Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Waar zijn die grote mensen van Xen eigenlijk allemaal heen? Ik zie dat de oh zo grote spelers @Azzandra @shazza en @Jos Brinkie eerder achteruitgang boeken dan dat ze vooruit gaan.

@king-ceetje is wel heel goed bezig. Respect voor die jongen, die gaat het nog wel maken, ooit, denk ik, hoop ik.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Waar zijn die grote mensen van Xen eigenlijk allemaal heen? Ik zie dat de oh zo grote spelers @Azzandra @shazza en @Jos Brinkie eerder achteruitgang boeken dan dat ze vooruit gaan.

@king-ceetje is wel heel goed bezig. Respect voor die jongen, die gaat het nog wel maken, ooit, denk ik, hoop ik.

Zoals ik al aangegeven had, ik kom zeker even kijken op w10 maar heb nergens beweerd tot het einde door te spelen :p

Xenforo is in capabele handen bij de andere forumgangers :) net als mijn dorpen haha ^^>
 

DeletedUser

Guest
.Ares is zo geflopt dat hij zelfs op andere wereldforumdelen moet gaan spammen om zichzelf een klein beetje goed te kunnen voelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben geflopt? Waar dat dan? Mijn main account heeft meer punten dan jou zielige accountje en zeker meer ODA ;)
 

DeletedUser

Guest
oeh dat klinkt een beetje als een nieuwe reeks; your mama is so fat.. jokes :D
.Ares is zo geflopt dat zelfs de grieken hem niet moesten
.Ares is zo geflopt dat ie enkel het scharreltje was van aphrodite
.Ares is zo geflopt dat ie mensjes uit andere werelden deze kant op krijgt
wie maakt hem af :D
 

DeletedUser662

Guest
mijn main account is lvl 99 in alles!

Eens Ares ziet eruit als een grote flop. Geef hem 6 maanden voor hij barbaar / intern is
 

DeletedUser

Guest
.Ares is zo geflopt dat zijn nieuwe naam windows 11 zal zijn
 

DeletedUser

Guest
.Ares is zo geflopt dat als ie een nieuwe naam heeft meteen het iq weet te laten droppen van random nietszeggende spelers.

Hierbij laat ik het ook ;)Ohja en als dutch sec nog komt op dagen.. ja ja ik weet het je houd van schaapjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Geflopt betekent dat iemand al eens geflopt is, dit is mijn eerste wereld onder deze naam en ik ben niet geflopt. Ik weet niet waar jullie op school hebben gezeten, maar goed. Verder gooi ik een gokje op een stel 40-plussers die nu op de zolder achter de laptop zitten :D
 
Bovenaan