Top/Flop Stammen

DeletedUser1294

Guest
Hallo allemaal,

Welke stammen betekend veel voor je en vind je het beste? op Tribal Wars 2 wereld Igreja de Sao Roque? Of welke stammen vind je juist het slechtste? Geef hier je Top en Flop stammen van de wereld

Gelieve je keuze te ondersteunen d.m.v. argumenten..
 

DeletedUser1212

Guest
Hey ja inderdaad, kijken of dit wat reacties veroorzaakt;


F-F is veel te groot, booooeeeeee massastammen!!!!!










:D
 

DeletedUser503

Guest
enige TOP die ik vind in deze wereld zijn spelers :p stammen bezitten allemaal zowel noobs die het nog gaan leren en goed worden of het nooit zullen leren en falen als dat ze spelers bezitten die het wel kunnen :p redelijk zinloos om een stam dan op ofwel om de eerste reden dat ze die noobs bevatten af te blazen als FLOP ofwel om die ene in de lucht te prezen als TOP omdat ze enkele Toppers bevatten :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
USP is basscily 1 lid dat ze in de top 10 houd, maar je weet nooit hoe het balletje rolt ^^.
 

DeletedUser340

Guest
USP is basscily 1 lid dat ze in de top 10 houd, maar je weet nooit hoe het balletje rolt ^^.
ja maar ook lucenjenny heeft al bb dorpen overgenomen.. in die positie toch bb overnemen is flop in mijn ogen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Sommigen kiezen liever een veiligere optie dan een bloedneus oplopen :p

ook een top stam in gedachten al of?
 

DeletedUser340

Guest
Nope dat nog niet, eigen stam benoem je hier niet en de stammen waartegen ik tot nu toe heb gevochten zijn het niet waard op top genoemd te worden ;)
 

DeletedUser

Guest
FLOP: USP, zitten een hoop bb edelaars in..
Dat klopt absoluut, het jammere is alleen dat om de een of andere vage reden mooke, de top speler van F-F, er ook 8 heeft overgenomen. En die heeft nog VEEL minder reden om dat te doen. Ik vrees dat de arme noobjes dat zien als reden om te denken dat het misschien toch niet zo'n heel slecht idee is, ondanks logica????
 

DeletedUser

Guest
Nou heb ik het verhaal gehoord dat hij dat deed omdat de dorpen door een ander werd overgenomen, maar dat is vanwege een aantal redenen overduidelijk onzin.
 

DeletedUser

Guest
Nou heb ik het verhaal gehoord dat hij dat deed omdat de dorpen door een ander werd overgenomen, maar dat is vanwege een aantal redenen overduidelijk onzin.

Ik hoor zoveel verhalen...neem ze gerust met een korreltje zout, of 2 korreltjes.

Het enige wat leuk is aan dit topic is modder gooien...so Lets go!
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor zoveel verhalen...neem ze gerust met een korreltje zout, of 2 korreltjes.

Het enige wat leuk is aan dit topic is modder gooien...so Lets go!
Fair enough :p
Ten eerste: een speler is veruit op zijn zwakst net NADAT hij een barbarendorp heeft overgenomen, omdat barbarendorpen vrijwel geen hoofdgebouw of kazerne ontwikkelen, en NOOIT een muur. Met andere woorden, alle troepen die een speler daar plaats zijn sitting ducks, en als hij er niets plaats is het ook niet zo complex. Dus er is geen argument om preventief te edelen.
Daarnaast, alleen al omdat hij CLAIMT informatie te hebben dat het dorp ge-edeld werd, bewijst hij dat hijzelf voor die tijd edelmannen gestuurd heeft, aangezien de enige andere bron van informatie over de loyaliteit van een dorp is het na te vragen aan de eigenaar. En zelfs al lukt het je dat te VRAGEN aan een barbarendorp (da's verrekte lastig, namelijk) kun je nog lang wachten op antwoord.
Laten we, om die redenatie voort te zetten er, enigszins naïef, vanuit gaan dat hij die edelman stuurde, puur om te weten of het dorp werd over genomen. Het is niet waarschijnlijk dat hij de enige is die zich daar druk om maakt (zeker niet gezien al dit gezeur er over). Laten we dus, om te beginnen, denken dat een willekeurige speler X zich daar ook druk om maakt. Speler X stuurt een edelman, om zich er van te vergewissen dat het betreffende barbarendorp niet wordt overgenomen. Hij krijgt het rapport dat zijn edelman de loyaliteit verlaagt heeft van 100 naar, zeg, 70. Hij komt tot de conclusie dat niemand het dorp aan het edelen is. Mooke stuurt een edelman, en de zijne komt 2 uur later aan. Hij krijgt het rapport dat zijn edelman de loyaliteit verlaagt heeft van 72 naar, zeg, 47.

Ik laat het even aan jullie geniën over om de gaatjes in te vullen.

En dan hebben we nog het gebruikelijke argument, dat het een teken van zwakte is, en dat zo veel mensen nieuwe farms moeten zoeken, en al die crap.

Heb ik het WK moddergooien al gewonnen?

PS: sorry voor de zo geheten "muur van tekst", ik dacht, volledigheid is voordelig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan