Top / Flop Spelers

jgrove

Nieuwerd
Peeters, Niet samen een stam oprichten... Gewoon een ROB 2.0 met alleen actieve spelers, want de meer dan de helft speelt niet meer.. Nouja wel activiteiten van Hazart, JP en jou via coops..

Dus als je echt lef hebt richt je een nieuwe stam op met alleen mensen die nog ZELF spelen.
 

DeletedUser1576

Guest
Peeters, Niet samen een stam oprichten... Gewoon een ROB 2.0 met alleen actieve spelers, want de meer dan de helft speelt niet meer.. Nouja wel activiteiten van Hazart, JP en jou via coops..

Dus als je echt lef hebt richt je een nieuwe stam op met alleen mensen die nog ZELF spelen.

Klinkt als een uitdaging :). Slaat op meer dan mensen dorpen geven die op rood staan.
 

Peeters

Ervaren Lid
Peeters, Niet samen een stam oprichten... Gewoon een ROB 2.0 met alleen actieve spelers, want de meer dan de helft speelt niet meer.. Nouja wel activiteiten van Hazart, JP en jou via coops..

Dus als je echt lef hebt richt je een nieuwe stam op met alleen mensen die nog ZELF spelen.

mja zit iets in haha zou er maar 2 afvallen haha mss een ideetje voor A2 maar hebben zij de ballen er voor ? :D
 

Peeters

Ervaren Lid
Waarom zou ik niet durven. Ik doe het zo, maar jij zal het niet doen, want dan verlies je al je coops accounts

ach jgrove dat bericht was voor say ram ...
maar goed , ik ga op standby voor vandaag ik onhou dat onze say ram niet durft :D
 

DeletedUser1576

Guest
ach jgrove dat bericht was voor say ram ...
maar goed , ik ga op standby voor vandaag ik onhou dat onze say ram niet durft :D

Lafaard, dan wordt je een redelijke deal voorgelegd, en dan ga je op standby...

Bang om de helft van de stampuntjes te verliezen?

Zoals jgrove zei, wij doen t zo als je wilt :).
 

Peeters

Ervaren Lid
haha idd wie is hier de lafaard omdat ik 2 inactieve laat internen ? of jij zo n mooi voorstel niet durft aannemen
ruim eerst maar jullie rommel op , dat doen jullie zelf ook niet , ook laf haha
 

DeletedUser1576

Guest
Ik zei toch dat hij niet op onze voorstellen zou ingaan, jgrove..

Te bang om de co op troepen te verliezen, jammer, had er best zin in gehad zo w13 op zijn kop zetten..
 

DeletedUser741

Guest
Ter reactie op en verdediging tot mijn stam.

A*2 heeft niet voor niets een 2 achter de naam ;) wij hebben al een ''purge'' gedaan en alle inactieve spelers eruit gezet, elk lid dat wij hebben komt nog gewoon zelf online, afgezien van een paar uitzonderingen die school/examens hebben en door omstandigheden even niet actief mee kunnen doen doen zelfs zij nog achter de schermen genoeg om niet met co alles te moeten gaan regelen ;)

Nu jullie nog.

Het benoemen van flopspelers omdat wij een stamloze speler aanvallen? die 2 provs heeft en 1 volledig voor zichzelf, in elk dorp 3000zwcav heeft 250 trebs en genoeg aanvalsdorpen om prima een counteraanval te slaan? (hoevaak ik wel niet als 300-800k speler, spelers van 3-8 mil pakte in tw1) ,mag ik miijn stamleden geen opdracht geven om ze te leren samen te werken voor uiteindelijk ROB ;)

Is het dan niet net zo erg om de stamloze spelers te rekruten puur voor de makkelijkheid om dan meteen via co-op de dorpen te ''internen'' om er voor jezelf beter uit te komen zodat je van meerdere kanten kan aanvallen? ook weer via co-op met dezelfde spelers? hoeveel acounts kun je beheren in 1 stam? leuk dat je nieuwe spelers rekruut om je eigen weer te kunnen internen als hencky, and so the cycle continues (het gaat maar door)

je mag van mij alles benoemen aan flop en top, maar als je onze stam aanvalt dan val ik je terug aan ;) Er zijn zat dingen die wij ook kunnen doen om ''vuil'' en ''laf'' te spelen, als jullie dat willen doen wij dat ook gewoon.

Kinds Regards,

Lance
 

DeletedUser1362

Guest
Laten we dit ingame maar uitvechten :)
Wees niet bang voor je vijanden, maar respecteer ze wel!

Ik denk dat ik binnenkort even een neutraal topic open, waar kan gediscussieerd worden over het al dan niet edelen van bb dorpen in vijandelijke provincies, internen en co-acties. Het valt me vaak op dat het wordt afgekeurd, terwijl iedereen het op een of andere manier wel toepast. Maar zoals ons toppertje DP al liet weten, ontopic blijven. Ik nodig jullie graag uit om samen een biertje te drinken in de taverne, allen daarheen dus lijkt me? :)
 

DeletedUser1154

Guest
flop drogba497 nogal grote mond voor zon broekie :p

Top:A2 tja zoveel goede punten dan ben ik morgen nog aan het typen
 
Bovenaan