Top/Flop Spelers

DeletedUser1620

Guest
@Cinexio je weet dus totaal niet waar over het gaat! Anansi heeft de dorpen gratis gekregen van lortr! omdat hij stopte had hij hem/haar een berichte gestuurd dat ze gratis mocht edelen! haha en jullie maar denken dat het een top aanvaller was

Zou me ook ff melden, de spelers die mij zo goed zeggen te kennen kennen mij niet. en de dorpen heb ik eerlijk verdiend. Als een speler na 2 goed geplaatste aanvallen niet meer verder wil en je dan zijn dorpen toe vertrouwd dan is he na mijn mening eerlijk verdiend.

voor de rest bedankt voor de nominatie
 

DeletedUser1681

Guest
nee dat wisten wij niet! staat ook niet zoon mooi rood bolletje bij zijn naam! haha lachwekken dit!
 

DeletedUser1647

Guest
@Anansi35 haha wat dik verdiend lul niet!
Denk dat het beter is dat je deze wederom argumentatieloze en ook zinloze discussie ff ergens anders voortzet en IPV te reageren alsof je in een watss app Chat met je voetbal vriendjes uit de D1 zit. elke topic
waarop je te vinden bent heb ik nog geen enkel positief woord over je gelezen en Loop jij alleen Maar onzinnige dingen te verkondigen en wat van je af te schreeuwen. als zij dmv aanvallen die spelen afdiwngt te stoppen en hij uit een soort van respect zijn dorpen afstaat zie ik dit als verdient. blijkbaar heeft iedereen gelijk over jou en nomineer ik je als de grootste flop van de wereld. Je hebt geen flauw benul wat er in jou stam gaande is, er word zeeen van info gedeeld door spelers uit jou stam, spelers sturen meerdere sollicitatie waarin ze beginnen met: mijn stam (VMS) is noob, of de leiding bevalt me niet, of andere negatieve redenen om daarmee de overstap naar ons (BSO) te kunnen maken. en nog weten te verkondigen dat je alles wel weet ? en dat je weet wat er aan de gang is, nou geloof me wat jij ziet is een topje van de ijsberg want het is er zo lek als een mandje

kusjes collapster AKA sexy
 

DeletedUser828

Guest
Zegt ook al veel dat hij de dorpen eerder toevertrouwt aan de vijand dan aan stamgenoten ;)
 

DeletedUser1681

Guest
@collapster haha hij is er ook weer? komt altijd altijd alleen even langs om negativiteit te strooien, Ik heb nooit gezegd dat ik alles weet wat er gaande is binnen de stam dus ik weet niet waar jij je praatjes vandaan haalt?

maar ben het wel eens dat het zinloos om uberhaupt hier wat te plaatsen!
 

DeletedUser1647

Guest
@collapster haha hij is er ook weer? komt altijd altijd alleen even langs om negativiteit te strooien, Ik heb nooit gezegd dat ik alles weet wat er gaande is binnen de stam dus ik weet niet waar jij je praatjes vandaan haalt?

maar ben het wel eens dat het zinloos om uberhaupt hier wat te plaatsen!
ze Noemen me ook wel de negativiteiten piet, met mijn zak vol negativiteit voor de kleine kindjes.
ik haal die 'praatje' nergens vandaan ik basseer ze op de reactie die jij geeft op anderen of te wel uit jou eigen woorden
 

DeletedUser1757

Guest
Serieus wat drachenfels spelers op deze wereld zo te zien..
 
Bovenaan