Top/Flop stammen

DeletedUser1698

Guest
Ik zeg toch niks over dat ik geen kronen heb gebruikt? en jij mag echt wel weten dat ik mijn kronen heb verneukt, want daar heb jij toch niks aan! maar de hoeveelheden van jou kan ik nog net niet aan tippen helaas!

en dat internen? als iemand in actief is wat moet ik dan doen? jullie hem laten overnemen?
Heb je toch geleerd van wat ik zei op Orava, trots op jou! Dus nu is internen niet meer zwak neem ik aan?
 

DeletedUser1681

Guest
Ligt eraan hoe je het doet? het was nooit de bedoeling om glenn te internen! maar als het je doelstelling is om te internen is het wel zwak vind ik! en ik luister altijd naar jou tazzy
 

DeletedUser731

Guest
Ik zeg toch niks over dat ik geen kronen heb gebruikt? en jij mag echt wel weten dat ik mijn kronen heb verneukt, want daar heb jij toch niks aan! maar de hoeveelheden van jou kan ik nog net niet aan tippen helaas

Welke hoeveelheiden? Als ik de aantallen moet geloven heb je toch behoorlijk wat meer gespendeerd dan ik hoor, het is maar net waar je het aan uitgeeft ;)

en dat internen? als iemand in actief is wat moet ik dan doen? jullie hem laten overnemen?

Werkt prima hoor, ook voor de spelers die wél actief zijn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1681

Guest
@thor als jij de namen doorgeeft zal ik speciaal alle redenen erbij vermelden! En moet het altijd aan de leiding liggen?
 

DeletedUser1362

Guest
Weet ik. Maar aangezien hij wel een reden kan geven voor elke speler die op het punt staat om te vertrekken, dacht ik.. :)
 

DeletedUser1746

Guest
Lief doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan