Top/Flop Spelers

DeletedUser444

Guest
In de kern overleef je dat niet, vooral niet in de eerste maand van een wereld :p

In deze kern van W17 mss wel hoor, ligt het aan mij of is het niveau lager dan anders :eek:
BSO heeft bijna alle 4 kern provincies in handen.
 

DeletedUser1543

Guest
Voor jou is dat het zeker niet cinex haha :D
oh jawel hoor. ik heb ook al aangegeven waneer ik w12 en w14 heb afgesloten stop ik op w17 en voorgoed met tw. zolang ze nog lopen blijf ik gezellig casual spelen maar niet hardcore meer.
 

DeletedUser731

Guest
heb ik ooit ontkent dat ik geen flop ben?

Maar inderdaad was nog niet goed wakker! 7 uur waren jou edels opweg, rond 11 uur kwamen ze aan. dus hoelaat zijn die edels verstuurd 3 uur snachts? en helaas heb ik wel mijn rust nodig en sta ik niet voor 9 uur op! Tenzij ik naar school ga

Klopt maar ja! miss is dit spel dan ook niks voor mij als ik niet vroeg genoeg op sta. ik speel dit voor fun. ik sta er niet vroeg voor op

Lekker slim van je om dan maar 1 defdorp te maken terwijl je 6 dorpen in die provincie had liggen... Dusss, nog meer smoesjes of heb je ze nu allemaal wel gehad?
 

DeletedUser1681

Guest
Lekker slim van je om dan maar 1 defdorp te maken terwijl je 6 dorpen in die provincie had liggen... Dusss, nog meer smoesjes of heb je ze nu allemaal wel gehad?
haha dummi proficiat. ga niet meer woorden aan je vuil maken
 

DeletedUser828

Guest
Lekker slim van je om dan maar 1 defdorp te maken terwijl je 6 dorpen in die provincie had liggen... Dusss, nog meer smoesjes of heb je ze nu allemaal wel gehad?
Wauw... Hij zegt toch net zelf dat hij niet de beste speler is. Niet moeilijk dat we met zo'n spelerstekort zitten. Mensen die nieuw zijn of casual spelen worden direct afgekraakt.
Maar dat denk ik er als buitenstaander maar van zeker?
 

DeletedUser1681

Guest
Wauw... Hij zegt toch net zelf dat hij niet de beste speler is. Niet moeilijk dat we met zo'n spelerstekort zitten. Mensen die nieuw zijn of casual spelen worden direct afgekraakt.
Maar dat denk ik er als buitenstaander maar van zeker?
Ik trek me toch niks aan van die kwallen "Die zo goed horen te zijn" je moet van hun alles met een korreltje zout bekijken
 

DeletedUser878

Guest
Er is niets mis met een wekkertje om 5:00 om even te checken of alles safe is :)
Ja kijk, ik heb nu eenmaal last van eens wakker, de rest van de nacht wakker, dus ik doe mezelf dat niet aan :p

Wauw... Hij zegt toch net zelf dat hij niet de beste speler is. Niet moeilijk dat we met zo'n spelerstekort zitten. Mensen die nieuw zijn of casual spelen worden direct afgekraakt.
Maar dat denk ik er als buitenstaander maar van zeker?
Hoh, ligt echt eraan wat je allemaal zegt op het forum, ik was hier ook nieuw op wereld 5 en heb niet echt grote uitspraken gedaan en vooral fun gehad met de leden die toen en nu actief waren (op het forum). Ben ook wel eens afgekraakt geweest en raar bekeken geweest omdat ik een AF'r was die niet goed was, maar dat boeide me simpel weg niet :)
 
Bovenaan