TOP/FLOP Spelers

DeletedUser714

Guest
Flop: Proudm. Té eigenzinnig, zeer afhankelijk van stamgenoten (ODA + ODD alleen mogelijk dankzij hulp van stamgenoten), slecht spelinzicht, wel een heerlijk offensieve speler, dat is te prijzen. Enorm slechte verdediger.
Top: Ulfire, eigenzinnig op een goede manier.
 

DeletedUser516

Guest
TOP : robbieke nog steeds :D ..... is denk ik 1 van de weinige op tw 2 die een massa van ruim 10.000 incommings heeft gehad en vandaag weer paar duizend erachteraan , heeft ook dorpen verloren , wat zeker ook mag dorpen verlies gaat nu tegen de 20 aan , maar hoe rustig hij probeert de dorpen terug te pakken (1 keer ook gelukt ) heel netjes ... zeker omdat de ervaring op tw 2 met grote massa's nog niet echt aan bod is geweest heb ze nog niet eerder gezien de oldschool massa's :D

FLOP : For Fun .... kies een stam waar je wilt blijven :p
 

DeletedUser974

Guest
[QUOTE="DeNescafe, post: 42721, member: 714"
Top: Ulfire, eigenzinnig op een goede manier.[/QUOTE]

Kan je jouw ellenboog nog zien? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Flop: Proudm. Té eigenzinnig, zeer afhankelijk van stamgenoten (ODA + ODD alleen mogelijk dankzij hulp van stamgenoten), slecht spelinzicht, wel een heerlijk offensieve speler, dat is te prijzen. Enorm slechte verdediger.
Top: Ulfire, eigenzinnig op een goede manier.

Beide zijn top!
 

DeletedUser714

Guest
Oke even eerlijk he, Ulfire is nu toch gestopt.
Maar potverdriejandubbeltjes; wat is hij slecht hé!!!!! Vooral verbaal. Man man mandarijn
 

DeletedUser714

Guest
Ik wil namen! (wel in het juiste topic dan ;))

WH.: Blod en Robbieke
IMA: Tidal, Mauii, en de actieve, initiatief nemende, assertieve spelers die met step bezig zijn geweest heb ik ook waardering voor, wie het ook mogen zijn.
C.V.: For Fun is ook wel een leuke speler geloof ik, klein duel mee gehad en dat was wel lachen =)
 

DeletedUser516

Guest
wel cool dat gravely speciaal een account aanmaakt op het AF om het dan ook niet snappen in zijn 1e post :p
 

DeletedUser

Guest
Dit bewijst alleen maar meer hoe fantastisch goed Ulfire wel niet was, ik bedoel, je hebt toch een fantastisch brein nodig om op het idee te komen om iemand anders account te gebruiken om iemand te beledigen ipv je eigen om zo niet gesnapt te worden?
 

DeletedUser

Guest
Ulfie en blijft een speciale kerel, maar van inborst wel een goeike. Jammer dat hij via fallstaff zo'n berichten stuurt. Er zat precies wel wat frustratie in en heb wel een idee waar deze vandaan kwam. Het kon hem op't einde dan ook niet veel meer schelen.
 

DeletedUser516

Guest
in het normale mensen leven heet dat gewoon : "niet tegen je verlies kunnen" :p
 

DeletedUser516

Guest
top : denescafe - omdat die eindelijk een antwoord goed had met de adventscontest
FLOP : maar dan ook een echte FLOP : Lord Been omdat die als enige op wereld 3 een dorpje moet pikken van me stamgenoot via sabotages die worden al maanden niet meer gebruikt op wereld 3 .... zwak gespeeld hoeft ie niet trots op te zijn
 

DeletedUser917

Guest
Nou knap hoor dat je dat dorpje hebt weten bemachtigen hahaha, je had geluk dat ik net te laat zag dat de kerk geraakt was, dat koste me 40k def , anders was je nu nog niet doorgebroken ^^
 

DeletedUser1426

Guest
TOP: Blöd-Hunter, al tijden de beste speler op W3.. Is eigenlijk nooit echt verandert en nooit twijfel over..
Flop: R3PO II, is met zijn ODA een grap dat hij in de top 10 staat ;)
 
Bovenaan