Top / Flop Spelers

DeletedUser

Guest
Topspeler. @Peeters

Heeft een vreselijk groot front. Duikt overal in. En is in mijn ogen een van de betere op deze wereld. Word bekritiseerd door spelers met 1 dorp in een provincie die ze helemaal vol duwen. Dikke pluim voor jou @Peeters.
 

DeletedUser1576

Guest
Topspeler. @Peeters

Heeft een vreselijk groot front. Duikt overal in. En is in mijn ogen een van de betere op deze wereld. Word bekritiseerd door spelers met 1 dorp in een provincie die ze helemaal vol duwen. Dikke pluim voor jou @Peeters.

Yow clowns, als je over mij gaat lullen, heb dan wel de ballen om me erbij te taggen.

Datzelfde geld voor jou peeters.

Flopspelers: Spelers uit stam ROB, hebben meer dan 2x zoveel punten nodig om te winnen, en zelfs nu schieten ze geen reet op zonder @Peeters , @jpalmke of @Hazart69 . Heb me scheel gelachen over de zielige aanvallen van de nahrok interners vandaag.

Topspelers: @Peeters , @Hazart69 , @jpalmke , jgrove, @Lancelot999 , @mighty hood

Cheers,

Ramsay
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beter dubbel dit bericht.

Yow clowns, als je over mij gaat lullen, heb dan wel de ballen om me erbij te taggen.

Datzelfde geld voor jou peeters.

Flopspelers: Spelers uit stam ROB, hebben meer dan 2x zoveel punten nodig om te winnen, en zelfs nu schieten ze geen reet op zonder @Peeters , @jpalmke of @Hazart69 . Heb me scheel gelachen over de zielige aanvallen van de nahrok interners vandaag.

Topspelers: @Peeters , @Hazart69 , @jpalmke , jgrove, @Lancelot999 , @mighty hood

Cheers,

Ramsay

Je zegt flopspelers: Spelers uit stam ROB maar daarna Topspelers : Peeters Hazart en Palmke opschrijven. Volgens mij zitten deze spelers in de stam ROB maakt mij voor de rest niet uit......

En als ik toch bezig ben. Je roept tegen mij dat ik een slijmbal ben en wat heb je nog meer geroepen....... Dit omdat ik @mighty hood een topspeler hebt genoemd. Maar jij bent je ook aardig aan het likken geblazen. Geweldig als iemand geen spiegel heeft.

Fijne avond Snow :)
 

DeletedUser1576

Guest
Beter dubbel dit bericht.



Je zegt flopspelers: Spelers uit stam ROB maar daarna Topspelers : Peeters Hazart en Palmke opschrijven. Volgens mij zitten deze spelers in de stam ROB maakt mij voor de rest niet uit......

En als ik toch bezig ben. Je roept tegen mij dat ik een slijmbal ben en wat heb je nog meer geroepen....... Dit omdat ik @mighty hood een topspeler hebt genoemd. Maar jij bent je ook aardig aan het likken geblazen. Geweldig als iemand geen spiegel heeft.

Fijne avond Snow :)

Ik bedoelde de overige spelers van stam ROB, had het eigenlijk in een andere volgorde moeten zetten, blijkbaar is het erg moeilijk lezen en begrijpen voor je.

Dit topic is ervoor om spelers te benoemen die goed of minder goed in het spel zijn, jij doet het in mailboxes met een rekruut berichtje erachteraan, of anders op een ander topic, ik weet niet of je nou expres zo dom doet, of dat je gewoon echt zo dom bent..

Het slijmen zit hem bij jou ook in de speelstyle, en daarin verschillen wij van elkaar, ik speel meer in op wraakgevoelens.

Niet zoveel blowen, als je met mij in discussie gaat.

PS: Iets beter ABN gebruiken a.u.b.

Cheers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien ben ik wel erg dom. Maar wil je toch vragen de volgende keer gewoon goed te bewoorden. Dan snap ik het ook. Bedankt alvast.

Wel weer leuk om te zien dat je direct weer iemand voor dom uitmaakt. Je hebt altijd wel iets aan te merken op iemand. Je zal dokter moeten worden.

En even voor jou info. Ik blow niet kerel ;) Weer iets wat je zomaar verzint. Maar dat doe je wel vaker he ;)

Van af nu zal ik je dr.Snow noemen. Je ziet direct wat iemand mankeert.

Ga je ook zo om met @Lancelot999 ? Ik heb zo mijn vermoeden dat wij het zelfde mankeren. ;) Maar dat had je waarschijnlijk al gezien.

Fijne avond dr.Snow.

PS niet zo happen :) :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1576

Guest
Misschien ben ik wel erg dom. Maar wil je toch vragen de volgende keer gewoon goed te bewoorden. Dan snap ik het ook. Bedankt alvast.

Wel weer leuk om te zien dat je direct weer iemand voor dom uitmaakt. Je hebt altijd wel iets aan te merken op iemand. Je zal dokter moeten worden.

En even voor jou info. Ik blow niet kerel ;) Weer iets wat je zomaar verzint. Maar dat doe je wel vaker he ;)

Van af nu zal ik je dr.Snow noemen. Je ziet direct wat iemand mankeert.

Ga je ook zo om met @Lancelot999 ? Ik heb zo mijn vermoeden dat wij het zelfde mankeren. ;) Maar dat had je waarschijnlijk al gezien.

Fijne avond dr.Snow.

PS niet zo happen :) :)

Och, ik maak lance helemaal gek joh, je moest eens weten...

Dat jij niet goed kan lezen, en geen ABN kan gebruiken, lijkt mij best dom... Wie ben ik om te oordelen right.

Niks mis met blowen, stukje Nederlandse cultuur #Amsterdam.

Haphaphaphaphap!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik bedoelde de overige spelers van stam ROB, had het eigenlijk in een andere volgorde moeten zetten, blijkbaar is het erg moeilijk lezen en begrijpen voor je.
Volgens mij heb je met meer dan de helft van ROB nog niet te maken gehad.....
Maar dat zal ook niet gebeuren want voordat je meer dan de helft hebt ontmoet ben je al weer weg :)
Dat jij niet goed kan lezen, en geen ABN kan gebruiken, lijkt mij best dom... Wie ben ik om te oordelen right.
En vgm was er een tijdje terug duidelijk aan je gemaakt dat je daar niet over moet azijn pissen.
Wil je nog wel ff helpen naar de regels als je die niet kan vinden!

Jij zal wel zo'n zieltje zijn die in een bar alleen zit omdat als je met een groepje zit je iedereen gaat verbeteren.
Nou succes verder met je leven meneer de azijnzeiker...

Kusjes @drogba497
 
Bovenaan