TOP/FLOP Spelers

DeletedUser516

Guest
het zelfde idee als de TOP/FLOP stammen maar dan over de spelers

zal zelf wel beginnen :

TOP : Birdys van de stam Dominance (Dom) is een echte stamspeler , is ook al gebleken op wereld Bastille , als je hem in je team hebt ben je verzekerd van iemand die een ander altijd zal proberen te helpen , skills zijn aanwezig qua offence , qua defence moet nog blijken , maar ik ga er wel vanuit dat dat ook beheerst wordt

FLOP : Horstje van de stam The Big ones (TBO) een interner en BB edelaar van de bovenste plank , is op deze wereld groot geworden door interns op tw1 vaak zulke accounts gezien , skills 0 maar wel groot Ego , nu weet ik bij horstje nog niet of dat ego zo groot is maar dat komt vanzelf als hij nog groter wordt door zijn stamgenoten op te eten , bij elke intern zal zijn ego een level upgraden :p
 

DeletedUser

Guest
TOP: Ik ga mee met de starter van dit topic, en benoem Birdys ook tot de topspeler in dit lijstje. In twee werelden altijd een solide speler gebleken, die nooit verstek laat gaan, en zich vastbijt in het spel, maar ook in de stam. Betrouwbaar, geen opgever, en dat is iets waar het bij vele anderen nog wel aan schort.

FLOP: Ook hier kan ik aansluiten bij de 1e post, maar ik voeg er toch liever ook Nelle44 aan toe. Een absolute irritante BB-dorpen edelaar, doet eigenlijk niets anders, en als hij dan uiteindelijk "groot" is geworden, valt hij je of lastig met honderden fakes, of wordt je doodgespammed door zijn PM's omdat hij een gloeiende hekel heeft aan sabotages.
 

DeletedUser

Guest
TOP : Noches, Momenteel de beste groeier en heeft zover mij bekend is geweest nog geen os nodig heeft gehad en verder groeit hij als kool, en geeft ondersteuning als het nodig is op welk deel van de dag ook dus echt een heel actieve speler
Flop : ICE66 , waarom heeft pas 2 dorpen en heeft niet eens de Guts om zijn eigen naam op dit forum te gebruiken. als is het bij ons wel bekend wat zijn echte naam is. hij moet eens stoppen met het gebruiken van ervaringen van Wereld 2 en die doorvoeren op Wereld 3 dat is niet hetzelfde want niemand ligt op de zelfde plaats ..

PS Birdys edeld ook gewoon barbaren dorpen zie maar het dorp in het cluster van Unrivalled en een klein bb dorp edeld en in een dag /nacht tijd van 600 punten naar pak weg 2000 punten gekroond ? hoe duur was dat? alleen maar om een kerk te kunnen bouwen die je dan nog niet eens gebruikt ook nog , of moest zijn vriendin worden ondersteund door de paladijn in dat dorp te plaatsen en dan te zetten bij zijn vriendin? Wat een Flop!
 

DeletedUser516

Guest
ITizEasy;n13143 zei:
TOP : Noches, Momenteel de beste groeier en heeft zover mij bekend is geweest nog geen os nodig heeft gehad en verder groeit hij als kool, en geeft ondersteuning als het nodig is op welk deel van de dag ook dus echt een heel actieve speler
Flop : ICE66 , waarom heeft pas 2 dorpen en heeft niet eens de Guts om zijn eigen naam op dit forum te gebruiken. als is het bij ons wel bekend wat zijn echte naam is. hij moet eens stoppen met het gebruiken van ervaringen van Wereld 2 en die doorvoeren op Wereld 3 dat is niet hetzelfde want niemand ligt op de zelfde plaats ..

PS Birdys edeld ook gewoon barbaren dorpen zie maar het dorp in het cluster van Unrivalled en een klein bb dorp edeld en in een dag /nacht tijd van 600 punten naar pak weg 2000 punten gekroond ? hoe duur was dat? alleen maar om een kerk te kunnen bouwen die je dan nog niet eens gebruikt ook nog , of moest zijn vriendin worden ondersteund door de paladijn in dat dorp te plaatsen en dan te zetten bij zijn vriendin? Wat een Flop!

god wat doe je onaardig :D ..... en wie is Ice66 dan op dit forum denk jij , ik hoop niet dat je denkt dat ik het ben :D :D .... en iedereen edelt bb dorpen maar nu heb je het over iemand die 1 bbdorpje heeft gepakt die strategisch gepakt moest worden ter ondersteuning van zijn stamgenoten , hoe jullie stam bb dorpen pakken is gewoon domweg om jullie te vergroten zonder tegenstand de makkelijkste weg kiezen ) , ik hoop dat jullie weten dat een actieve speler edelen anders gaat dan een bb dorp edelen , je hebt dan ineens te maken met iemand die kan deffen en zo ... maar dat leggen we jullie later wel uit :D

hmmm ook mooie uitleg weer over noches van jou , dus iemand die geen OS nodig heeft is in jouw ogen een TOP speler :p mooi ben ik volgens jouw idealen een top speler :D
 

DeletedUser

Guest
bingokiller;n13180 zei:
god wat doe je onaardig :D ..... en wie is Ice66 dan op dit forum denk jij , ik hoop niet dat je denkt dat ik het ben :D :D .... en iedereen edelt bb dorpen maar nu heb je het over iemand die 1 bbdorpje heeft gepakt die strategisch gepakt moest worden ter ondersteuning van zijn stamgenoten , hoe jullie stam bb dorpen pakken is gewoon domweg om jullie te vergroten zonder tegenstand de makkelijkste weg kiezen ) , ik hoop dat jullie weten dat een actieve speler edelen anders gaat dan een bb dorp edelen , je hebt dan ineens te maken met iemand die kan deffen en zo ... maar dat leggen we jullie later wel uit :D

hmmm ook mooie uitleg weer over noches van jou , dus iemand die geen OS nodig heeft is in jouw ogen een TOP speler :p mooi ben ik volgens jouw idealen een top speler :D

welkje bb dorpen hebben wij gepakt? denmk dat jij ons verwisseld met LDV! die edelen bb dorpen als de raven
 

DeletedUser607

Guest
506|409
507|490
502|498
496|492
498|460

en zo kan ik nog wel even door gaan maar ik heb wel wat beters te doen...
 

