Top / Flop Spelers

Peeters

Ervaren Lid
sorry maar dit lijkt me zeer laf jullie willen dat we naar je toe komen voor leuk wat actie ....en nu durven jullie niet o_O

denk dat jullie nu best dat woordje laf niet meer gebruiken op het AF want je hebt juist bewezen voor iedereen dat jullie dat wel zijn ;)
 

DeletedUser1576

Guest
sorry maar dit lijkt me zeer laf jullie willen dat we naar je toe komen voor leuk wat actie ....en nu durven jullie niet o_O

denk dat jullie nu best dat woordje laf niet meer gebruiken op het AF want je hebt juist bewezen voor iedereen dat jullie dat wel zijn ;)

Ik ga jou geen geloof geven in een staat van oorlog, peeters, niet zo dom acteren nu.

Kom maar lekker met 60% moraal als je zo graag wilt, be like shelsey.
 

Peeters

Ervaren Lid
moet niet van onderwerp veranderen en er rond dansen haha ;)
ging er over dat je een grote mond hebt maar als het er op aan komt vul je gewoon je broek van achter haha :D
 

DeletedUser1576

Guest
moet niet van onderwerp veranderen en er rond dansen haha ;)
ging er over dat je een grote mond hebt maar als het er op aan komt vul je gewoon je broek van achter haha :D

Je reageerde ook niet op de vraag dat jij best ook 1 van ons 3 een dorp in jouw prov zou kunnen geven, heb ik debiel op mijn voorhoofd geschreven ofzo...

Blijf aanvallen via al die co ops, uiteindelijk lukt t wel joh.
 

Peeters

Ervaren Lid
veronderstel van niet haha maar je kan me toch best aan ? (blijkbaar toch met je mond nu wil ik het in daden zien ) of val jij alleen maar stamloze spelers aan die een pak kleiner zijn ? :eek:
 

DeletedUser1576

Guest
veronderstel van niet haha maar je kan me toch best aan ? (blijkbaar toch met je mond nu wil ik het in daden zien ) of val jij alleen maar stamloze spelers aan die een pak kleiner zijn ? :eek:

Volgens mij had ik n paar weekjes terug toch aardig wat muurtjes van jullie naar beneden gehaald.

Voor mensen die kleine spelers aanvallen moet je bij thaglimmerman zijn (Stats lol).
 

DeletedUser1154

Guest
peeters weet zelf ook wel dat dit gewoon dom praten is en dan wilt die nog zijn gelijk ook.
 

DeletedUser1576

Guest
peeters weet zelf ook wel dat dit gewoon dom praten is en dan wilt die nog zijn gelijk ook.

Bericht van jgrove: Als peeters echt ballen heeft, richt die met de actieve spelers van ROB/A2/Purge een nieuwe stam op, moet hij eens zien hoe snel de wereld gedaan is, ROB is dan in 1x niks meer lol.
 

Peeters

Ervaren Lid
ach aan gezien jullie te laf zijn benoem ik jullie tot flopspelers vallen alleen maar kleine stamloze spelers , inactieve en bb s aan :)
 

DeletedUser1576

Guest
Vertel, wat is hier allemaal gaande?

tja ik bied een uitdaging aan , omdat wij blijkbaar laf zijn maar uiteindelijk durven ze zelf niet

Meneer denkt dat ik hem geloof ga geven in mijn provincies, in staat van oorlog :p.

Kan ook andersom he peeters, en daar reageer je ook niet op, laat de 3 leiders van a2 bij je dan :).

Bericht van jgrove: Als peeters echt ballen heeft, richt die met de actieve spelers van ROB/A2/Purge een nieuwe stam op, moet hij eens zien hoe snel de wereld gedaan is, ROB is dan in 1x niks meer lol.
 

DeletedUser888

Guest
eey, jgrove leeft ook nog. tijdje geleden sinds hij op orava weggegaan is.
maar uitdaging is goed, maar dorp weggeven in een eigen prov is meestal niet heel erg slim :p
 

jgrove

Nieuwerd
eey, jgrove leeft ook nog. tijdje geleden sinds hij op orava weggegaan is.
maar uitdaging is goed, maar dorp weggeven in een eigen prov is meestal niet heel erg slim :p

Daarom dacht ik laat ik mij ook maar even registreren hierow op even hallo tegen je te zeggen :D
 

DeletedUser1576

Guest
Wij hebben je ook een uitdaging gegeven, maar blijkbaar ben jij ook te laf...

We hebben hem zelfs 2 uitdagingen gegeven, op de eerste van rema reageerde hij niet.

En op de tweede van jou reageerde hij ook niet XD...
 

Peeters

Ervaren Lid
Wij hebben je ook een uitdaging gegeven, maar blijkbaar ben jij ook te laf...
welke uitdaging geven jullie ons ? die volg niet haha

Meneer denkt dat ik hem geloof ga geven in mijn provincies, in staat van oorlog :p.

Kan ook andersom he peeters, en daar reageer je ook niet op, laat de 3 leiders van a2 bij je dan :).

Bericht van jgrove: Als peeters echt ballen heeft, richt die met de actieve spelers van ROB/A2/Purge een nieuwe stam op, moet hij eens zien hoe snel de wereld gedaan is, ROB is dan in 1x niks meer lol.
exuzeer beste ramsay !u beste heer noemt ons lafaards awel ik wil het tegendeel bewijzen , door 1 dorpje in jou prov waar jij alleen zit dus de rest van de dorpjes blijven van jou , ik wil dit man tegen man uitvechten maar nu beste ramsay durft u niet tja ...

dat van samen een stam oprichten slaagt nergens op... zo kan je alleen maar de wereld eindigen trouwens onze stam zit vol leven dus waarom zouden we , en ... ramsay komt er voor mij nooooit in
 
Bovenaan