Top / Flop spelers

DeletedUser397

Guest
ach, noem het jeugdig enthousiasme :p
en trouwens, check post 17 en 18 door jaysome en moneyconnect resp.
dus zeker niet de eerste die zen stamgenootjes ophemelt :p

OT:
top: toch een aantal RSP leden, die naast punten ook al wat ODA hebben om mee te pochen
flop: Bd. leden, als ge hun ligging erop nagaat, vaak met 3-4 leden in eenzelfde provincie
 

DeletedUser722

Guest
Furyan666;n17359 zei:
ach, noem het jeugdig enthousiasme :p
en trouwens, check post 17 en 18 door jaysome en moneyconnect resp.
dus zeker niet de eerste die zen stamgenootjes ophemelt :p

OT:
top: toch een aantal RSP leden, die naast punten ook al wat ODA hebben om mee te pochen
flop: Bd. leden, als ge hun ligging erop nagaat, vaak met 3-4 leden in eenzelfde provincie


Oké, dus mensen die met 3-4 leden in een provincie zitten, zijn per definitie slecht?
DIe logica volg ik niet helemaal. Wil je dan ook zeggen dat mensen die alleen in hun provincie zitten, per definitie goed zijn? Want dat zou al helemaal nergens op slaan..
 

DeletedUser397

Guest
niet omdat de spelers slecht zijn, maar omdat hun clusteropbouw in het 100 zal lopen
met zovelen samen per prov vereist het een serieus stuk samenwerking om naar de volgende provincies door te breken, waar dat bij 1-2 spelers per prov minder het geval is en samenwerking ook vlotter zal zijn
dus kan best dat het bij Bd. allen toppers zijn, maar als al die ego's gaan botsen met eigenbelang primerend over stambelang, dan zal het rap duidelijk worden waarom een dergelijke opstelling gevaarlijk kan zijn; enkel als ze goed gaan samenwerken zie ik het alsnog in een succesverhaal eindigen (wat ik ook ten zeerste toejuich)
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n17359 zei:
ach, noem het jeugdig enthousiasme :p
en trouwens, check post 17 en 18 door jaysome en moneyconnect resp.
dus zeker niet de eerste die zen stamgenootjes ophemelt :p

OT:
top: toch een aantal RSP leden, die naast punten ook al wat ODA hebben om mee te pochen
flop: Bd. leden, als ge hun ligging erop nagaat, vaak met 3-4 leden in eenzelfde provincie

hihi ;) beetje plagen mag heh :p
 

DeletedUser602

Guest
Furyan666;n17366 zei:
niet omdat de spelers slecht zijn, maar omdat hun clusteropbouw in het 100 zal lopen
met zovelen samen per prov vereist het een serieus stuk samenwerking om naar de volgende provincies door te breken, waar dat bij 1-2 spelers per prov minder het geval is en samenwerking ook vlotter zal zijn
dus kan best dat het bij Bd. allen toppers zijn, maar als al die ego's gaan botsen met eigenbelang primerend over stambelang, dan zal het rap duidelijk worden waarom een dergelijke opstelling gevaarlijk kan zijn; enkel als ze goed gaan samenwerken zie ik het alsnog in een succesverhaal eindigen (wat ik ook ten zeerste toejuich)

Helemaal mee eens. 2 spelers in provincie vind ik al veel, weer een speler minder die ik kan clearen zodat ze niet meer mijn farm jatten ^^
 

DeletedUser787

Guest
Absolute top: C.Rusher
De kronen veranderen niets aan zijn kennis en vaardigheden in dit spel, waardoor hij de top is van het moment. Geef een aap een kostuum, het blijft toch een aap. We hebben hier duidelijk niet te maken met een aap :)
 

DeletedUser516

Guest
Cele;n17544 zei:
Absolute top: C.Rusher
De kronen veranderen niets aan zijn kennis en vaardigheden in dit spel, waardoor hij de top is van het moment. Geef een aap een kostuum, het blijft toch een aap. We hebben hier duidelijk niet te maken met een aap :)

of juist wel :p want een aap met een mooie ring blijft een lelijk ding hahaha
 

DeletedUser126

Guest
How I imagine C.Rusher na twee werelden op nummer 1 te staan :p

[SPR]
145mgy.jpg
[/SPR]
 

DeletedUser790

Guest
Jullie praten maar verder maar ik sta eerste in mijn provioncie!!!!!! xD OOOOH MY GOD!

Me Flop xD
 

DeletedUser516

Guest
Tiberius Claudius Nero;n17588 zei:
How I imagine C.Rusher na twee werelden op nummer 1 te staan :p

[SPR]
145mgy.jpg
[/SPR]

hha nu gaan we het krijgen mods die mee spammen :p
 

DeletedUser603

Guest
Top: ik, mezelf, Robb Stark en ga zo nog maar even door.
Flop: de rest.
Aangezien ik hier geen uitdaging in zie stop ik er maar mee
xD
 

DeletedUser602

Guest
Geen uitdaging? Die kan ik je wel geven hoor, misschien willen er nog wel meer mee doen ^^
 

DeletedUser126

Guest
bingokiller;n17604 zei:
hha nu gaan we het krijgen mods die mee spammen :p
Af en toe mag dat wel eens ;) in een vorig leven was ik evenzeer een spammer als jullie...... :p
 

DeletedUser602

Guest
Marcus Antonius thnx voor het kaartje, we moeten eigenlijk gewoon even een topic daar voor open met dynamische kaarten bovenaan gelocked.

Ik zag net dat je bij dummies echt 'ALLES' kan instellen. 1185 paladijnen, YOLO!! Ik voel me nu echt een top speler xD
 
Bovenaan