Top/Flop Stammen

DeletedUser1055

Guest
dan moet je m dynamisch maken Azzandra, dan verandert de kaart mee.
 

DeletedUser1428

Guest
Hmmm het deel van DKS onder ons vind ik nou ook niet al te geweldig.... hoor wel goeie verhalen over het ex TG (wat nu dus DKS is) deel meer richting het noordwesten.

Even dit topic terug gelezen:) Bedankt voor het compliment;)
 

DeletedUser1428

Guest
Helaas is Dks wel klaar. Veel moet inleveren en de actieve leden zijn over gestapt naar Req of TF. Kwestie van tijd voor dat die weg zijn denk ik. Was een prima stam. Ligging heeft ze opgebroken. Toen de keus dus kwam voor Burnshark en mij om naar T'F te gaan was die wel snel gemaakt.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Helaas is Dks wel klaar. Veel moet inleveren en de actieve leden zijn over gestapt naar Req of TF. Kwestie van tijd voor dat die weg zijn denk ik. Was een prima stam. Ligging heeft ze opgebroken. Toen de keus dus kwam voor Burnshark en mij om naar T'F te gaan was die wel snel gemaakt.

Ik heb een groot deel van de stamchat via overgekomen leden kunnen lezen, werd ook niet echt veel gedaan met bepaalde hulpoproeren... denk aan Erebus.. solid fear... mathijs e.d. die riepen weken van tevoren al dat ik hun provincie zou binnengaan, en dat ze preventief OS houden. Maar nee Kyra/Thugger/El meastro waren te druk met hun intern dorpjes te verdedigen ;p
 

DeletedUser1428

Guest
Erebus is wel even een ander verhaal. Chapeau voor het snelle vegen. Maar die was ineens niet actief wegens een prive reden. Hebben jullie (zonder te weten) goed gebruik van gemaakt. Verder viel het in het noorden bij ons wel mee. Veel os konden we toen tegen TF ook niet op rekenen. Maar als je een beetje kan verdedigen heb je ook niet veel nodig he;) Daarvoor trouwens een hoop credits naar Burnshark.

Ondergang van DKS heeft overigens veelal te maken met het uiblijvem van diplomatieke banden. En dan een hoop spelers die niet voor zichzelf konden zorgen in combinatie met noobs. Met name El maestro is niet juist benoemd hier. Heb toen der tijd als een van de weinige os gekregen van hem;)

DKS was een leuk clubje spelers maar met alleen maar vijanden in de vorm van DMR (in goede vorm, die nu ook aan t afnemen is) Req en TF (plus ff wat zich in de strijd gooide) was het wel klaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Erebus is wel even een ander verhaal. Chapeau voor het snelle vegen. Maar die was ineens niet actief wegens een overlijden. Hebben jullie (zonder te weten) goed gebruik van gemaakt. Verder viel het in het noorden bij ons wel mee. Veel os konden we toen tegen TF ook niet op rekenen. Maar als je een beetje kan verdedigen heb je ook niet veel nodig he;) Daarvoor trouwens een hoop credits naar Burnshark.

Ondergang van DKS heeft overigens veelal te maken met het uiblijvem van diplomatieke banden. En dan een hoop spelers die niet voor zichzelf konden zorgen in combinatie met noobs. Met name El maestro is niet juist benoemd hier. Heb toen der tijd als een van de weinige os gekregen van hem;)

DKS was een leuk clubje spelers maar met alleen maar vijanden in de vorm van DMR (in goede vorm, die nu ook aan t afnemen is) Req en TF (plus ff wat zich in de strijd gooide) was het wel klaar.

DMR heeft in al die tijd niet zoveel dorpen ingenomen hoor wat dat betreft, bij ons zitten spelers die in hun eentje meer DKS dorpen binnenhaalden dan DMR bij elkaar. k heb een andere meastro gezien aan mijn front maar zoals ik ook al aangaf in mijn compliment valt het noordwestelijke deel niet met het deel dat tegen mij aanlag te vergelijken.

De eerste clears op erebus waren al gestuurd voordat hij bekend maakte dat hij wat inactiever was (en dan nog had thugger zijn co-op) en ja dit weet ik omdat ik genoeg info doorgestuurd kreeg, zelfs vanuit de leiding (kyra). Pas nadat hij 75% van zn punten kwijt was kwam hij met dat bericht op te proppen, dag daarvoor edelde hij nog gewoon. Enorm vervelend voor die prive situatie, maar of dat de reden is dat wij er met zn 3'en rond 6 uur doorkwamen betwijfel ik. Is gewoon een tijd waarop niet heel veel spelers aanwezig zijn, en dat wil vaak wel nekken. Die provincie is verder wat dat betreft ook enorm snel geveegd, erebus van 100k na 0 in 1-2 dagen, een dag later king niels volledig weg.
 

DeletedUser1428

Guest
Thugger kreeg pas later zijn coop... Dat edelen was dus ook Thugger. Die eigenlijk niet zo vaak per dag erop keek. En Erebus was nog met al zijn punten al 2 dagen inactief;) Voordat hij dorpen aan t verliezen was zijn er pm'tjes verstuurd naar hem. Geen reactie. Als je zo goed geïnformeerd was wist je dus van zijn privé situatie af?
Het leuke is dat hij nooit bekend heeft gemaakt wat minder sctief te zijn aan t begin. Denk ook niet dat je daar aan denkt in zo'n situatie. Zijn dan wel belangrijkere zaken die je aandacht vragen. Wss heeft Kyra je dus niet helemaal kloppende info door gespeeld.

En zoals ik al zei: een hoop spelers die niet voor zichzelf konden zorgen. En nee DMR heeft weinig over genomen. Wij hebben toen meer van hen gepakt dan andersom. Maar je verliest er toch troepen door.
 
Bovenaan