Top / Flop Spelers

DeletedUser1576

Guest
Volgens mij heb je met meer dan de helft van ROB nog niet te maken gehad.....
Maar dat zal ook niet gebeuren want voordat je meer dan de helft hebt ontmoet ben je al weer weg :)

En vgm was er een tijdje terug duidelijk aan je gemaakt dat je daar niet over moet azijn pissen.
Wil je nog wel ff helpen naar de regels als je die niet kan vinden!

Jij zal wel zo'n zieltje zijn die in een bar alleen zit omdat als je met een groepje zit je iedereen gaat verbeteren.
Nou succes verder met je leven meneer de azijnzeiker...

Kusjes @drogba497
1. Rapporten zeggen genoeg, ROB draait om 3 leden. 2. Ik wijs mensen op ABN wanneer ik wil, je reactie is ook weer waardig om met screen te verbeteren. 3. Kan hier geen waarde noch logica in vinden qua gesprek, jij bent vast erg sociaal irl... Cheers.
 

DeletedUser854

Guest
1. Rapporten zeggen genoeg, ROB draait om 3 leden. 2. Ik wijs mensen op ABN wanneer ik wil, je reactie is ook weer waardig om met screen te verbeteren. 3. Kan hier geen waarde noch logica in vinden qua gesprek, jij bent vast erg sociaal irl... Cheers.

Puntje 6! ;)

§6. Berichten en je medespelers
  1. Gebruik niet teveel onnodige citaten, omdat deze het lezen en begrijpen van je tekst vermoeilijkt.
  2. Ga dubbelposten uit de weg! Je hebt toegang tot zowel de 'bewerk knop' als de 'multi-quoteknop', gebruik ze a.u.b.
  3. Conversaties, discussies en onenigheden tussen 2 personen horen privé gehouden te worden, bijvoorbeeld via het persoonlijk berichtensysteem op het forum of door andere applicaties(IRC, Skype, ...).
  4. Als je een topic aangaande moderatie wilt plaatsen, neem dan eerst contact op met de desbetreffende moderator. Je aanvraag kan afgewezen worden als de moderator het gevoel niet heeft dat het topic kan bijdragen aan het opbouwen van een positieve community. Beledig een moderator nooit op welke manier dan ook. Behandel hen zoals je andere spelers ook zou behandelen, onthoud dat zij ook Tribal Wars 2 spelen.
  5. Lees je berichten a.u.b. na voordat je het plaatst om fouten te voorkomen. Je bericht wordt misschien wel door honderden spelers gelezen, dus zorg ervoor dat het begrijpbaar is.
  6. Het is niet toegestaan om een speler zijn Nederlands te verwijten. Als het echt zo erg is kun je de 'reportknop' gebruiken.
  7. Spelers zijn niet toegestaan om forum- of ingamebans te bespreken. De reden hiervoor is simpel. De reden voor een bepaalde ban lijkt misschien niet duidelijk voor een normale speler, maar de moderators hebben tools tot hun beschikking die verschillende soorten van ongewenst gedrag en regelovertredingen kunnen laten zien. Omdat die informatie intern is, is het soms veel complexer dan het lijkt. Omdat sommige informatie intern is kan een ban niet publiekelijk besproken worden door de InnoGames medewerkers of vrijwilligers en daarom zijn er bij een dergelijke publiekelijke discussie geen feiten en eindigt het vaak in een 'flame-oorlog' of heksenjacht, welke we beide niet op het forum willen zien.
 

DeletedUser1576

Guest
Puntje 6! ;)

§6. Berichten en je medespelers
  1. Gebruik niet teveel onnodige citaten, omdat deze het lezen en begrijpen van je tekst vermoeilijkt.
  2. Ga dubbelposten uit de weg! Je hebt toegang tot zowel de 'bewerk knop' als de 'multi-quoteknop', gebruik ze a.u.b.
  3. Conversaties, discussies en onenigheden tussen 2 personen horen privé gehouden te worden, bijvoorbeeld via het persoonlijk berichtensysteem op het forum of door andere applicaties(IRC, Skype, ...).
  4. Als je een topic aangaande moderatie wilt plaatsen, neem dan eerst contact op met de desbetreffende moderator. Je aanvraag kan afgewezen worden als de moderator het gevoel niet heeft dat het topic kan bijdragen aan het opbouwen van een positieve community. Beledig een moderator nooit op welke manier dan ook. Behandel hen zoals je andere spelers ook zou behandelen, onthoud dat zij ook Tribal Wars 2 spelen.
  5. Lees je berichten a.u.b. na voordat je het plaatst om fouten te voorkomen. Je bericht wordt misschien wel door honderden spelers gelezen, dus zorg ervoor dat het begrijpbaar is.
  6. Het is niet toegestaan om een speler zijn Nederlands te verwijten. Als het echt zo erg is kun je de 'reportknop' gebruiken.
  7. Spelers zijn niet toegestaan om forum- of ingamebans te bespreken. De reden hiervoor is simpel. De reden voor een bepaalde ban lijkt misschien niet duidelijk voor een normale speler, maar de moderators hebben tools tot hun beschikking die verschillende soorten van ongewenst gedrag en regelovertredingen kunnen laten zien. Omdat die informatie intern is, is het soms veel complexer dan het lijkt. Omdat sommige informatie intern is kan een ban niet publiekelijk besproken worden door de InnoGames medewerkers of vrijwilligers en daarom zijn er bij een dergelijke publiekelijke discussie geen feiten en eindigt het vaak in een 'flame-oorlog' of heksenjacht, welke we beide niet op het forum willen zien.

