Top/Flop Spelers

DeletedUser1681

Guest
Nou ik zou van start gaan, Anansi35 vind ik een FLOP. Allemaal al afspraken gemaakt dat ze ging joinen tijden waren afgesproken, ineens verlaat ze de chat en reageert niet meer. En zit nu bij BSO.

En ik zal mezelf ook alvast nomineren!:p
 

DeletedUser1681

Guest
Top Anansi35 omdat ze alleen een dorp van vms heeft afgepakt.:)
haha wat zeg je nu? vraag is aan anansi of dat zo moeilijk was? blijkbaar ben je totaal niet op de hoogte gebracht en lijkt anansi nu ineens heel goed haha!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik baseer dat op de dingen die ik tot nu toe heb gezien je maakt alleen maar ruzie om je stam maar zelf heb je nog niet laten zien dat jij het waart bent om zoveel te zeuren.
#discussion closed.
Nu on topic

Top- Ma bby @Dutch Pirate gewoon een top vrouw met tactiek in dit spelletje :hart:p
 

DeletedUser1543

Guest
haha wat zeg je nu? vraag is aan anansi of dat zo moeilijk was? blijkbaar ben je totaal niet op de hoogte gebracht en lijkt anansi nu ineens heel goed haha!
ik ben prima op de hoogte hoor. ook van dat jij nu ook spelers bij ons loopt los teweken omdat je weet dat je aan het verliezen bent
 

DeletedUser1681

Guest
verliezen? haha het kan gerust dat we verliezen! maar momenteel nog niet hoor!


@Cinexio leg me dan nu eens uit hoe anansi aan de dorpen kwam? dan zal ik bevestigen of het klopt!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik baseer dat op de dingen die ik tot nu toe heb gezien je maakt alleen maar ruzie om je stam maar zelf heb je nog niet laten zien dat jij het waart bent om zoveel te zeuren.
#discussion closed.
Nu on topic

Top- Ma bby @Dutch Pirate gewoon een top vrouw met tactiek in dit spelletje :hart:p
Ahw :hart Ik voel me ziekjes, maar hierdoor toch alweer stuk beter :oops: topper he jij :D

Ik vind niemand flop, omdat ik dat altijd zo gemeen vind :eek:
Maar, zo een beetje om me heen kijkend en naar de stats enzo, komt @sluis op me over als een topper en mag vms blij zijn dat ze hem hebben :)
 

DeletedUser1543

Guest
verliezen? haha het kan gerust dat we verliezen! maar momenteel nog niet hoor!


@Cinexio leg me dan nu eens uit hoe anansi aan de dorpen kwam? dan zal ik bevestigen of het klopt!
dat weet ik niet ik zie alleen maar dat ze een dorp van lortr heeft gepakt hoe het gegaan is weet ik toch niet heb het haar niet gevraagd.
ps top : @sluis goeie speler goeie od ziet er sterk uit wat hij laat zien
 

DeletedUser1681

Guest
@Cinexio je weet dus totaal niet waar over het gaat! Anansi heeft de dorpen gratis gekregen van lortr! omdat hij stopte had hij hem/haar een berichte gestuurd dat ze gratis mocht edelen! haha en jullie maar denken dat het een top aanvaller was
 

DeletedUser1543

Guest
@Cinexio je weet dus totaal niet waar over het gaat! Anansi heeft de dorpen gratis gekregen van lortr! omdat hij stopte had hij hem/haar een berichte gestuurd dat ze gratis mocht edelen! haha en jullie maar denken dat het een top aanvaller was
klopt dat dacht ik ja maar dat kon ik van te voren niet weten he;) maar daar had jij dan wat voor moeten regelen want was geen stamgenoot van je dus had je haar nooit moeten geven.
 

DeletedUser1681

Guest
@Cinexio helaas wist ik hier niets van en kwamen onze edels elke keer net na anansi waardoor we doodliepen! Puur geluk!
 

DeletedUser1715

Guest
wat een ruzie allemaal het zijn toch meningen die worden uitgesproken hier
 
Bovenaan