TOP/FLOP Spelers

DeletedUser

Guest
En jij speelt niet eens hier ;)
BTW als je een half jaar niet speelt 2.4mil had en bij terugkomst nog maar 600000puntjes dan haal je wat in door af te lossen.
Verwacht dan ook niet dat de off direct de hoogte in gaat he.
BTW ik lig naar die jongentjes van A. en snoep nog hun dorpen af tis niet dat ik angstig ben.

Je maakt het er niet bepaald beter op. Je hebt eerst 2,4 mil gehaald, toen had je 600k en toen ben je van 600k naar 2 mil gegaan. Je bent dus in totaal 3,8 mil gestegen en daaruit heb je 5 mil ODA gekregen? Nogmaals, puzzelen lijkt me een betere hobby voor je.
 

DeletedUser1059

Guest
Je kan zo op W10 meedoen ,A tje, ook zo n onderschrift wat een halve pagina vult........moet dat je gebrek aan inzicht en skills camoufleren ?
 

DeletedUser1426

Guest
Je kan zo op W10 meedoen ,A tje, ook zo n onderschrift wat een halve pagina vult........moet dat je gebrek aan inzicht en skills camoufleren ?
Plaatje was wat groot inderdaad, maarja om deze conclusies te trekken :p..
Vindt .Dionysos zijn opmerking dan ook erg geestig :p:D
 

DeletedUser867

Guest
Je maakt het er niet bepaald beter op. Je hebt eerst 2,4 mil gehaald, toen had je 600k en toen ben je van 600k naar 2 mil gegaan. Je bent dus in totaal 3,8 mil gestegen en daaruit heb je 5 mil ODA gekregen? Nogmaals, puzzelen lijkt me een betere hobby voor je.

Wacht, er zijn mensen die weten wanneer ze hun troepen nuttig moeten gebruiken zonder te veel slachtoffers te maken ze noemen het scouten en de zwakke plek zoeken ;)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik wist niet dat internen/bb edelen tegenwoordig onder de noemer "scouten en zwakke plek zoeken" valt. zonder veel slachtoffers kan ik nog wel voor inkomen :).
 

DeletedUser867

Guest
Ik wist niet dat internen/bb edelen tegenwoordig onder de noemer "scouten en zwakke plek zoeken" valt. zonder veel slachtoffers kan ik nog wel voor inkomen :).
Als je KB bedoeld onder internen/BB ga ik mss wel akkoord niet veel waard en meestal weinig troepen ^^
 

DeletedUser

Guest
Je laatste 150 overnames zijn interns, barbaren of dorpen van de inactieve speler Kloppie. Je zet jezelf wel steeds meer voor schut hé?
 

DeletedUser867

Guest
met 50 dorpen ben je ook niks in deze wereld om iets op te zetten dus moest er wat speed op zitten en zo is dat gebeurd nu kom ik op sterkte en .A. Laat dat zomaar gebeuren dus daar heb ik binnenkort wel profijt aan ;)
 

DeletedUser867

Guest
bovendien vroeger als leider ging ik niet naar het front om zo mijn spelers aan het front te gaan sturen en tips te geven.
Want als je constant onder aanval zit kan je niet zo gemakkelijk een doordacht plan bedenken.
Ik hoef mezelf niet te verdedigen daarover ik deed wat er toen van mij verwacht werd als leider.
 

DeletedUser

Guest
3,8 mil punten veroverd, 5 mil ODA. Je bent een noob. Je komt er niet onderuit. Accepteer het :D
 

DeletedUser1319

Guest
bovendien vroeger als leider ging ik niet naar het front om zo mijn spelers aan het front te gaan sturen en tips te geven.
Want als je constant onder aanval zit kan je niet zo gemakkelijk een doordacht plan bedenken.
Ik hoef mezelf niet te verdedigen daarover ik deed wat er toen van mij verwacht werd als leider.

Leider dit leider dat. Dat je leider was van een massastam betekend niet dat je geen noob bent?
 

DeletedUser

Guest
Dan hierbij ook mijn toplijstje: ikzelf! Ik speel niet op deze wereld, ik zit niet in een massastam en zit ook niet in de stam bij een verijdeld PVVer.
 

DeletedUser867

Guest
dus omdat je een stam leid kun je niet aan het front zitten? raar.
Je kan wel maar je hoeft niet Niet alle koningen in de middeleeuwen gingen aan het front gaan vechten bijna geen zelfs.
En toch wonnen ze oorlogen door het plan die ze doorgegeven hebben dus ik hoef je niet uit te leggen hoe het gaat.
Ofwel ben je achterlijk en denk je gewoon niet na in jou geval
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dus nu vergelijk je jezelf met een middeleeuwse koning? sorry hoor maar heb je nou echt niet door hoe belachelijk je jezelf laat klinken?
 

DeletedUser867

Guest
Dus nu vergelijk je jezelf met een middeleeuwse koning? sorry hoor maar heb je nou echt niet door hoe belachelijk je jezelf laat klinken?

niet echt eigenlijk nee.
jij bent ook zo iemand die zich belachelijk maakt zo een beetje als de dorpsgek die overal ronddwaald.
Want veel in W3 heb je ook niet te bereiken he?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Heb ik ooit w3 gespeeld? doe eens beter onderzoek :eek:. Jij noemt iets wat in de middeleeuwen gebeurde als een reden waarom jij nu niet aan het front zou kunnen staan in een virtueel spelletje, je kan ook echt werkelijk doodgaan hier :(, en dan een ander dorpsgek noemen.
 
Bovenaan