Top/Flop stammen

DeletedUser397

Guest
Elitestammen staan niet altijd eerste in punten, maar de beste elitestam heeft uiteraard wel het hoogste PPL (en meestal ook wel de meeste ODA :) ) Dus, daar gaan we voor!
yup, maar als die hoge PPL, op de eerste dag nota bene, vrijwel zeker te danken is aan kronen (niets tegen het gebruik ervan mind you), moet ge dat ook binnen die context kunnen relativeren
of dit wordt eht verhaal van de rallychauffeur die zijn tijden vergelijkt met de looprek racer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat is die "like" knop toch mooi zeg... Lijkt wel Facebook zo :p
 

DeletedUser

Guest
Elitestammen staan niet altijd eerste in punten, maar de beste elitestam heeft uiteraard wel het hoogste PPL (en meestal ook wel de meeste ODA :) ) Dus, daar gaan we voor!

Wat is er zo elite aan een stam waar 50% kronen gebruikt en iedereen een nintendo fanboy is.
 

DeletedUser397

Guest
"into the sky
are now returning
where the f*ck will you hide?"

Rise Against :D

maareuh, als het echt allemaal nintendo fanboys zijn.. hoe vet is dat :p
@SSB, eens potje SSB op de N64? heb een nog werkend exemplaar thuis liggen ^^
 

DeletedUser503

Guest
Om het in beeld te zetten
64-764aaca2da4f907e07e2bf17ad21eaa3.jpg
Edit : Weet iemand hoe je een GIF plaats ? :p

Je GIF online zetten (waar weet ik nietmeer) en dan gwn rechtermuisknop afbeelding kopiëren en dan hier plakken in een spoiler ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tijd zal het leren! Wie gaat de titanenstrijd winnen?
De SSB, of de N64!

Ik vind het wel super schattig hoor, dat ze ons eren met hun stamnaam :)


Wat is er zo elite aan een stam waar 50% kronen gebruikt en iedereen een nintendo fanboy is.
Mwoah, één iemand bedacht het nintendo thema en daarna rolden we er gewoon mee door. Niemand hier bezit een Wii ofzo (denk ik?).

En ja, kronen aan de start zijn leuk, dan kun je goed groeien en leg je de basis voor het acc. Dan hoef je de rest van het spel geen kroon meer uit te geven. Is verder toch nutteloos met al die microtransacties. Vanaf een X aantal dorpen heb je geen flikker meer aan kronen.
 

DeletedUser503

Guest
Tijd zal het leren! Wie gaat de titanenstrijd winnen?
De SSB, of de N64!

Ik vind het wel super schattig hoor, dat ze ons eren met hun stamnaam :)

Vanaf een X aantal dorpen heb je geen flikker meer aan kronen.

"Titanenstrijd" zegt men dan we will see :D

en ja jammer he ;)
 

DeletedUser126

Guest
Je GIF online zetten (waar weet ik nietmeer) en dan gwn rechtermuisknop afbeelding kopiëren en dan hier plakken in een spoiler ;)

Niet dus. Gelieve je aan deze regel te houden aub.
§3: Afbeeldingen
  • Bewegende afbeeldingen zijn niet toegestaan.
 

DeletedUser126

Guest
BAM!!! En ik kreeg maanden geleden van u direct een tik op men vingers voor 1 gifje. Maar hier is eht al een aantal dagen gifje op gifje, dat ik dacht dat de regel gewijzigd was xs
Hangt van m'n humor of ik een berichtje stuur, het gewoon hier plaats of zelfs een waarschuwing geef. :rolleyes:
Maar jij bent altruïst Furyan, dus jij moet het voorbeeld geven. Vandaar dat ik je even een berichtje had gestuurd.

EDIT: Ontopic graag nu.
 

DeletedUser397

Guest
Hangt van m'n humor of ik een berichtje stuur, het gewoon hier plaats of zelfs een waarschuwing geef. :rolleyes:
Maar jij bent altruïst Furyan, dus jij moet het voorbeeld geven. Vandaar dat ik je even een berichtje had gestuurd.

EDIT: Ontopic graag nu.
als aflsuiter: toen was ik nog geen altje ^^
maar sindsdien gedraag ik me wel, vandaar ook geen gifjes meer van mij :D

OT: moeten SSB en N64 (en alle andere die ik nog niet ken) dan hier besproken worden, of is dat P&P topic daarvoor aangewezen?
 

DeletedUser

Guest
N64, ontstaan als eerbetoon aan de geweldige SSB

Zien jullie op het strijdveld !
 

DeletedUser516

Guest
als aflsuiter: toen was ik nog geen altje ^^
maar sindsdien gedraag ik me wel, vandaar ook geen gifjes meer van mij :D

OT: moeten SSB en N64 (en alle andere die ik nog niet ken) dan hier besproken worden, of is dat P&P topic daarvoor aangewezen?

ben blij dat jij altje ben ... als ze mij altje maken moet ik mij ook ineens gedragen :p

OT : de nintendo Wario's :D versus de SSB :D

what really happened ?
2343433-wariopound.jpg

we smashed them Bros. :D
 

DeletedUser

Guest
Of ze gingen plots samen werken want het is allebij nintendo? xD
 
Bovenaan