Top / Flop stammen Rumeli Hisari

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nou nu de eerste stam de 20 leden heeft behaald kunnen we wel beginnen met modder gooien.

Geef ze een hard applaus jongens, shine heeft als eerste de 20 veiligheid zoekende knuffelaars verzameld. de Hunters hebben ook bewezen erg goed te zijn in het jagen op leden. Magister Mortalis pakt een comfortabele 3e plaats maar word op de voet gevolgd door de Guardians, iemand toevoegingen? :D
 

DeletedUser1562

Guest
De huidige Plunderaars van de dag hebben zich terug opgewerkt naar de tweede plaats, ondanks 4 leden minder te hebben dan hun achtervolgers. Ondertussen zit Pink Fluffy Unicorns in een safe zone, wanneer de beginnersbescherming wegvalt zal niemand hun aanvallen omdat ze zo schattig zijn!
 

DeletedUser1765

Guest
Nou nu de eerste stam de 20 leden heeft behaald kunnen we wel beginnen met modder gooien.
Geef ze een hard applaus jongens, shine heeft als eerste de 20 veiligheid zoekende knuffelaars verzameld.
Nee Nee, niet zo gemeen nu, die stammen hebben allemaal 19 leden, geen 20, want dat vinden ze teveel :D
 

DeletedUser878

Guest
infinite alweer weg? was een kort avontuur
Andere stamnaam
Reden : Paar onder ons vonden het goed om gat in de nacht wat belachelijke namen te noemen en zo de naam van de stam te veranderen :p
Conclusie : We hebben dan maar toch gewoon de stamnaam van onze stam op w16, alleen jammer dat er een paar leden niet kunnen/willen overkomen naar w18 :(
 

DeletedUser1562

Guest
Hmm, verbaast me wel dat jullie je Frisiae genoemd hebben, met welke gedachten is deze beslissing genomen? "Laten we terug gaan naar die geweldige flopstatus van nl15"
Geen haat naar jullie toe, maar als je serieus genomen wil worden zou ik gewoon terug naar infinite gaan ofzo
 

DeletedUser878

Guest
Hmm, verbaast me wel dat jullie je Frisiae genoemd hebben, met welke gedachten is deze beslissing genomen? "Laten we terug gaan naar die geweldige flopstatus van nl15"
Geen haat naar jullie toe, maar als je serieus genomen wil worden zou ik gewoon terug naar infinite gaan ofzo
Van zover ik weet is deze squad van wereld 16 en niet 15. Het enige dat hetzelfde is @tsjawat . Persoonlijk zou ik naar een andere naam willen gaan, maar dat hangt los van w15 :)
 

DeletedUser1562

Guest
Ik kan me toch goed herinneren dat ik samen met @wel-of-niet lekker wat dorpjes van Frisiae had overgenomen voordat ze allemaal overliepen naar TSB (nog zo een flop).
 

DeletedUser1647

Guest
jaa ik sluit me volledig aan bij merops zo snel als ik de naam frisea zie denk ik aan een grote flop die het elke wereld weeer probeert als het ware maar alsmaar niets echt teweeg brengt. vond infinite ook beter
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Drogba's Boomknuffelaars trofee gaat naar SHINE!
Gefeliciteerd.
Jullie kunnen jullie trofee ophalen bij mijn huis.
Jullie hebben een moestuintje gewonnen van de AH.
Veel suc6 ermee!
 
Bovenaan