Top en Flop stammen

DeletedUser1935

Guest
Proeven hoe een topstam werkt? Moeten we echt rapportjes beginnen delen?
Aanvallen op mij door HTF : 2600+
dorpen van mij veroverd door HTF : 0.0000000000
Aanvallen van death op htf 49
Dorpen van htf (kdg , ex-stamlid, leugenaar en backstabber) : 3

ook gebruikt htf bij 80% verkenners
IMO is HTF een flopstam met het aantal gekochte kronen op mijn acc ipv die van hun had ik al 3x de hele vijand ge-edeld

voor mensen naar stamlevel gaan kijken die is gesponsord door oud spartanen die helaas gingen stoppen, maar wat jij wil

Sparta flopstam

Voornamelijk death
- misbruikt def van Karel via co-op zonder van hem co-op te zijn
- misbruikt def van nospeedo terwijl hij zelf zegt hij geweigerd heeft mij co te geven ooo had hij zelf aangegeven mij als co te willen.
Omdat Kareltje heer van ter leede toevoegde in een jank beurt naar mij toe van hem en die niet reageerde is ook dat blijkbaar een co die ik misbruik zonder van hem co-op zijn
 

DeletedUser2212

Guest
Namens de leiding van Strong togeteher het volgende:
We hebben vandaag de samenwerking met Sparta stopgezet. De reden is dat ze respecthoos, narcistisch en egoïstisch zijn.

Samenwerking met hun betekent het moeten aanhoren van dreigementen en het op de borst kloppen om hun eigen grootsheid te benadrukken. Het is hele nare club, waar niet mee samen te werken is en die onbetrouwbaar zijn.
We bieden alle stammen die last hebben gehad van deze samenwerking onze excuses aan.Wij gaan op dit forum geen discussie aan het leden van sparta over de gang van zaken.
 

DeletedUser

Guest
Namens de leiding van Strong togeteher het volgende:
We hebben vandaag de samenwerking met Sparta stopgezet. De reden is dat ze respecthoos, narcistisch en egoïstisch zijn.

Samenwerking met hun betekent het moeten aanhoren van dreigementen en het op de borst kloppen om hun eigen grootsheid te benadrukken. Het is hele nare club, waar niet mee samen te werken is en die onbetrouwbaar zijn.
We bieden alle stammen die last hebben gehad van deze samenwerking onze excuses aan.Wij gaan op dit forum geen discussie aan het leden van sparta over de gang van zaken.
:cool:
 
Bovenaan