Top/Flop stammen

DeletedUser1325

Guest
Dit is het terrein waar er met modder gegooid mag worden, wie zijn de toppers en nog belangrijker, wie zijn de floppers van W17?
 

DeletedUser1541

Guest
Weinig over te zeggen nu, wel heeft BSO de hele top bijna in handen en de hoogste punten per lid.
(toch zit ik nog in top 10)
 

DeletedUser1325

Guest
Weinig over te zeggen nu, wel heeft BSO de hele top bijna in handen en de hoogste punten per lid.
(toch zit ik nog in top 10)
Wereld is inderdaad nog niet oud genoeg, alleen er is altijd genoeg tijd om met modder te gooien :p
 

DeletedUser1681

Guest
ik weet niet zeker maar ik denk dat BSO met de leden die ze nu hebben, een stam van 20 leden ook wel weg kunnen spelen
 

DeletedUser1739

Guest
Waarom nemen mensen uberhaubt nog de moeite om zulke werelden te joinen?
Hoeveel krijgt deze, 800 spelers? 600?
 

DeletedUser1541

Guest
Ben momenteel nummer 2, wordt waarschijnlijk daar weer weg getrapt
 

DeletedUser1681

Guest
Top: Bso & Vms, ik denk dat het een leuke strijd zal worden tussen de 2 stammen! in het algemeen denk ik dat VMS in het gemiddelde er beter voor staat dan BSO
 

DeletedUser731

Guest
jullie stam draait op Cinexio, maar dat jij de realiteit niet onder ogen wil zien moet je zelf weten

Mag ik je er op wijzen dat de volgende speler eerst bij ons hebben aangeklopt, afgewezen zijn en vervolgens pas jouw stam als optie hebben overwogen, of gewoon weg wilde overstappen?
- SemTex (Jij dus! :eek:)
- JorisBoris
- RudiGames
- Tucan
- Dutchwappieee
- NoviomagumNL
- Sablico
- lotr2
- Koekjes bij de Koffie

Dat is praktisch de halve stam :)

Daarnaast zegt dit denk ik ook wel genoeg:
upload_2017-4-4_12-20-23.png

We will see, but for now: dream on? ;)
 

DeletedUser1681

Guest
Mag ik je er op wijzen dat de volgende speler eerst bij ons hebben aangeklopt, afgewezen zijn en vervolgens pas jouw stam als optie hebben overwogen, of gewoon weg wilde overstappen?
- SemTex (Jij dus! :eek:)
- JorisBoris
- RudiGames
- Tucan
- Dutchwappieee
- NoviomagumNL
- Sablico
- lotr2
- Koekjes bij de Koffie

Dat is praktisch de halve stam :)

Daarnaast zegt dit denk ik ook wel genoeg:
Bekijk bijlage 987

We will see, but for now: dream on? ;)

haha ik weet niet of je het weet maar:
jorisboris
rudigames
tucan

kwamen eerst bij mij
 

DeletedUser1681

Guest
Beter lezen...: 'of gewoon weg wilde overstappen'
nu heb je gelijk. maar joris,rudi en tucan waren in mij overleg! en ben nu blij dat het anders is gelopen. vindt wel knap dat jij van helemaal achter naar top 3 geschoten bent
 

DeletedUser1543

Guest
ik ook ik wil graag weten wat jullie stam beter maakt dan onze:eek:
 

DeletedUser1681

Guest
Ik mis nog steeds argumenten hoor @SpiritDual
ik ook ik wil graag weten wat jullie stam beter maakt dan onze:eek:

ik heb gezegd dat ik denk dat het een leuke strijd gaat worden, en dat wij in het gemiddelde iets meer voordeel hebben!
redenen:
- heb het gevoel dat BSO een paar weinig actieve leden hebben!
- en een paar zwakkere leden.
-en het kan wel zijn dat jullie de meeste van mijn stam hebben afgewezen, maar nu willen ze wel een ondergang van jullie zien
 

DeletedUser731

Guest
ik heb gezegd dat ik denk dat het een leuke strijd gaat worden, en dat wij in het gemiddelde iets meer voordeel hebben!
redenen:
- heb het gevoel dat BSO een paar weinig actieve leden hebben!
- en een paar zwakkere leden.
-en het kan wel zijn dat jullie de meeste van mijn stam hebben afgewezen, maar nu willen ze wel een ondergang van jullie zien

We vroegen om goed onderbouwde argumenten, geen 'ik voel dat' gedoe. Daarbij heeft vrijwel iedereen in onze stam zich al eens bewezen dus ik snap die 'en een paar zwakkere' leden niet zo. Daarnaast weet jij helemaal niets af van de activiteit binnen de stam, die zit wel goed hoor ;)
 

DeletedUser1681

Guest
We vroegen om goed onderbouwde argumenten, geen 'ik voel dat' gedoe. Daarnaast heeft vrijwel iedereen in onze stam zich al eens bewezen dus ik snap die 'en een paar zwakkere' leden niet zo. Daarnaast weet jij helemaal niets af van de activiteit binnen de stam, die zit wel goed hoor ;)
- je doet net alsof ik jullie een flop heb genoemt, er staat toch echt een top bij! en geef mijn stam een lichte voordeel
 
Bovenaan