TOP/FLOP Spelers

DeletedUser867

Guest
Heb ik ooit w3 gespeeld? doe eens beter onderzoek :eek:. Jij noemt iets wat in de middeleeuwen gebeurde als een reden waarom jij nu niet aan het front zou kunnen staan in een virtueel spelletje, je kan ook echt werkelijk doodgaan hier :(, en dan een ander dorpsgek noemen.
jou naam zegt me niks dus kan je niet veel bereikt hebben hier he ;)
 

DeletedUser867

Guest
Zou het ook knap vinden, je hebt pas een rentree gemaakt zeer recentelijk terwijl ik op w9 begonnen ben. denk niet dat je daar zit? :)
hahahahaha lol ik denk dat je dan op het verkeerde forumonderdeel zit (moest je dat nog niet duidelijk zijn).
Ik wil deze Wereld eerst afwerken voor ik ergens anders start.
Wat intereseert me W9 het heeft zelfs niks met W3 te maken mss zijn de instellingen simpeler daar of heb je daar meer noobs lopen die denken dat offencetroepen defencietroepen zijn waardoor je een hoger ATT cijfer hebt dat intreseert me geen bal.

het is hier W3 hier is alles op zijn mannier verlopen en ja daar heb ik en mijn stam een heel andere twist gegeven over hoe deze wereld verloopt en zal eindigen de ene wereld kent geen massastammen die het overleven en de opperhand nemen hier wel so what its a game.

Heb ik er persoonlijk ervoor gezorgt dat deze wereld zo gekomen is, Ja want ik heb de stam opgericht en een visie gegeven die nu wereldwijd te zien is. kent iedereen in W3 mijn naam? JA van kop tot teen zelfs. vind je me Top? dat is dan persoonlijk maar goed voor mij. vind je me flop? dat is dan persoonlijk maar ook goed voor mij want dat kan me niet schelen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
hahahahaha lol ik denk dat je dan op het verkeerde forumonderdeel zit (moest je dat nog niet duidelijk zijn).
Ik wil deze Wereld eerst afwerken voor ik ergens anders start.
Wat intereseert me W9 het heeft zelfs niks met W3 te maken mss zijn de instellingen simpeler daar of heb je daar meer noobs lopen die denken dat offencetroepen defencietroepen zijn waardoor je een hoger ATT cijfer hebt dat intreseert me geen bal.

het is hier W3 hier is alles op zijn mannier verlopen en ja daar heb ik en mijn stam een heel andere twist gegeven over hoe deze wereld verloopt en zal eindigen de ene wereld kent geen massastammen die het overleven en de opperhand nemen hier wel so what its a game.

Heb ik er persoonlijk ervoor gezorgt dat deze wereld zo gekomen is, Ja want ik heb de stam opgericht en een visie gegeven die nu wereldwijd te zien is. kent iedereen in W3 mijn naam? JA van kop tot teen zelfs. vind je me Top? dat is dan persoonlijk maar goed voor mij. vind je me flop? dat is dan persoonlijk maar ook goed voor mij want dat kan me niet schelen.

Nah, het is soms zo stil op het w9 forum dat ik ga rond dwalen, mag me graag ergens in mengen en dmv statistieken en verhalen kom je soms al ver, moet toch iets te doen hebben voordat ik de nachtelijke treintjes weer op pad stuur ^^. Overigens dat w9 je geen hol interesseert lijkt me ook vrij logisch als je er niet speelt, geef alleen aan dat je me daarom waarschijnlijk niet kent ^^.
 

DeletedUser

Guest
Clarys je begint echt heel irritant te worden en hebt een te grote ego die absoluut niet past bij je uitstraling, als jij dat moet voorstellen op je profielfoto in ieder geval. Je lijkt me meer een persoon om een goed potje patience te doen op de laptop.

Gedraag je normaal en duw je ego in de koelkast want je kan die ego werkelijk nergens op baseren. Je stats geven aan dat je een slechte speler bent.
 

DeletedUser1059

Guest
Wat heeft een plaatje op een algemeen forum te maken met de in-game speeltactieken/inzicht van een persoon? Volgens mij heb jij een gebrek aan inzicht om die dingen apart van elkaar te zien.
Was jij niet de God van de Drank ?
Toen hij volwassen was, plantte hij een wijnstok en met de daaruit gewonnen drank bedronk hij zichzelf en zijn opvoedsters en de demonen van het woud. Ieder die met hem in aanraking kwam, werd door de zoete geur van de nieuwe drank verleid en schaarde zich bij de stoet, waarmee Dionysos door de wereld trok om de wijn, nieuwe gave, die hij de mensheid schenken wilde, te verspreiden.

