Top/Flop stammen

DeletedUser50

Guest
Welke stammen doen het goed, welke wat minder? Zijn er stammen die extra in de gaten moeten worden gehouden? Dit is de juiste plek om dat soort zaken te bespreken!
 

DeletedUser

Guest
rwk14y8k9az.png
En ja, als iemand wil joinen PM Darksider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser503

Guest
Ik hou me buiten de stammen voorlopig ik zie wel welke aanvragen ik krijg ;D


eens je na het 1ste uur al een uitnodiging krijgt? hmmmm en die andere 2 kan je gewoon in gaan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
bai
3iffxfl8l9c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
Ik hou me buiten de stammen voorlopig ik zie wel welke aanvragen ik krijg ;D


eens je na het 1ste uur al een uitnodiging krijgt? hmmmm en die andere 2 kan je gewoon in gaan :D
is dat geen instelling bij stam oprichting?
default open toegang?

en opdracht aan Direwolves, zoek bompie's in-game accountnaam voor me :D
 

DeletedUser503

Guest
en idd je hebt iets van binnen de afstand van 3 prov's kan elke speler de stam joinen fzo
 

DeletedUser503

Guest
Ik denk dat 8 leden wat weinig is voor de mario bross stam maar toch staat er dat ze niet meer aanwerven omdat het een pre-made stam is?
 

DeletedUser397

Guest
Ik denk dat 8 leden wat weinig is voor de mario bross stam maar toch staat er dat ze niet meer aanwerven omdat het een pre-made stam is?
9 intussen :eek: iemand mag zie nu lekker elitair voelen :D
wat wel voor SSB spreekt is hun hoge PPL, al gok ik dat die voornamelijk aan kronen te danken is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
9 intussen :eek: iemand mag zie nu lekker elitair voelen :D
wat wel voor SSB spreekt is hun hoge PPL, al gok ik dat die voornamelijk aan kronen te danken is :rolleyes:
Elitestammen staan niet altijd eerste in punten, maar de beste elitestam heeft uiteraard wel het hoogste PPL (en meestal ook wel de meeste ODA :) ) Dus, daar gaan we voor!
 
Bovenaan