Top/Flop stammen

DeletedUser1541

Guest
dat klinkt logisch,

Zal ik dan even met argumenten komen?

Waarom bso of VMS zals winnen?

Bso, zij hebben een paar goeie spelers die snel een grote voorsprong nemen, al genomen hebben waardoor ze moeilijk uit het veld zijn te slaan.
Ook mist de ervaring daar niet, tevens zijn er wel enkele die minder actief zijn. Ook kronen zullen helpen voor sommige delen.

Vms, ook veel ervaring. Alleen vms ligt meer verspreid, wij liggen eigenlijk in het zuiden en jullie in het noorden. Dus wordt eens strijd tussen noord en zuid i guess. Vms heeft meer leden, maar toch een hoge punten aantal en met wat meer leden kun je iets makkelijker meer online zijn, om het zo uit te leggen. En natuurlijk onze gezonde frustratie tegen de kronen helpt om ons extra hard te gaan voor de overwinning.

Even toelichten over joinen van BSO

Wij waren al met zijn 3en / 4 en wouden graag naar jullie stam, Sem tex deed als eerst een sollicitatie. Maar wegens gebrek aan online zijn van dummibear duurde het antwoord heel lang. Toen besloot ik even een schot te wagen, terwijl sem tex al afgewezen was. Ik wist dat niet maar toen ik hoorde dat sem tex ook niet mocht joinen haakt ik af. Dit omdat ik graag met mijn vriend Rudigamed en Sem tex in dezelfde stam wou blijven.

Geen dank iedereen

Iedereen moet toegeven, Deze 2 stammen staan er bijde goed voor, door welke reden dan ook.

hier een screen shot van de top lijst, veel VMS maar ook Bso
https://snag.gy/ORz2yw.jpg
 

DeletedUser1543

Guest
dat klinkt logisch,

Zal ik dan even met argumenten komen?

Waarom bso of VMS zals winnen?

Bso, zij hebben een paar goeie spelers die snel een grote voorsprong nemen, al genomen hebben waardoor ze moeilijk uit het veld zijn te slaan.
Ook mist de ervaring daar niet, tevens zijn er wel enkele die minder actief zijn. Ook kronen zullen helpen voor sommige delen.

Vms, ook veel ervaring. Alleen vms ligt meer verspreid, wij liggen eigenlijk in het zuiden en jullie in het noorden. Dus wordt eens strijd tussen noord en zuid i guess. Vms heeft meer leden, maar toch een hoge punten aantal en met wat meer leden kun je iets makkelijker meer online zijn, om het zo uit te leggen. En natuurlijk onze gezonde frustratie tegen de kronen helpt om ons extra hard te gaan voor de overwinning.

Even toelichten over joinen van BSO

Wij waren al met zijn 3en / 4 en wouden graag naar jullie stam, Sem tex deed als eerst een sollicitatie. Maar wegens gebrek aan online zijn van dummibear duurde het antwoord heel lang. Toen besloot ik even een schot te wagen, terwijl sem tex al afgewezen was. Ik wist dat niet maar toen ik hoorde dat sem tex ook niet mocht joinen haakt ik af. Dit omdat ik graag met mijn vriend Rudigamed en Sem tex in dezelfde stam wou blijven.

Geen dank iedereen

Iedereen moet toegeven, Deze 2 stammen staan er bijde goed voor, door welke reden dan ook.

hier een screen shot van de top lijst, veel VMS maar ook Bso
https://snag.gy/ORz2yw.jpg
kijk dat is een mooie uitleg danku @Amako :)
 

DeletedUser731

Guest
dat klinkt logisch,

Zal ik dan even met argumenten komen?

Waarom bso of VMS zals winnen?

Bso, zij hebben een paar goeie spelers die snel een grote voorsprong nemen, al genomen hebben waardoor ze moeilijk uit het veld zijn te slaan.
Ook mist de ervaring daar niet, tevens zijn er wel enkele die minder actief zijn. Ook kronen zullen helpen voor sommige delen.

Vms, ook veel ervaring. Alleen vms ligt meer verspreid, wij liggen eigenlijk in het zuiden en jullie in het noorden. Dus wordt eens strijd tussen noord en zuid i guess. Vms heeft meer leden, maar toch een hoge punten aantal en met wat meer leden kun je iets makkelijker meer online zijn, om het zo uit te leggen. En natuurlijk onze gezonde frustratie tegen de kronen helpt om ons extra hard te gaan voor de overwinning.

Even toelichten over joinen van BSO

Wij waren al met zijn 3en / 4 en wouden graag naar jullie stam, Sem tex deed als eerst een sollicitatie. Maar wegens gebrek aan online zijn van dummibear duurde het antwoord heel lang. Toen besloot ik even een schot te wagen, terwijl sem tex al afgewezen was. Ik wist dat niet maar toen ik hoorde dat sem tex ook niet mocht joinen haakt ik af. Dit omdat ik graag met mijn vriend Rudigamed en Sem tex in dezelfde stam wou blijven.

Geen dank iedereen

Iedereen moet toegeven, Deze 2 stammen staan er bijde goed voor, door welke reden dan ook.

hier een screen shot van de top lijst, veel VMS maar ook Bso
https://snag.gy/ORz2yw.jpg

Niet vanwege tijdgebrek ;)
Voor de rest een aardige uitleg, al ben ik er wel van overtuigd dat er meer ervaring zit in de BSO dan in VMS. En aangezien ik van 9 van de 19 VMS leden de sollicitatie heb gezien kan ik dat ook wel weten :p
Maar again, het verleden is geen garantie voor de toekomst dus we zullen zien.
 

DeletedUser1541

Guest
@DummiBear

Ohw? je leden vertelde dat je weinig tijd had/ weinig online was, maar zal wel.
En over het algemeen zijn de sollicitaties nooit erg goed.
 

DeletedUser1362

Guest
Het is niet omdat je geen reactie krijgt, dat het nog niet wordt besproken op het forum.
Al zou ik zelf wel een reactie achterlaten.. ;)
 

DeletedUser1351

Guest
ja hoe spannend ...
minpuntje bso : ze spelen allemaal in verschillende werelden ...
dat kan je niet volhouden op topniveau
 

DeletedUser1362

Guest
Zeg nooit nooit jij daar! :)
Al vind ik ook dat je maximaal op twee werelden actief kunt zijn, indien je echt iets wenst te bereiken.
 

DeletedUser1681

Guest
@Amako kan ik jou niet als vertegenwoordiger instellen? ik vind het te vermoeiend om met goede argumenten te moeten komen.
 

DeletedUser731

Guest
Toch zou je als leider altijd wel even een net berichtje achter moeten laten schat :p

Normaal gesproken doe ik dat ook, maar als iemand 3 PM's begint en in iedere PM praktisch begint de spammen heb ik daar niet heel veel trek in.
 

DeletedUser1647

Guest
@Amako kan ik jou niet als vertegenwoordiger instellen? ik vind het te vermoeiend om met goede argumenten te moeten komen.
te vermoeiend en het gewoon domweg niet kunenn zijn twee andere dingen, probeer ze de volgende keer niet door elkaar te halen
 

DeletedUser1681

Guest
te vermoeiend en het gewoon domweg niet kunenn zijn twee andere dingen, probeer ze de volgende keer niet door elkaar te halen
Ik heb geleerd om niks aan te trekken van onnozele mensen! Eindelijk achter gekomen waarom.
 
Bovenaan