DeletedUser

Guest
ITizEasy;n13228 zei:
welkje bb dorpen hebben wij gepakt? denmk dat jij ons verwisseld met LDV! die edelen bb dorpen als de raven

Om dan toch maar even wat bewijs te presenteren. Jullie stamlid "The Don" heeft in totaal 5 dorpen geedeld, waarvan 3 BB-dorp. Dus in zijn eentje haalt hij al de 3 die jij noemt. Ben benieuwd hoe dat bij de rest dan is, op mogelijk zoals je zelf ook aangeeft een enkeling na.
 

DeletedUser

Guest
In tactisch opzicht kan ik er nog wel wat van begrijpen, maar sommige spelers snappen niet dat het op lange termijn nauwelijks nut heeft om bb-dorpen te edelen. Nu komt dat vrijwel overal voor, ook bij ons zal het niet uit te sluiten zijn. Uiteraard proberen wij het wel minimaal te houden.
 

DeletedUser

Guest
Trade;n13268 zei:
In tactisch opzicht kan ik er nog wel wat van begrijpen, maar sommige spelers snappen niet dat het op lange termijn nauwelijks nut heeft om bb-dorpen te edelen. Nu komt dat vrijwel overal voor, ook bij ons zal het niet uit te sluiten zijn. Uiteraard proberen wij het wel minimaal te houden.

waarom heb jij dan net 2 dorpen ge-edeld die kleiner zijn dan de omliggende bb dorpen, ge-edeld ? dorpsnaam tegen de regels (
507|491) onder andere en nog een kleiner bb dorpje en kloppie van jouw stam deed al hetzelfde vandaag.LOL?
 

DeletedUser516

Guest
ITizEasy;n13280 zei:
waarom heb jij dan net 2 dorpen ge-edeld die kleiner zijn dan de omliggende bb dorpen, ge-edeld ? dorpsnaam tegen de regels (
507|491) onder andere en nog een kleiner bb dorpje en kloppie van jouw stam deed al hetzelfde vandaag.LOL?

goh waarom zou je denken :p anders doen jullie het wel ;) en dat is dus het verschil tussen domweg bb dorpen edelen of taktisch edelen ... dus kan je wel LOL schrijven maar weet je überhaupt hoe dit spel werkt ? want ik twijffel een beetje aan je ;)
 

DeletedUser50

Guest
ITizEasy;n13280 zei:
waarom heb jij dan net 2 dorpen ge-edeld die kleiner zijn dan de omliggende bb dorpen, ge-edeld ? dorpsnaam tegen de regels (
507|491) onder andere en nog een kleiner bb dorpje en kloppie van jouw stam deed al hetzelfde vandaag.LOL?

Mocht je in het vervolg een dorpsnaam tegenkomen waarvan je denk dat het tegen de regels is, kun je dit melden bij de support. Verder zie ik dat het nu 'Trade' heet, waar geen probleem mee is.
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm;n13295 zei:
Mocht je in het vervolg een dorpsnaam tegenkomen waarvan je denk dat het tegen de regels is, kun je dit melden bij de support. Verder zie ik dat het nu 'Trade' heet, waar geen probleem mee is.

Die persoon had het dorpje uit zichzelf zo genoemd.
 

DeletedUser

Guest
ITizEasy;n13369 zei:
wl jij mijn naam normaal uitspreken en ! rapport aan suppport ? gewensT? wegens geen respect tonen?
Respect is iets wat je moet verdienen, en dat heb je duidelijk nog niet! :)
 

DeletedUser516

Guest
ITizEasy;n13369 zei:
! jke bericht is gemeld bij support wegens geen respect tonen? ik heet ITizEasy

whahahahahaha wat een grap ken je de regels van het forum ook al niet ? zolang ik je echte naam niet gebruik of uitscheld is er niks aan het handje easyboy :p ... en wat dan nog heb op forum van TW1 zoveel waarschuwingen gehad .. kunnen er nog wel paar bij ;)

en ik kan je nu ook rapporteren vanwege het offtopic gaan maar dat doe ik niet aangezien ik niet zo ben als jou en ik vind het veel te leuk hoe belachelijk jij jezelf maakt hier :D dus om ontopic te gaan ik denk dat we weten wie hier de flopspeler van TW 2 wereld 3 wordt !!! :D easyboy ;)
 

DeletedUser50

Guest
Ik wil jullie wel verzoeken op een respectvolle manier met elkaar om te gaan. Laten we het spelletje wel voor iedereen leuk houden :)
 

DeletedUser516

Guest
Grey Worm;n13381 zei:
Ik wil jullie wel verzoeken op een respectvolle manier met elkaar om te gaan. Laten we het spelletje wel voor iedereen leuk houden :)

ja hoor doen we toch ? ik zie niks onrespectvols ? als jij het wel ziet wijs ons er ff op dan letten we erop , ik zie alleen iemand die zichzelf voor aap zet :p
 

DeletedUser50

Guest
bingokiller;n13395 zei:
ja hoor doen we toch ? ik zie niks onrespectvols ? als jij het wel ziet wijs ons er ff op dan letten we erop , ik zie alleen iemand die zichzelf voor aap zet :p

Just a reminder :)
 
Bovenaan