Top/Flop spelers

DeletedUser1212

Guest
Beste Juvallers,

De beginnersbescherming zit er bijna op! Qua forumactiviteit is Juval al de meeste besproken start van een wereld ooit, het begon al zelfs ver voor de launch. Een goede start voor Juval!

De 6e dag breekt bijna aan, en dat betekent dat de beginnersbescherming na 5 dagen opgeheven zal worden. Dit betekent natuurlijk strijd! Ook al in de wereld nog maar net begonnen is er al genoeg gebeurd, we willen het allemaal weten!

De babbelbox hoort graag alle argumenten en vraagt;
Wat zijn de top- en flopspelers van Juval?
 

DeletedUser1212

Guest
Zal zelf aftrappen, alle knuffeldiplomaten van F-F, NaN, GOK èn INF. Want, ja, de driehoeksverhouding is een vierhoeksverhouding geworden. Even voor de duidelijkheid, ze hebben nu een gezamelijk ledenaantal van maar liefst....


83
 

DeletedUser1330

Guest
Flop speler: Ice66 kan alleen maar mensen uitschelden voor backstabbers, zodra hij het een beetje moeilijk krijgt...
Top speler: Macimus. Deze speler al eerder in actie gezien en heeft volgens mij nog nooit echt geflopt op de werelden die hij heeft gespeeld;)
 

DeletedUser

Guest
Flop speler: Ice66 kan alleen maar mensen uitschelden voor backstabbers, zodra hij het een beetje moeilijk krijgt...
Top speler: Macimus. Deze speler al eerder in actie gezien en heeft volgens mij nog nooit echt geflopt op de werelden die hij heeft gespeeld;)
volgens mij heeft macimus enkel W9 al meegespeeld
 

DeletedUser

Guest
Ja, met de spelers en de ervaring die erin zit, had ik wel meer van ze verwacht eigenlijk.

Ervaring zegt helemaal niks bij tw. Dat heb ik al meerdere keren van dichtbij mee mogen maken...spelers die zichzelf heel goed vinden hebben misschien ervaring, maar meestal ook een gebrek aan respect voor de tegenstander. En dan gaan ze op hun bek net als Dev uit W9. Zal verder geen spelersnamen noemen ;) anders krijg ik Wolfje met z'n roedel achter me aan

Hè, doe ik het toch
 

DeletedUser854

Guest
Ervaring zegt helemaal niks bij tw. Dat heb ik al meerdere keren van dichtbij mee mogen maken...spelers die zichzelf heel goed vinden hebben misschien ervaring, maar meestal ook een gebrek aan respect voor de tegenstander. En dan gaan ze op hun bek net als Dev uit W9. Zal verder geen spelersnamen noemen ;) anders krijg ik Wolfje met z'n roedel achter me aan

Hè, doe ik het toch
Dat is ook wel zo, maar ik verwacht van spelers die al langere tijd meedraaien in een wereld met grote accounts toch iets meer inzicht te zien, ook al aan het begin van een wereld. Ik kan er gewoon niet helemaal bij dat ze nu al zo veel punten geïnvesteerd hebben in hun ledenlimiet, bijvoorbeeld.
 

DeletedUser888

Guest
Ervaring zegt helemaal niks bij tw. Dat heb ik al meerdere keren van dichtbij mee mogen maken...spelers die zichzelf heel goed vinden hebben misschien ervaring, maar meestal ook een gebrek aan respect voor de tegenstander. En dan gaan ze op hun bek net als Dev uit W9. Zal verder geen spelersnamen noemen ;) anders krijg ik Wolfje met z'n roedel achter me aan

Hè, doe ik het toch
Vertel mij eens wie jij denk dat ik ben op w9. Wat ik vind het erg knap anders dat je een speler met wel 51 punten
W5 is de enigste wereld waar ik actief gespeeld heb, nu is dat deze geworden.

Maar moet je het echt weten? Ik kom je dadelijk wel pakken.
upload_2016-4-28_12-32-36.png
 

DeletedUser

Guest
Vertel mij eens wie jij denk dat ik ben op w9. Wat ik vind het erg knap anders dat je een speler met wel 51 punten
W5 is de enigste wereld waar ik actief gespeeld heb, nu is dat deze geworden.

Maar moet je het echt weten? Ik kom je dadelijk wel pakken.

Ik wacht op je en ben nu helemaal niet meer onder de indruk...

Echt een wolf in schaapskleren of andersom :eek:
 

DeletedUser1388

Guest
Stuk meer onder de indruk. Geen kronenstam, geen mooie praatjes maar 70k oda met 6 dorpen is wat magertjes. Of je hebt een hele makkelijke prov

Dat eeuwige ge-oda gemiep...

Zal ik anders al mijn tactieken buiten boord zetten en de spelers die ik edel vertellen waar mijn treinen komen, zodat ze hun def gewoon thuis hebben staan ipv bij een ander dorp/stamlid? Dan krijg ik flinke oda, ben ik dan een pr0?
 

DeletedUser

Guest
Dat eeuwige ge-oda gemiep...

Zal ik anders al mijn tactieken buiten boord zetten en de spelers die ik edel vertellen waar mijn treinen komen, zodat ze hun def gewoon thuis hebben staan ipv bij een ander dorp/stamlid? Dan krijg ik flinke oda, ben ik dan een pr0?

Een pro? Nee, en dat zul je nooit worden ook. Succes met je "tactieken" ben benieuwd. Toch geen knuffel tactieken hè?!
 
Bovenaan