Top / Flop stammen Rumeli Hisari

DeletedUser1440

Guest
Relevant.
23a0309fa5.png
 

DeletedUser1759

Guest
Goh wat een prachtig grote praat, man man dat moet vast goed gevoeld hebben om te kunnen zeggen?
Misschien ook eens uitleggen hoe je een dorpje van 2000 naar 4000 punten omtoverd in minder als 24 uur, denk dat iedereen dat geheim wel wilt weten..
Oh wacht... zou toch niet kunnen... met heel veel kronen? :eek:
Is toch niet zo moeilijk we hebben 120 buitmeesters op dat dorp gejaagd de 40 in mijn inventaris en 80 van twee van mijn stamgenoten;) je hebt geen kronen nodig om buitmeesters te krijgen. en hij was van 1900 naar 4000;). En het voelt trouwens niet goed om te zeggen ik verveel me kapot ik doe tenminste geen pogingen om anderen mensen belachelijk te maken op het forum:D
 

DeletedUser1362

Guest
Knap gedaan in ieder geval! :)
Het moet niet altijd modder zijn :D
 

DeletedUser1362

Guest
Daar dienen ze nou eenmaal voor.
Ik gebruik ze zelden tot nooit. Mooi dat je ze met enkelen van de stam samen goed spendeert :)
 

DeletedUser1759

Guest
Daar dienen ze nou eenmaal voor.
Ik gebruik ze zelden tot nooit. Mooi dat je ze met enkelen van de stam samen goed spendeert :)
Denk dat veel mensen ze vaak niet gebruiken maar was een gs speler met alles al 24 plus en ja iedereen heeft 40 buitmeesters wel in zijn inventaris niet gebruikt en op dit moment zijn ze dus superhandig dat dorp heeft nu alles lvl 30 gs.

En dat was dus niet in minder dan 24 uur maar een half uur en dan moest tw nog even dat dorp in de database updaten dus je zag het na een uur. om nog even terug te komen op Mr Salty as fuck
 

DeletedUser1333

Guest
haha, mooi gedaan :p

oo gosh, een andere stam dat om een wapenstilstand vraagt :p
 

DeletedUser1771

Guest
Dag lieverds, wat een gezelligheid hier. Ik kom ff terug op dat oorlogsgevalletjedinges. Jullie (Shine) staan alleen op rood bij ons omdat ik jullie een massastam vind en dus graag duidelijk wil zien waar jullie liggen en wat/wie jullie erbij krijgen. Ik heb jullie namelijk op rood gezet. Het is niet meer zo, net als TW1, dat je iedereen een leuk kleurtje kon geven. Om nou iedereen een tekentje te geven is mij teveel werk.
 

DeletedUser1362

Guest
Haha, vervelend :D
Maar NAP is wel handig, zeker als het om een stam gaat die je in het oog wenst te houden :)
 

DeletedUser1771

Guest
Ha geinig dat ze daar een melding van krijgen. Nooit geweten. Anyway, doe er wat mee of niet, up to ya'll.
 

DeletedUser1333

Guest
1000+ spelers momenteel, hopelijk komen er nog paar duizend bij, dan zijn we geen massa stam meer :p
 

DeletedUser1681

Guest
Dag lieverds, wat een gezelligheid hier. Ik kom ff terug op dat oorlogsgevalletjedinges. Jullie (Shine) staan alleen op rood bij ons omdat ik jullie een massastam vind en dus graag duidelijk wil zien waar jullie liggen en wat/wie jullie erbij krijgen. Ik heb jullie namelijk op rood gezet. Het is niet meer zo, net als TW1, dat je iedereen een leuk kleurtje kon geven. Om nou iedereen een tekentje te geven is mij teveel werk.
Nou leuk dat je shine rood hebt gemaakt. Maar volgens mij bestaat er ook iets zoals een NAP en kan de andere stam dat niet zien. Naar mijn mening is dat wat slimmer.

Zie nu pas dat red attack hetzelfde getypt heeft ;)
 
Bovenaan