5 en 6 zijn net een beetje botsend :). Met andere woorden, ik moet elke post van drogba reporten?
 

DeletedUser

Guest
Aks iwmant ob dese menier scheift dun snept oerdereen wol dut ju oen ruport ur uut doed.

Maar ik kan goed leven met iemand die geen komma's gebruikt. En geen talenwonder is. Vooral ze dyslexie hebben. Dikke pluim als je daar maling aan hebt en gewoon je ding doet.
 

DeletedUser1576

Guest
Aks iwmant ob dese menier scheift dun snept oerdereen wol dut ju oen ruport ur uut doed.

Maar ik kan goed leven met iemand die geen komma's gebruikt. En geen talenwonder is. Vooral ze dyslexie hebben. Dikke pluim als je daar maling aan hebt en gewoon je ding doet.

Kijken wat er nu gebeurd, ik volg de raad van de mods op. (Testing 1,2,3)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het hangt er vanaf hoe ver de verbeteringen gaan, we verwachten ook nog wel enigszins dat mensen zichzelf kunnen bijstellen :p En het corrigeren van andermans taalgebruik heb ik eerder al mensen op gewezen. Dat je niet ziet dat mensen ergens op worden aangesproken, betekent niet dat het ook niet zo is. Bovendien doen we het zelden goed: of we krijgen de mededeling dat we te weinig straffen of de mededeling dat we teveel straffen :p

Het gaat hier overigens ENORM offtopic, dus ik kan of alle voorgaande berichten gaan verwijderen of jullie komen vanaf dit bericht weer vrolijk met top en flopspelers en daarbij een iets betere onderbouwing vanuit het spel dan vanuit de taal- of spelfouten of andere zaken :p
 

DeletedUser1154

Guest
flop camey. barbaren tussen ons in edelen om geloof te krijgen beetje lafjes he ;)
 

DeletedUser1576

Guest
nu snap ik er geen bal van !!! :confused: eerst zagen jullie dat we laf zijn dat we niet afkomen nu komt camey af en nu zijn we weer laf haha volgens mij scheelt er wel iets met jullie hoor lol :D

Goed dan zullen we ook even bb bij jullie gaan edelen, als je zo gaat beginnen ;).

Laat de actieve spelers naar het front komen, het is saai om alleen tegen peeters, hazart en jpalmke te vechten (Jullie via co op enz). Lijkt trouwens of we alleen tegen peeters vechten met het timen.

Peeters is boos op me dus die praat deze week niet tegen me :(.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
als ik me niet vergis deden jullie dit al bij sando (speler die een pak kleiner is als jullie die jullie gezamenlijk proberen te pakken .... over laf gesproken) en dan nog rat hij de dorpjes van A2 :D
 

DeletedUser1576

Guest
als ik me niet vergis deden jullie dit al bij sando (speler die een pak kleiner is als jullie die jullie gezamenlijk proberen te pakken .... over laf gesproken) en dan nog rat hij de dorpjes van A2 :D

Als ik me niet vergis kunnen jullie alleen winnen door spelers te rekruten om geloof te krijgen, sando heeft meerdere malen gezegd alleen te willen spelen dus het is ook laf dat hij zich niet hieraan houdt.

Jullie kunnen ons niet head-on verslaan op het front dus ik snap het wel hoor, stam runnen met een paar spelers is lastig, I know.

Alsof ik morgen een lidmaatschap bij ROB zou aanvragen ofzo :).

Dan zou er wel ineens meer activiteit zijn op het forum, no doubt.
 

DeletedUser1154

Guest
speler op speler is niks mis mee. barbaren pakken tussen ons in is laf
 

Peeters

Ervaren Lid
oke top ramsay een prov waar jij alleen zit geef me daar een dorp en we vechten het mooi samen uit jij en ik .. of ... is dit ook laf ? :rolleyes:


sorry ramsay jij komt er nooit in ;) (je dorpen mogen dat wel)
 

DeletedUser1576

Guest
oke top ramsay een prov waar jij alleen zit geef me daar een dorp en we vechten het mooi samen uit jij en ik .. of ... is dit ook laf ? :rolleyes:


sorry ramsay jij komt er nooit in ;) (je dorpen mogen dat wel)

Maar... Denk aan alle leuke gesprekken die we zouden kunnen hebben op het stamforum :(.
 

Peeters

Ervaren Lid
aan gezien jullie rema92 ... een grote mond hebben en blijkbaar niet zo laf zijn als wij lijkt het mij een mooie deal jullie kunnen me toch best aan ? jullie zijn toch niet zo laf hé ofwel ? :D

dus geef me een dorp in jou prov waar jij alleen (ramsay) zit en ik neem de uitdaging aan :cool:


geen woorden maar daden !!!;)



na paar min ... en nu werd het stil ...
 

DeletedUser1576

Guest
aan gezien jullie rema92 ... een grote mond hebben en blijkbaar niet zo laf zijn als wij lijkt het mij een mooie deal jullie kunnen me toch best aan ? jullie zijn toch niet zo laf hé ofwel ? :D

dus geef me een dorp in jou prov waar jij alleen (ramsay) zit en ik neem de uitdaging aan :cool:


geen woorden maar daden !!!;)



na paar min ... en nu werd het stil ...

Als je bij ander gezelschap had gezeten op een wereld met ieder 50k punten had ik wellicht je uitdaging aangenomen, dus deze houden we erin :).

Jammer van jullie zeer goede clears net :).
 
Bovenaan