Top/Flop stammen

DeletedUser503

Guest
Snap ook niet dat je op die manier een stam kunt oprichten. Die denken dan als we maar veel spelers hebben en we hoog in de ranking staan. maar zodra je verder in het spel komt en stamleden OS nodig hebben of hulp met aanvallen kan het allemaal niet.

SSB is een naar mijn mening te kleine stam om van een overmacht te kunnen winnen.
N64 is ook erg actief met grote leden er in. Maar ligt tussen alle andere stammen en ook niet bij elkaar.
GOD zal deze week nog van rang 1 af zijn en verder weg rotten tot er niks van overblijfd.
TLM en WSD liggen ook wel enigsinds goed bij elkaar en zijn toch wel actieve spelers dus die kunnen nog wel ver geraken.
FAC is een zooitje ongeregeld en functioneerd niet als stam.
EPS zal gaande weg ook kapot gaan.
LOD een grote massa stam die maar al te graag grooot wil zijn en niet snapt dat je legers moet hebben om dit spel te winnen.
S_F word al opgeruimd.
wwe zijn erg onervaren en snappen het spel nog niet goed genoeg.

Dat is naar mijn mening hoe het er nu voor staat ;) :p

Wel fijn te zien dat leider van NM! gestopt is en dat die stam volledig in elkaar is gezakt terwijl S_F tevens BG van mijn stammetje (geweest voor fusie) het zeer goed deed ook nadat hun leider ermee gestopt is! (Thanks to medeleider @Mister.Latino) zo zie je maar dat het altijd belangrijk blijft dat je leden niet enkel actief zijn maar ook met de hele stam meedenken... Bij THOR werkt de leiding eigenlijk enkel als I/O van ons stammenforum/stamchat.
 

DeletedUser749

Guest
Van de hier bovengenoemde stammen is er maar 1 over. III (oude naam was WSD)
Thor zal het niet gaan redden.
 

DeletedUser503

Guest
Van de hier bovengenoemde stammen is er maar 1 over. III (oude naam was WSD)
Thor zal het niet gaan redden.

We hebben een dreun gehad ja :p enige reden daarvoor was stoppende spelers en je kan moeilijk boos zijn op hen want het had steeds opnieuw te maken met jammere gebeurtenissen in RL :p als het dan nog eens misliep dat de co-op bij iemand anders terecht kwam die stopte duurt het wel even voor je weer op poten staat :p
 

DeletedUser1225

Guest
Het westelijke gedeelte van THOR (oud S_F) is ook weggeveegd omdat er spelers stopten? Ik dacht het niet.
De klap die jullie hebben gehad omdat Peach niet meer inlogt (reden laat ik in het midden) is er inderdaad één waar jullie weinig aan konden doen.
 

DeletedUser503

Guest
Ik lig daar niet in de buurt maar veel actieven waren er niet denkik en dan gaan er nog spelers overlopen ook :p maar maakt niet uit we zien wel waar het eindigt :p
 

DeletedUser1225

Guest
Karma is a ****, Waar THOR in het begin van de wereld de leden van III f.k.a. WSD rekruteerden (als voorbeeld: Tomaat en XTER) lopen er nu spelers inderdaad bij THOR weg.
Laten wij ook eerlijk zijn, THOR is haar eigen identiteit volledig verloren.......
 

DeletedUser503

Guest
THOR is niet wat het geweest is :p en in de eerste weken zoekt iedereen zijn plekje maar na zo'n lange tijd lopen individuele spelers niet vaak meer over ze kiezen door jullie te joinen voor de makkelijke weg .. :p niet echt loyale spelers als je het mij vraagt maar ok
 

DeletedUser1120

Guest
Loyaal tegen THOR of loyaal tegen PiP? Want volgens mij is THOR de nieuwe benaming voor PiP met aanhang geworden...
 

DeletedUser1055

Guest
4496bcba0cb558d4aaec04bfbf4e1c11
 

DeletedUser888

Guest
en wat een rotcluster heeft die vent, beetje her en der treintjes naar bbs toe gestuurd en dan geluk hebben met binnenkomst?
 

DeletedUser1055

Guest
Ratio 2.8 plek 9 oda is nog redelijk netjes hoor wolfie
hij staat boven de nr 1 van de wereld er na.

maar eigenlijk moeten we daar over lullen in het spelers topic is het niet wolf :p
 

DeletedUser888

Guest
Whahah, daar krijg je een like voor.
Cool, maar daar heb je geen zak aan als je je over de hele wereld verspreid ligt.
 

DeletedUser749

Guest
Ik heb gehoord ,dat realteamkiller nr1 (510 dorpen ook is gestopt. ) Blijkt dat stonie weer eens een vies spelletje heeft gespeeld. Jammer dat hij weer goede spelers heeft weggepest door zijn gedrag.
 

DeletedUser1225

Guest
Het is toch om je te bescheuren om te lezen hoe anderen hun straatje schoon proberen te vegen ten koste van een ander...
 

DeletedUser1356

Guest
Kan iemand mij misschien vertellen wat er is gebeurd met III? Ze waren goed op weg om deze wereld te winnen, totdat..?
 
Bovenaan