Top/Flop Stammen

DeletedUser1428

Guest
Haha ja die ja, maar volgens mij zeide leden van jullie dat hij daarheen zou gaan (kan het mis hebben)
 

grandmaster

Casual Lid
weet niet wat jullie doen , maar ik edel alles wat mij nu nog aanvalt.
mn volgende slachtoffer heb ik ook al gemarkeert.
ben een eigen speler en dat blijf ik
 

DeletedUser1351

Guest
jaja inactief wel, vandaar al die os erin komt steeds ... ;)
ze worden inactief als je ze 600 clears geeft, jammer genoeg, behalve mcgaming en zijn coops, die is steeds actief .
 

Peeters

Ervaren Lid
"ik vermaak me wel buurman
de volgende wereld zitten we mischien wel gezamelijk in 1 stam"


jep dat kan mss wel eens gebeuren ;)

"jaja inactief wel, vandaar al die os erin komt steeds ... ;)
ze worden inactief als je ze 600 clears geeft, jammer genoeg, behalve mcgaming en zijn coops, die is steeds actief ."


heeft een zeer goede co ik heb enormveel respect voor deze kerel amaai daarom is die co voor mij een echte topspeler wil hem ook wel als co :p (uiteraard is mc ook een zeer goede speler maar deze eer ga naar zijn co)
en ja af en toe word er nog een beetje geschoven met deff om je het ook niet al te gemakkelijk te maken :D

en uiteraard ik wil de stam t'f even ook proficiat wensen met hun 70 % dit is uiteraard ook zeer verdiend (dit is gemeend)
 

DeletedUser1351

Guest
er is hard gestreden en zeker in het begin , toen er vele topspelers genadeloos werden uitgeschakeld, nu is het wel moeilijk geworden tegen jullie, jullie spelen precies 100% def om ons te pesten ;)
geen nood
 

Peeters

Ervaren Lid
heu eigenlijk wel das 100 % zeker :D
juist voor onze nap viel hadden juist paar belangrijke en sterke spelers tegen ons verteld dat ze gingen stoppen , wat echt wel rottig was op dat moment :( (maar goed sebiet denken jullie dat ik een excuus zoek);)

kan gebeuren
einigste wat daar nu nog gebeurt door ons is deff bij maken en een beetje schuiven dus ja eigenlijk voor te pesten :D
ik had een voorstel gedaan waar geen interessen voor was dus tja .... begrijp het wel , duurt nu alleen iets langer maar je komt er wel ;)
 
Bovenaan