Top/Flop stammen

DeletedUser242

Guest
Wot, ze hebben geen eens 200 leden meer:eek:
Zouden ze de meest inactieve leden hebben ontslagen, of zouden die er zelf uit zijn gegaan? Een inactief lid van hun bij mij in de buurt is eruit, maar een andere niet..
 

DeletedUser503

Guest
Wot, ze hebben geen eens 200 leden meer:eek:
Zouden ze de meest inactieve leden hebben ontslagen, of zouden die er zelf uit zijn gegaan? Een inactief lid van hun bij mij in de buurt is eruit, maar een andere niet..
ik gok op de rode lampjes
 

DeletedUser242

Guest
GOD heeft nog maar 126 leden, het moet niet gekker worden:eek:
Tijd voor hun om weer eens te gaan rekruteren:p

EPS is trouwens een aparte stam, staat plaats 6, heeft 50 leden, maar ligt (net als GOD) over de hele wereld verspreid..

map_www_nl6_9b15ee17cc4b134428cc4acdfbc87645_14415559282950.png
 

DeletedUser1016

Guest
die zullen dus ook niet ver gaan komen. Met een goede ligging als stam en actieve leden kom je het verst.
 

DeletedUser1016

Guest
Snap ook niet dat je op die manier een stam kunt oprichten. Die denken dan als we maar veel spelers hebben en we hoog in de ranking staan. maar zodra je verder in het spel komt en stamleden OS nodig hebben of hulp met aanvallen kan het allemaal niet.

SSB is een naar mijn mening te kleine stam om van een overmacht te kunnen winnen.
N64 is ook erg actief met grote leden er in. Maar ligt tussen alle andere stammen en ook niet bij elkaar.
GOD zal deze week nog van rang 1 af zijn en verder weg rotten tot er niks van overblijfd.
TLM en WSD liggen ook wel enigsinds goed bij elkaar en zijn toch wel actieve spelers dus die kunnen nog wel ver geraken.
FAC is een zooitje ongeregeld en functioneerd niet als stam.
EPS zal gaande weg ook kapot gaan.
LOD een grote massa stam die maar al te graag grooot wil zijn en niet snapt dat je legers moet hebben om dit spel te winnen.
S_F word al opgeruimd.
wwe zijn erg onervaren en snappen het spel nog niet goed genoeg.

Dat is naar mijn mening hoe het er nu voor staat ;) :p
 

DeletedUser1016

Guest
inmiddels heeft GOD nog maar 115 leden..
Zie GOD als de titanic. Een groot zinkend schip!!!
 

DeletedUser1016

Guest
stammen ranglijst 7-9-2015.png

Ook staan ze al geen nummer een meer. En ze hebben na een week tijd wel 10k puntjes erbij gekregen ^^
 

DeletedUser242

Guest
Het was eigenlijk de vraag wánneer god viel, niet óf die zou vallen:p

Maar jouw lijstje van de stammen is positief! Toch denk ik dat je voor het grootste deel wel gelijk hebt^^
Er is in de top 25 nog een andere stam die naar mijn mening wel ver kan geraken:
H.O
Zo heet hij voor zover ik weet iig:p Is een goede samenwerking, en daarzo wordt niet alleen gesproken over een aanval, maat het wordt ook uitgevoerd, en totaal geen massa stam.
Alleen ook actief op het forum, er wordt goed ge'OS't en geholpen met clearen!
 

DeletedUser242

Guest
Hoezo staat D.H op die kaart? :p
Dat is niet bepaalt meer een goede stam, alle goede leden zijn eruit gegaan en in Verse Frietjes gegaan (iig in mijn buurt).
D.H is dus ook een flop stam. Eerst een massa stem, toen eventjes een goede stam, nu uit elkaar gevallen.
 

DeletedUser503

Guest
Stond daar gewoon omdat ik ze eens wou zien op een kaart want er lagen er veel van hun rond een lid van ons ;D
 

DeletedUser1016

Guest
Dat is het voordeel van No Mercy :D zoekt zijn leden in de buurt IPV iedereen uitnodigen tot je stam ^^
 

DeletedUser1016

Guest
edelruimte genoeg! en treintjes bestaan ook nog altijd ;)
 

DeletedUser503

Guest
Dat is het voordeel van No Mercy :D zoekt zijn leden in de buurt IPV iedereen uitnodigen tot je stam ^^

Dat is wel funny dat je dat zegt want we hebben helemaal niet veel mensen gevraagd om de stam te joinen, aan de andere kant ben ik wel zo snel mogelijk contact gaan leggen met verschillende snelgroeiende spelers in de buurt en de verschillende stammen die er zijn in de buurt en uit deze gesprekken volgend soms nieuwe leden ... allemaal hadden ze hun positieve punten en sterke kanten die de doorslag gaven en dus konden ze joinen :)
 

DeletedUser1016

Guest
Ja wij zijn ook gaan kijken welke spelers snel groeide in onze omgeving. En deze dan persoonlijk aanspreken en vragen of ze deel uit willen maken van ons leuk actieve groepje spelers.
 

DeletedUser503

Guest
dan klopt jou reactie "IPV iedereen uitnodigen tot je stam ^^" niet he dat was mn punt :D
 

DeletedUser

Guest
Alle barbarendorpen edelende stammen zijn flop. Al de rest top.

Djezus wat voor een wereld is dit? Iemand met amper 6 dorpen heeft hier meer ODA dan de meeste spelers met meer dan 60 dorpen. Denk dat dit spel op deze wereld mag omgedoopt worden naar Tribal Pussies ipv Tribal Wars.
 
Bovenaan