigeren... Ben je enigszins mee met de beschaving? Wat als die 'vluchtelingen' veel capaciteit bezitten?

Top: Millennium, niet veel op te zeggen, staan nu al heel lang eerst en domineren het centrum

Flop: Respect!, PTE-spelers in BG-provincies aannemen en ten onder gaan door een leider met grootheidswaanzin ;) (stuur me aub nog eens zo'n 15000 woorden bericht money)


Ik voel me inderdaad erg bedreigd aan precies de andere kant van het Millennium cluster dat niet aan jullie grenst, -kucht-.
Tevens hebben jullie al genoeg vluchtelingen aangenomen die weinig tot geen capaciteit hebben (ik zal geen namen noemen). Ze kunnen inderdaad groeien in punten, maar als het op ervaring aan komt komen de vraagtekens.
Maar goed, ieder zijn eigen mening toch? ;)
 

DeletedUser

Guest
Latex Lover;n15340 zei:
zou het niet weten


Laat je niet weerhouden! Ik neem aan dat iedereen wel tegen een stootje kan en anders pakken we de popcorn en kunnen we gezamelijk kijken hoe mensen hier modder naar elkaar gooien.

Top:
Naja kan FEW niet echt noemen omdat ik er in zit.

WKS is opzich wel een topper, ondanks alle tegenslagen weten ze zich gewoon te verplaatsen en weer groter te worden. Klasse jongens! Nu nog de vechtlust en ik denk dat het dan wel beter gaat.


Flop: Tsja, hoe zal ik het uitleggen zonder lullig te zijn. Mijn grote flopper is toch wel RaB.
1. Een hoop vluchtelingen uit WKS, SDC, KoL, en natuurlijk onze grote vriend Sibron.
2. Indringen van andere provincies terwijl je gezamelijk SDC weg werkt.
3. Ondersteunen van andermans provincies om zo te voorkomen dat ze kunnen edelen.
En kan nog wel een paar redenen verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Top: FEW met een few doen ze goede dingen

Flop: is nu toch echt M geworden triest dat je op deze manier de wereld wilt bepalen met 40+ lekker knus in de stam was totaal onnodig
erg jammerlijk
 

DeletedUser664

Guest
IDDOMANOAH;n15683 zei:
Top: FEW met een few doen ze goede dingen

Flop: is nu toch echt M geworden triest dat je op deze manier de wereld wilt bepalen met 40+ lekker knus in de stam was totaal onnodig
erg jammerlijk


40 mensen met een gemiddelde van dik 500k punten? Daar zeg ik geen nee tegen :)
 

DeletedUser

Guest
neigt naar massastam en geil voor de punten
lelijke ontwikkeling op deze wereld voor mij zijn jullie de losers
niet van eigen kracht uitgaan
 

DeletedUser664

Guest
We hebben eerder al eens op 40 leden gestaan en dat werd 29. Daarnaast, niet van eigen kracht uitgaan? We hebben ook iedereen van oorspronkelijk -M- gedumpt zeker? ;)
 

DeletedUser

Guest
je kan zeggen wat je wilt die is een hele trieste zet op deze wereld
 

DeletedUser664

Guest
Iedereen zijn eigen mening. Alleen jammer dat je doet oordelen zonder het verhaal hier achter te weten. :)
 

DeletedUser31

Guest
Keep calm buddies.
Vanaf dag 1 bestaat -M-, waarvan veel dezelfde leden nog steeds actief zijn in de stam, en daarbij hebben we ook al een grote oorlog gewonnen.
Ieder zijn mening, geen probleem ;)
Leve de democratie!
:p
 

DeletedUser

Guest
Haha inderdaad wat H3Rvvin zegt.

-M- het spijt mij, maar dit is wel een klein beetje een RaB actie ;),
Eerst oorlog proberen te voeren en daarna de helft van de leden maar binnenslepen omdat het oorlogvoeren te langzaam gaat ;).
Het is nog niet een reden om de grootste flopper te wezen, maar mijn respect daalt een klein beetje ;).

Houdt niet weg dat -M- nogsteeds wel gezellige spelers heeft waarmee je kan praten!
 

DeletedUser

Guest
daarom H3rvvin was het niet nodig om die fusie uberhaupt in gedachten te hebben als je al van begin af met zelfde groep bent en grote oorlog al heb weten te winnen
blijf erbij voor mij een grote flop dit
 

DeletedUser664

Guest
IDDOMANOAH;n15720 zei:
daarom H3rvvin was het niet nodig om die fusie uberhaupt in gedachten te hebben als je al van begin af met zelfde groep bent en grote oorlog al heb weten te winnen
blijf erbij voor mij een grote flop dit


Je was er niet eens van op de hoogte hoe het er voor ons voor stond. Iets kan van buiten nog zo mooi lijken, dan hoeft het dat niet werkelijk te zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
niet zielig doen alsof dit hard nodig was om staande te blijven
ik weet genoeg ook van jullie stam
 

DeletedUser31

Guest
Er speelde op andere vlakken wel degelijk scenario's waardoor dit geen slechte zet is, maar zoals ik al zei, voor de buitenwereld kan ik begrijpen dat dit een mindere zet is. :(

Devesion Ja dankje :) We hopen dat daar niets aan zal veranderen ;)
 
Bovenaan