mss wat minder aan Baccus offeren en s een helder hoofd hebben :D
Dan hierbij ook mijn toplijstje: ikzelf! Ik speel niet op deze wereld, ik zit niet in een massastam en zit ook niet in de stam bij een verijdeld PVVer.
nou nou......wat goed van jou:p
Heb je dit helemaal zelf bedacht, of opgezocht ?
3,8 mil punten veroverd, 5 mil ODA. Je bent een noob. Je komt er niet onderuit. Accepteer het :D
Nog zo eentje....zelfbenoemd als "God " Alsof de wereld onder de indruk is.........van jou mening.....lol
Zodra je dat bottenrek........ben z n naam ff kwijt, maar had wat met s.m...sam.........eeeeuuhhhh ah Samedi iets uitlegt, komen jullie mieppen.Is dat een azijn cluppie ofzo ?

Maar die Griekse Mythologie is net zo faillet als de economie daarzo .......al helemaal als je dan een mening wilt geven over een wereld waar je niet speelt, maar zeg maar wel ff een oordeel over vormt.......naja, we houden W10 ook wel ff in de gaten en zullen wel zien als wij de server winnen wat jullie gepresteerd hebben ;)
Keep posting guys :p
 

DeletedUser615

Guest
bovendien vroeger als leider ging ik niet naar het front om zo mijn spelers aan het front te gaan sturen en tips te geven.
Want als je constant onder aanval zit kan je niet zo gemakkelijk een doordacht plan bedenken.
Ik hoef mezelf niet te verdedigen daarover ik deed wat er toen van mij verwacht werd als leider.

No offense, clarys, maar dat is toch wel een hoopje bullshit :p Even voor de duidelijkheid: ik sta aan jou kant, maar ga aub geen lukrake onzin uitkramen. Vechten is deel van het spel.

OT:
Op deze server zitten heel weinig topspelers. Je kan ze op 2 handen en 2 voeten tellen, denk ik. Maar goed, dat geld voor zowat elke server.
 

DeletedUser19

Guest
Dames en heren, houden we het wel een beetje on-topic? Als je over de geschiedenis van de Goden wilt praten, kan je naar de taverne verhuizen of een apart topic aanmaken. Gelieve hier over de spelers zelf te houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Bij elke reactie van Betty lijkt het wel of ik kabouter flop flopperdeflopperdeflop hoor zeggen. Nu we het daar toch over hebben heb ik misschien wel een filmke waarin de goden ook voorkomen
 

DeletedUser1319

Guest
Bij elke reactie van Betty lijkt het wel of ik kabouter flop flopperdeflopperdeflop hoor zeggen. Nu we het daar toch over hebben heb ik misschien wel een filmke waarin de goden ook voorkomen

Mau je staat nummer 4 van deze wereld. Maar faken met trebs is wel zo 2012 he... Laat wel weer zien dat je totaal niet kan aanvallen :)
 

DeletedUser1319

Guest
ow lol, je hebt zelfs nog minder dan R3Po. Dacht dat hij het lachertje van de wereld was. Maar blijkbaar ben jij dat :D
 

DeletedUser1319

Guest
Wat heb je precies aan muren als je tegenstander toch niet kan aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
Ach ja het is ook niet makkelijk als niemand op de wereld je leuk vind.
 

DeletedUser1319

Guest
Sinds wanneer spreek jij voor de hele wereld? Grootheidswaanzin? Daar heb je wel wat last van he.
 

DeletedUser

Guest
Je wou toch graag het middelpunt van de aandacht? En de enige spelers die je durft aan te vallen zijn al half gestopt. Wacht nu maar met huilen totdat we zijn langsgeweest, daarna heb je nog genoeg te huilen.
 

DeletedUser1319

Guest
Je wou toch graag het middelpunt van de aandacht? En de enige spelers die je durft aan te vallen zijn al half gestopt. Wacht nu maar met huilen totdat we zijn langsgeweest, daarna heb je nog genoeg te huilen.

Hoe denk je dat ik aan mijn verslagen def punten kom? Dit is al de derde keer dat jullie langs komen en de eerste 2 pogingen hadden niet echt veel succes...

en bij IMA is niks gestopt? Jij speelt via Co op op alle accounts ??
 

DeletedUser1319

Guest
Ik ga stoppen met deze bitchfight. Ik heb gekregen wat ik wilde en dat is uitdaging. Dank voor alle aanvallen en het geven van uitdaging.

Laten onze troepen het werk maar doen, dan onszelf beide belachelijk te maken op het forum :)

Suc6 met aanvallen!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga stoppen met deze bitchfight. Ik heb gekregen wat ik wilde en dat is uitdaging. Dank voor alle aanvallen en het geven van uitdaging.

Laten onze troepen het werk maar doen, dan onszelf beide belachelijk te maken op het forum :)

Suc6 met aanvallen!

en jij succes met het verdedigen.
 
Bovenaan