Top/Flop stammen

DeletedUser19

Guest
Klopt, in dit topic wordt er modder gegooid op stammen. Of natuurlijke vol lof geprezen.
Laten we dat terug doen en on-topic gaan ;)
 

DeletedUser1647

Guest
flopperdeflop: Uprising, geen uitleg nodig maar voor de liefhebber:
eigen leden komen aan aakloppen met het verhaal ja mijn stam is noob ik zoek echt iets anderes (niet alleen in deze wereld maar ok in de andere)
tevens proberen ze het toch elke wereld (soms doen ze het stiekem onder de naam briganti), en ze zeggen altijd de aanhouder wint, nou helaas voor hun dit geval lijkt het toch omgekeerd te zijn.

top: BSO, gezellige mensen heel behulpzaam doen geen vlieg kwaat en ze schijne zelfs een Mr sexy in de stam te hebben (disclaimer: dit zijn geruchten die rond gaan, maar alles wijst er op dat het klopt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser878

Guest
flopperdeflop: Uprising, geen uitleg nodig maar voor de liefhebber:
eigen leden komen aan aakloppen met het verhaal ja mijn stam is noob ik zoek echt iets anderes (niet alleen in deze wereld maar ok in de andere)
tevens proberen ze het toch elke wereld (soms doen ze het stiekem onder de naam briganti), en ze zeggen altijd de aanhouder WINT*, nou helaas voor hun dit geval lijkt het toch omgekeerd te zijn.

top: BSO, gezellige mensen heel behulpzaam doen geen vlieg kwaat en ze schijne zelfs een Mr sexy in de stam te hebben (disclaimer: dit zijn geruchten die rond gaan, maar alles wijst er op dat het klopt)
Ze hebben wel deels gelijk wanneer ze zeggen dat de aanhouder wint :p
 

DeletedUser878

Guest
Yes Sir!

TNN iemand al info over?
Hun oprichter noemt Dutch Nemesis
SAmmyTANghe is ook een leider
Hun Kung Fu meester noemt MasterWu
En van wat ik lees is de speler KaperKapitein, gewoon de Jack Sparrow. Johnny Depp speelt dus tw2 op de nl market.
heb je ooit wel eens goed je neusje opgehaald bij ze? toch echt wind hoor als ik dat zo ruik.
Heb er zelf in gezeten in Orava :') weet goed genoeg wat ze kunnen en wat ze niet kunnen
Edit : Ik ging dubbelpost doen, maar toen had ik een beter idee :eek::cool:
 

DeletedUser1681

Guest
Je bent wel stil geworden SemTex.
Nog steeds van mening dat de BSO draait op Cinexio? :)
Ben nog steeds van mening dat jullie door Cinexio makkelijker door zijn gekomen! maar inderdaad Dummi de nieuwe kroner is er ook weer bij!
 

DeletedUser731

Guest
Ben nog steeds van mening dat jullie door Cinexio makkelijker door zijn gekomen! maar inderdaad Dummi de nieuwe kroner is er ook weer bij!

Jijzelf bedoel je?

[11:40:55] sem | Spitirdual: heb net al me kronen verneukt op mijn co account ;)

En interners zijn ook al gespot op deze wereld:
051395b7bf914ca096f50ca62a121da2.png
 

DeletedUser1681

Guest
Jijzelf bedoel je?

[11:40:55] sem | Spitirdual: heb net al me kronen verneukt op mijn co account ;)

En interners zijn ook al gespot op deze wereld:
051395b7bf914ca096f50ca62a121da2.png
Ik zeg toch niks over dat ik geen kronen heb gebruikt? en jij mag echt wel weten dat ik mijn kronen heb verneukt, want daar heb jij toch niks aan! maar de hoeveelheden van jou kan ik nog net niet aan tippen helaas!

en dat internen? als iemand in actief is wat moet ik dan doen? jullie hem laten overnemen?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik zeg toch niks over dat ik geen kronen heb gebruikt? en jij mag echt wel weten dat ik mijn kronen heb verneukt, want daar heb jij toch niks aan! maar de hoeveelheden van jou kan ik nog net niet aan tippen helaas!

en dat internen? als iemand in actief is wat moet ik dan doen? jullie hem laten overnemen?
Mag :D
 
Bovenaan