Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
En wat is jouw definitie van een pro?

Jij begint over Pro...wel bij de les blijven. Wist niet eens dat er pro's waren...noobs heb ik genoeg gezien, dat wel...net als mensen die zichzelf pro vinden. (Zou echt niet weten wat een "pro" is bij tw behalve een PRObleem)

En ik wacht hoor wolfje, deze keer wel je beloftes nakomen hè?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Really...?
Ik ga er maar vanuit dat je zit te trollen en zal er verder niet op ingaan. Ook indien het een serieuze opmerking was trek ik mij terug uit deze discussie omdat mijn moeder mij heeft geleerd dat ik nooit de zwakkere mag kleineren.

Toch nog iets geleerd dan, heeft ze je ook geleerd niet teveel zakgeld aan onzin uit te geven?

Verder is dit toch echt een sportief gebaar, chapeau
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik nomineer thugger hier ook alvast maar, een speler die vaak via interns/Barbjes aan zn dorpen moet komen. 6 dorpen -> 11k punten -> 6k oda Pfoe hard voor gewerkt zeg, stackt ze ook nog alleen maar vol met Def. Een clear bij hem vinden is haast nog zeldzamer wat dat betreft, En zodra puntje bij paaltje komt presteert ie ook niks en gooit hij de handdoek al vroegtijdig in de ring. had toch voor hem gehoopt dat hij op w10 iets verstandiger zou spelen ;)

Absolute flop.
 

DeletedUser1428

Guest
Ik nomineer thugger hier ook alvast maar, een speler die vaak via interns/Barbjes aan zn dorpen moet komen. 6 dorpen -> 11k punten -> 6k oda Pfoe hard voor gewerkt zeg, stackt ze ook nog alleen maar vol met Def. Een clear bij hem vinden is haast nog zeldzamer wat dat betreft, En zodra puntje bij paaltje komt presteert ie ook niks en gooit hij de handdoek al vroegtijdig in de ring. had toch voor hem gehoopt dat hij op w10 iets verstandiger zou spelen ;)

Absolute flop.

Ach, verdedigend spelen hoeft niet per definitie flop te zijn he! Die weinige oda in principe in t begin ook niet. Hoop nieuwe spelers die weinig tot geen troepen opbouwen en wel een dorpje van 3k hebben.
OD zegt natuurlijk in t begin van de wereld niet alles over een speler. Dus abolute flop? Knap dat je dat nu al kan zeggen:p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ach, verdedigend spelen hoeft niet per definitie flop te zijn he! Die weinige oda in principe in t begin ook niet. Hoop nieuwe spelers die weinig tot geen troepen opbouwen en wel een dorpje van 3k hebben.
OD zegt natuurlijk in t begin van de wereld niet alles over een speler. Dus abolute flop? Knap dat je dat nu al kan zeggen:p

ook gebasseerd op ervaringen uit andere wereld he ;)
 

DeletedUser1340

Guest
Wat is dat voor vage opmerking R3PO, Kon je niets beters verzinnen?
 

DeletedUser1340

Guest
Ik speel niet op W3 schoonheid :p
ik ben een W1 Warlord.
 
Bovenaan