Top/Flop Stammen

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
DKS was toen nog groter dan ons hoor...... :( en ze hadden wel 3 bondgenoten! (ja dat gebruikten ze echt als argument)
 

DeletedUser1428

Guest
Hadden ze er 3? Verdorie toen ik erbij kwam hadden ze er geen een meer...
 

DeletedUser1428

Guest
Dks een bg met ff? Dat wist ik niet. Dacht dat dat meer via DMR ging.
 

grandmaster

Casual Lid
maar toen ze mij hadden benadert voor een bg vertelden ze er meteen bij dat ze een bg hadden met F-F daardoor heb ik ook meteen bedankt
 

DeletedUser1428

Guest
Die bg's heb ik gelukkig niet meegemaakt. TG kwam bij DKS en dan zou de bg mrt DMR opgezegd worden. Prima regeling:p Met ff heb ik het nooit gezien en de 3e weet ik niet
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Oh is dat zo gegaan? DMR kwam met een wat ander verhaal.

Blijf het toch wel mooi vinden, wij worden gevraagd op DKS ingegaan door DMR. Dus prima doen we, pakken genoeg dorpen en dan pakken ze er zelf in een maand tijd maar 1 of 2? :p
 

DeletedUser1428

Guest
Ja, en wij daarentegen pakte er een stuk meer:)
Hoe die afspraak tussen TF en DMR is opgezegd weet ik je niet te vertellen. Maar als die bg was gebleven konden Burnshark en ik geen kant op... Dus hadden gevraagd of die mogelijkheid er was (aangezien wij niet meteen DKS wouden aanvallen, dat vind ik namelijk niet chique).
 

DeletedUser1428

Guest
Tja net zoals DMR met de vijand van TF (FF) ging samenwerken... Als BG die de strijd samen zouden oppakken ook nit echt een jovele actie.
 

DeletedUser

Guest
Het begon denk ik al wel toen Burnshark en ik de zwakke plekken aanwezen en daarom over stapte naar T'F. Werd ons (begrijpelijk) niet in dank afgenomen. Toen zat Rotte nog als adviseur bij DKS. Ze waren ze aan het verbeteren maar naar onze mening niet snel genoeg. Hadden ze dat eerder gedaan hadden ze een hoop kunnen voorkomen (waaronder als plan dus om coop aan leiding te geven). De handelingssnelheid was te laag. Stam was meer voor gezelligheid, niet om de top te bestormen.


Inderdaad. Ik heb nog even een advies rol binnen DKS gehad. Maar de leiding was een aanfluiting. Als ik een PM stuur naar een leider verwacht ik dat ze snel reageren. Maar soms duurde dit bij de leiding meer als 12 uur. In REQ krijg ik al antwoord als de vraag nog gesteld moet worden ( Bewijze van spreken )

Ik kwam aan de praat met Azza door het forum en we kwamen er achter dat we op 1 lijn zaten qua denken en doen in het spel. Heb toen netjes een bericht gestuurd naar de leiding en daar nooit meer iets van vernomen.

Over Erebus kan ik kort zijn. Spijtig wat er in de familie gebeurt is. Maar de speler had me wel wat eerder mogen inlichten want ik kreeg de co-op pas toen bijna al zijn troepen dood waren en zijn kerkdorpen weg waren. Dus heb ik er geen moeite meer aan verspeeld. Stop de tijd liever in me eigen account of van een co die wel actief is.
 

DeletedUser1428

Guest
Over Erebus kan ik kort zijn. Spijtig wat er in de familie gebeurt is. Maar de speler had me wel wat eerder mogen inlichten want ik kreeg de co-op pas toen bijna al zijn troepen dood waren en zijn kerkdorpen weg waren. Dus heb ik er geen moeite meer aan verspeeld. Stop de tijd liever in me eigen account of van een co die wel actief is.

Tja Reallife gaat natuurlijk voor een spel en ik zou ook niet aan TW denken om even snel coop te geven en mijn verhaal te doen... Dat is dus logisch. Wat betreft de leiding ben ik het met je eens:p Das ook de reden geweest dat ik ben ingegaan op de aanbieding van T'F.

Zie trouwen dat REQ allemaal nieuwe leden heeft in het zuiden tegen T'F aan?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Tja Reallife gaat natuurlijk voor een spel en ik zou ook niet aan TW denken om even snel coop te geven en mijn verhaal te doen... Dat is dus logisch. Wat betreft de leiding ben ik het met je eens:p Das ook de reden geweest dat ik ben ingegaan op de aanbieding van T'F.

Zie trouwen dat REQ allemaal nieuwe leden heeft in het zuiden tegen T'F aan?

Meesten daarvan zijn toen met AEG overgekomen, niet netjes een paar buiten te sluiten he. Zo zijn we overigens in contact gekomen met T'F :)
 

DeletedUser1428

Guest
Meesten daarvan zijn toen met AEG overgekomen, niet netjes een paar buiten te sluiten he. Zo zijn we overigens in contact gekomen met T'F :)

Ik heb het over een aantal DMR leden die overstappen

Tenminste dat zeggen ze:p
 
Bovenaan