Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Geflopt betekent dat iemand al eens geflopt is, dit is mijn eerste wereld onder deze naam en ik ben niet geflopt. Ik weet niet waar jullie op school hebben gezeten, maar goed. Verder gooi ik een gokje op een stel 40-plussers die nu op de zolder achter de laptop zitten :D
Wat is daar mis mee ????????? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Tsja bij een floppy heb ik inderdaad niet alleen maar een plaatje van jou in gedachte ;)
 

DeletedUser

Guest
Flop speler: Ice66 kan alleen maar mensen uitschelden voor backstabbers, zodra hij het een beetje moeilijk krijgt...
Top speler: Macimus. Deze speler al eerder in actie gezien en heeft volgens mij nog nooit echt geflopt op de werelden die hij heeft gespeeld;)

Jammer dat hij dan juist deze wereld wel echt geflopt is ^_^
 

DeletedUser

Guest
Macimus was een topper in internen ja.. misschien daarom dat het nu wat minder gaat?
 

DeletedUser

Guest
Top farmer, maar flop veroveraar: Adeptusasblablastes
Overigens, respect dat je zo ziekelijk veel kan farmen met al die flutdorpjes. Helaas wordt dat respect weer verloren, door al die BBflutdorpjes ;-)

upload_2016-5-23_21-55-2.png
 

DeletedUser1059

Guest
Nieuwe speler ( s ) dienen zich aan :p


Nipt op 1 Jonsnow69 , Stam oplichter en Co misbruiker
Duyvster als goede 2 de, profiteur en laat graag anderen het vuile werk doen :eek:

Proficiat S&M, 2 nominaties in 1x zou ook bijna Flop Stam opleveren :D

Oja, laten we dat toch maar doen ^^
Een DU "opruimen " als "hoog Verraad ""

( niet dat ze snappen wat een DU is, zover is S&M nog niet in de Wiki )
:p
 

DeletedUser1523

Guest
Je geeft Baron Samedi 3 dagen de tijd om zijn loyaliteit naar 100 te brengen en je cleant zijn volledige def in een dagje.
2mil OD erbij...
Zucht...
 

DeletedUser

Guest
Flop speler: Ice66 kan alleen maar mensen uitschelden voor backstabbers, zodra hij het een beetje moeilijk krijgt...
Top speler: Macimus. Deze speler al eerder in actie gezien en heeft volgens mij nog nooit echt geflopt op de werelden die hij heeft gespeeld;)
misschien ben je dat dan wel:)
 

DeletedUser1523

Guest
Flopper de plop: AA (Adeptus Astartes), volledig gestopt aKa ragequited. Zijn plezier ging expontieel naar beneden nadat ik 3 dagen op een rij al zijn edels had voorspeld.
Topper: Als je jezelf niet kan benoemen, zal het toch wel Jpalm zijn. Desondanks die de palmpjes er vlotjes doorkrijgt is het een zeer leuke en aangename teamspeler. Maar moet wel toegeven dat die YoranTheLegend het toch voor elkaar heeft gekregen om #1 te worden (eindelijk).
 

DeletedUser1055

Guest
Flop: @yoranthelegend

Make truth of your words
Its not how hard you hit!
"King Of Juval" ..?



(ps. Ik ben niet je vader :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1523

Guest
Zeer mooie video, maar ik ben niet bilbao. Ik ben de hulk:
 
Bovenaan