Top / Flop stammen Rumeli Hisari

DeletedUser1647

Guest
Jij laat me altijd lachen boef
cuties.
ben het trouwens geheel met je eens, voor de gene die achterop raken is het gewoon makkelijk om te zeggen ja maar hij kroont. so what, het is deel van het spel en nog tig andere mensen kronen en die staan niet boven aan. t vereist wel meer dan een zak muntjes om nr 1 te worden met zon voorsprong
 

DeletedUser1759

Guest
Ben blij dat mensen niet naiëf doen en me trashtalken los daarvan overvalt het me dat mensen zo positief doen op het forum.
 

DeletedUser1647

Guest
we kunen ook tribalhugs gaan spelen en met zn allen in een stam gaan ? en iedereen in alle rust zijn dorpjes laten uitbouwen en bb's overnemen. om vervolgens alleen maar lovend over elkaar te spreken op het forum
 

DeletedUser1759

Guest
we kunen ook tribalhugs gaan spelen en met zn allen in een stam gaan ? en iedereen in alle rust zijn dorpjes laten uitbouwen en bb's overnemen. om vervolgens alleen maar lovend over elkaar te spreken op het forum
Hoe zullen we de stam noemen?
 

DeletedUser1647

Guest
de bloemetje en bijtjes. zo ziet iedereen hoe veel liefde wij uit stralen
 

DeletedUser1488

Guest
Of we gaan allemaal massaal in 2 stammen, bvb noord en zuid en bouwen een gekke oorlog op met trashtalk zodat een journalist nog wat heeft te doen.
 

DeletedUser878

Guest
Willen jullie modder ?
FLOP : #United Warrios : Wtf doen jullie op de 7de plek met 29 leden ?
 

DeletedUser1647

Guest
U is van uitstekend noob ja dat zijn zij
N is voor nieksnut, niemand is daar blij
I staat voor irrelevant, wan ze doen niet meer mee
en T is voor treurig, dat ik dit nogsteeds doe
de E is voor elke speler mag joinen vandaar de hoge leden aantal in het begin van de wereld
de D is voor... euhm tja mag ik eigenlijk niet zeggen op het forum maar iets met wat zij krijgen en een D engels uitspreken.

W is voor waanzin,als ik kijk naar hun stamprofiel
A is voor alle stammen knuffel, want dat doen ze graag
de R is voor rick, gewoon omdat hij best aardig is
Deze R is voor ronald, shoutout naar jou broeder ronald hopelijk wil betty met je trouwen
de I is voor indrukwekkend hoeveel moeite dit kost en dat ze er toch nog een mooi verhaal van hebben gemaakt
de O is voor Ohohoh wat dwaal ik af
Nog een R die is voor rage quit, dat zullen ze doen na 1 cleartjre of twee
S is voor sjongejonge blij dat dit klaar is

note: beetje afgedwaald maar you get the point
 

DeletedUser1562

Guest
U is van uitstekend noob ja dat zijn zij
N is voor nieksnut, niemand is daar blij
I staat voor irrelevant, wan ze doen niet meer mee
en T is voor treurig, dat ik dit nogsteeds doe
de E is voor elke speler mag joinen vandaar de hoge leden aantal in het begin van de wereld
de D is voor... euhm tja mag ik eigenlijk niet zeggen op het forum maar iets met wat zij krijgen en een D engels uitspreken.

W is voor waanzin,als ik kijk naar hun stamprofiel
A is voor alle stammen knuffel, want dat doen ze graag
de R is voor rick, gewoon omdat hij best aardig is
Deze R is voor ronald, shoutout naar jou broeder ronald hopelijk wil betty met je trouwen
de I is voor indrukwekkend hoeveel moeite dit kost en dat ze er toch nog een mooi verhaal van hebben gemaakt
de O is voor Ohohoh wat dwaal ik af
Nog een R die is voor rage quit, dat zullen ze doen na 1 cleartjre of twee
S is voor sjongejonge blij dat dit klaar is

note: beetje afgedwaald maar you get the point
Moet ik me dat op dit deuntje voorstellen?
 

DeletedUser1497

Guest
Wat kun je dat goed! Je moeder belde, je bent je boterhammen vergeten, een met kaas en een met chocopasta. En je danoontje ligt ook nog op het aanrecht. :p
 
Bovenaan