Top/Flop Spelers

DeletedUser1647

Guest
Ja kijk, ik heb nu eenmaal last van eens wakker, de rest van de nacht wakker, dus ik doe mezelf dat niet aan :p


Hoh, ligt echt eraan wat je allemaal zegt op het forum, ik was hier ook nieuw op wereld 5 en heb niet echt grote uitspraken gedaan en vooral fun gehad met de leden die toen en nu actief waren (op het forum). Ben ook wel eens afgekraakt geweest en raar bekeken geweest omdat ik een AF'r was die niet goed was, maar dat boeide me simpel weg niet :)
geheel mee eens ik kom ook nog maar net om de hoek kijken en nog nooit negatief benaderd en altijd lol met de mensen op het AF, het hangt er gewoon heel erg af hoe jij je opstelt en de uitspraken die je doet.
 

DeletedUser1362

Guest
Nahja, dat is het hem net. Negatieve zaken worden altijd beter bijgehouden dan positieve zaken.
Terwijl ik er zeker van ben dat ik over iedereen iets goed kan zeggen ook. Misschien wordt dat wel iets te weinig gedaan, gouden tipje: trek je van het modder gooien weinig aan. Er zijn veel spelers die zowel op het AF als in-game commentaar krijgen, maar spelers die desondanks blijven door vechten zijn misschien wel net dat ietsje meer waard dan spelers waar het top gaat.
Vaak zijn spelers waar het zo vlotjes gaat de spelers die het meeste online kunnen komen. Ben je daarom beter? ahja, tis maar hoe je het bekijkt :) Het is uiteraard altijd fijn, om bij de top te horen. :p

xoxo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser878

Guest
Nahja, dat is het hem net. Negatieve zaken worden altijd beter bijgehouden dan positieve zaken.
Terwijl ik er zeker van ben dat ik over iedereen iets goed kan zeggen ook. Misschien wordt dat wel iets te weinig gedaan, gouden tipje: trek je van het modder gooien weinig aan. Er zijn veel spelers die zowel op het AF als in-game commentaar krijgen, maar spelers die desondanks blijven door vechten zijn misschien wel net dat ietsje meer waard dan spelers waar het top gaat.
Vaak zijn spelers waar het zo vlotjes gaat de spelers die het meeste online kunnen komen. Ben je daarom beter? ahja, tis maar hoe je het bekijkt :) Het is uiteraard altijd fijn, om bij de top te horen.

xoxo
Wijze woorden!
 

DeletedUser731

Guest
Wauw... Hij zegt toch net zelf dat hij niet de beste speler is. Niet moeilijk dat we met zo'n spelerstekort zitten. Mensen die nieuw zijn of casual spelen worden direct afgekraakt.
Maar dat denk ik er als buitenstaander maar van zeker?

Zeg mij dan a.u.b. waar ik nog meer spelers afkraak dan SpiritDual? Juist, dat gaat je niet lukken. Waarom? Simpelweg omdat SpiritDual een grote mond heeft opgezet, zich op W15 slecht heeft gedragen, continue met smoesjes komt waarom het wel niet lukt of mis ging en ons allemaal wel even ging aanpakken. Dat krijgt hij nu dubbel en dwars terug.
Hij heeft het er echt zelf naar gemaakt, dus niet gaan klagen als je niet de hele situatie weet.
 

DeletedUser1541

Guest
Zeg mij dan a.u.b. waar ik nog meer spelers afkraak dan SpiritDual? Juist, dat gaat je niet lukken. Waarom? Simpelweg omdat SpiritDual een grote mond heeft opgezet, zich op W15 slecht heeft gedragen, continue met smoesjes komt waarom het wel niet lukt of mis ging en ons allemaal wel even ging aanpakken. Dat krijgt hij nu dubbel en dwars terug.
Hij heeft het er echt zelf naar gemaakt, dus niet gaan klagen als je niet de hele situatie weet.

Jij voelt je aangevallen! Hij zij toch dat het door de ogen van een buitenstaander is? Man trek je het niet aan
 

DeletedUser878

Guest
Jij voelt je aangevallen! Hij zij toch dat het door de ogen van een buitenstaander is? Man trek je het niet aan
@DummiBear heeft wel nog steeds een punt. Nu begrijp me niet verkeerd, ik ben niet echt iemand die serieuze modderblokken zal gooien, wel vriendschappelijke competitie, maar daar stopt het ook.
Heb respect voor andere en krijg respect terug, daar is Spirit denk ik een beetje de mist in gegaan en daar reageert @DummiBear dan ook weer op :) ALS ik juist zit natuurlijk, ik ken de gehele situatie niet, want heb me er speciaal niet bij betrokken, hoe leuk het ook was om de modder te zien :p
 

DeletedUser828

Guest
Ik heb me tot hiertoe zo afzijdig gehouden en ik had beter ook gezwegen, want mensen voelen zich direct aangevallen :p
 

DeletedUser444

Guest
Ach maar als je modder gooit kan je modder terug verwachten en zeker als je dan nog is flopt na spierballengerol.
 

DeletedUser1647

Guest
FLop: Topper1985, eerst zn stam naar de afgrond leiden en vervolgens bij elke stam die hoger staat gaan solliciteren onder het mom dat zijn stam 'dood' is. lekkere leiding heb je dan zeg. verder dan ook nog eens als leiding van de stam leven van interns, die die hoogstwaarschijnlijk allemaal bewust zichzelf toeeigent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1497

Guest
doet zn naam dan geen eer aan

Toch even met modder gooien want dit gebeurt er als je een bb edelaar verbiedt bb te edelen. :)
img=386161d80f
een echte topper dus hahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
flop golda dorpen leeg zetten via coop van stam leden voor de vijand.
flop de leden van dop die er handig gebruik van maken.
eerlijk strijden kennen jullie niet?
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Hoezo zijn wij dan gelijk Flop als jij een dorp leeg ziet staan pak je het toch ook gewoon? Dat is het spelletje kerel.... Life is hard...
 

DeletedUser1715

Guest
flop golda dorpen leeg zetten via coop van stam leden voor de vijand.
flop de leden van dop die er handig gebruik van maken.
eerlijk strijden kennen jullie niet?
het is toch tribal wars niet tribal eerlijk of ben ik nou verkeerd in een oorlog zorg je toch voor veel informatie en dat de (rat) jou kan helpen met een val opzetten en later een granatie aan bied.

als je niet tegen je verlies kan stop dan met spelen;)
 
Bovenaan