Top / Flop stammen Rumeli Hisari

DeletedUser1440

Guest
Even een open deur intrappen: 300.
Goed rekruteringsbeleid, mooie toekomstperspectieven, actief en bovendien de eerste stam gemeten op zowel punten als ODA.
 

DeletedUser1562

Guest
Jaja, we weten het 300 is een topstam, kunnen we nu eventjes stoppen met hun af te zuigen? Want ik krijg er best wel schijt van op het moment!
 

DeletedUser1440

Guest
Jaja, we weten het 300 is een topstam, kunnen we nu eventjes stoppen met hun af te zuigen? Want ik krijg er best wel schijt van op het moment!

1) Jij begon.
2) Ik ga mijn eigen stam toch niet afvallen?
 

DeletedUser1440

Guest
Noem het druk. Ik noem het verveling.

Edit: Shine enkel een naamsverandering of daadwerkelijk een reorganisatie?
 

DeletedUser1647

Guest
together forever op deze wereld? iemand die hier de details kan vertellen ? rip off TF ? of juist de goede kern >?
 

DeletedUser1765

Guest
Geen van die leden is zover mijn kennis gaat uit oud TF, dus vermoedelijk een ripoff.
 

DeletedUser1541

Guest
TOP: Magister Mortalis, als dat groepje een beetje bij mekaar blijft zie ik daar nog wel mooie dingen gebeuren.
FlOP: Morituri de salutant, staan 4e vanwege hun aantal leden, zullen denk ik een beetje onder radar blijven vliegen vanwege de reeds ontstane vijandschappen van andere stammen maar daarna zullen ze snel in de ranglijst wegzakken

(ben vandaag op de latijnse tour zoals je ziet)

Bedankt voor het compliment, we gaan we redelijk. Niet te druk met oorlog en heb het naar mijn zin.

TROUWENS
Flop: Nederland, massa stam incoming, en volgens mij geen communicatie
Moet altijd aan deze meme denken bij massa stammen ;D
Tiger+vs+t+34+spam+https+wwwfacebookcom+fireflypls+fref+photo_eda3b3_5851490.jpg

Geen idee hoe ik een spoiler maak, laat ik aan @Red Attack over XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan