Top en Flop stammen

DeletedUser1935

Guest
Karel de gestoorde je stopte de clear van jente en kreeg maar 10k odd bij maw heb je vanaf minuut 1 je eigen 1v1 die jij riep maar waar niemand op in ging verbroken
Dat ter zijde kwam je in mijn pm de onnozelaar uithangen dus heb ik die def die als Os stond gemold
 

karel de grote

Nieuwerd
Stop met je leugens want het word zielig, die OS stond er pas in na dat jij mij aanviel of niet? Jouw cleartje kwam er door daarna die van jente niet en daarna nog eens jij die bijna heel je clear hebt doodgelopen, dus wie verbreekt het dan eerst? Want hoe kan het anders dan OS er pas later in stond dan de eerste keer dat jouw clear passeerde?
 

DeletedUser1935

Guest
Ok even stap voor stap
1. Ik kick jou
2. Jente valt aan
3. Jij zet op forum dat ik jou kick en meteen aanval ( ik viel toen nog niet aan)
4. Door jou post stuur ik een clear die je muur sloopt
5. Jij vraagt om een 1v1
6. Ik ga akkoord jou en jente te laten
7. Je te zijn eerstvolgende clear werd geblockt met OS van ergens anders
8. Ik clean het dorp
9. Jij weent dat wij de 1v1 verbreken

als je nu nog 1 keer komt liegen of zevert antwoord ik morgen avond wel meer met screens van wat jij zegt
 

karel de grote

Nieuwerd
Ok even stap voor stap
1. Ik kick jou
2. Jente valt aan
3. Jij zet op forum dat ik jou kick en meteen aanval ( ik viel toen nog niet aan)
4. Door jou post stuur ik een clear die je muur sloopt
5. Jij vraagt om een 1v1
6. Ik ga akkoord jou en jente te laten
7. Je te zijn eerstvolgende clear werd geblockt met OS van ergens anders
8. Ik clean het dorp
9. Jij weent dat wij de 1v1 verbreken

als je nu nog 1 keer komt liegen of zevert antwoord ik morgen avond wel meer met screens van wat jij zegt
Lol, toon ik wel even screenshots dat je mij bedreigd, eens zien wat support daar van zegt, dat je mensen bedreigd om in elkaar te slaan hé,
Mensen proberen bang maken, en verwijten is het enige dat jij goed kan, ahja en mensen zwart maken met leugens
 

DeletedUser1935

Guest
@karel de grote jij begon over IRL , jij begon mij te bedreigen , enige wat ik gedaan heb , is hetzelfde als al die andere keyboardwarriors in HTF bijv , ik heb mijn adress gegeven , maar niet alleen en ook niet in groep heb ik nog niemand gezien.

Post de screens maar , dan reageer ik meteen met de mijne ;)
Is niet de eerste keer dat ik vals beschuldig word en met screens mijn gelijk bewijs
Blader is door het forum schat , dan zie je dat zelf ook
 

karel de grote

Nieuwerd
@karel de grote jij begon over IRL , jij begon mij te bedreigen , enige wat ik gedaan heb , is hetzelfde als al die andere keyboardwarriors in HTF bijv , ik heb mijn adress gegeven , maar niet alleen en ook niet in groep heb ik nog niemand gezien.

Post de screens maar , dan reageer ik meteen met de mijne ;)
Is niet de eerste keer dat ik vals beschuldig word en met screens mijn gelijk bewijs
Blader is door het forum schat , dan zie je dat zelf ook
Oké is officieel jij zit echt met serieus probleem in het kopke, man als ik zou zeggen dat de paus een man is, zou jij zeggen dat het een vrouw is en het nog echt zelf geloven lol
 

DeletedUser1333

Guest
een wc rol = wc rol, maar de vrouw kwam terug met een keukenrol
 

DeletedUser2204

Guest
Ik wil hier op reageren, mijn broer scareface heeft dit zelfde verhaal ervaren als karelDG leeg geplukt en op het moment van commentaar loopt het mis waar een kick volgt en bedreigingen etc. Ik nam het voor mijn broer op uiteraard en kreeg de zelfde berichten binnen.. de lol is er op deze manier echt verdwenen.. well done . Daarbij wil ik aanvullen dat ik dit ervaar momenteel.. mensen in sparta schreeuwen allemaal om os wat vervolgens van mij uit gestuurd word maar zo dra ik ergens om vraag komt het niet en moet ik wachten tot er edels aan komen vervolgens word je wel zwaar gecleard ‍♂️.. thanks guys .. i’m done here en co-op verzoek van death word uiteraard niet geaccepteerd na al deze verhalen en ervaringen ... kort om .. mijn broer en karel stonden in hun recht door hier op te reageren gezien het feit dat ze hier niet gecharmeerd van zijn ! En ik zou de volgende gelukkige zijn nou ik bedank er voor en ga wel solo verder .. daaag
 

DeletedUser1935

Guest
@NoSpeedo met andere woorden ben je al de hele tijd leugens aan het verkondiggen tov mij , tov de stam en ook tov de vijand.
Tegen HTF verhaaltjes vertellen , en dan vervolgens zeggen dat het je broer was in jou naam
Had dan gewoon eerlijk geweest.
@Du Guesclin , jij zal ook wel glunderen he , na zoveel maal op je doos te krijgen
Zeker met 2100 dorpen tegen 300 dorpen op W27 is mss eindelijk de moment daar dat death is een wereld verliest xd
But dont worry , heb de vijand al weer 1000+ euries aan kronen gekost <3
Thats what i live for :)
Zeker mensen als swoot met een uitkering
Zijn kind zijn vrouw en hijzelf maar bokes met choco eten zodat hij kan spenderen op TW xd
zelf heb ik in totaal 20 euro uitgegeven

@NoSpeedo eerst geef je mij gelijk tov scareface (wie door 4 man aangevallen werd, die ik gesloopt heb voor hem), waarvan zijn def gebruikt werd om het laatste minicleartje mee op te vangen
Hele dagen slijmen in de stam en ondertussen leugens vertellen , gg well played , join maar snel HTF , daar hoor je thuis!

In deze post alleen al staat bewijs dat je het eerst anders verkondigd
Nu HTF vind het wss niet erg dat je hun keihard voorliegt en gebruikt hebt , want ofc speler minder voor Sparta , met 5-6 man krijgen ze geen dorpje gepakt van DS96 dus nu gaan ze maar leden pmen , gaan ze ook ondertussen massaal support tickets sturen

Ook is er voor het 1ste dorp dat van Jente is overgenoomd +- 8000 kronen gespendeerd xd
Bij mij ook al radedels kerken en def gekroond offense gekroond door de vijand , en ze bereiken geen kut

Maar ach , goed dat grotendeel van de community Lieveheersbeestje aka Swootcandy al gekend is.
 

DeletedUser

Guest
3e speler die al gebackstabbed wordt door Death/Jente.. Ook aan jouw respect Nospeedo dat je je verhaal durft te zeggen. Aap komt vanzelf uit de Mouw :hart
 

DeletedUser2204

Guest
Zoals algemeen bekend is ( ter vermelding ) blijft death discussies voeren, stalken, ruzie zoeken en dreigen .. uiteraard ook uitnodigen om even face to face te komen .. bewijst wel weer wat voor een topper het is ik ben niet onder de indruk van je en als je me wilt hebben weet je me adres koffie staat klaar knul.. ik zal natuurlijk niet de enige zijn met scareface waar dit gebeurde buiten het backstabbing om en dan te bedenken dat heel sparta als een kip zonder kop achter deze prutser aan loopt .. zo mooi dit #who’snext
 

DeletedUser2040

Guest
Dames en Heren,

Het is toch triest dat het weer nodig is om een waarschuwing te plaatsen... ik ga hier geen namen noemen wat betekent dat dit een algemene waarschuwing voor iedereen is. Discord is geen onderdeel van Tribal Wars 2 en of InnoGames, dat wil zeggen dat informatie die daar gezegd wordt niet gekoppeld kan worden aan Tribal Wars 2 en of InnoGames. Het plaatsen van discord-screenshots wordt hier dan ook niet getolereerd. Al helemaal niet als dat bedoeld is om andere te kijk te zetten.

Omdat dit niet de eerste keer is dat ik hiervoor een waarschuwing geef namens het team gaan we het dit keer maar iets anders aanpakken. Hierbij enkele regels voor dit topic:
- We zetten hier geen mensen te kijk middels screenshots, het maakt niet uit van welk medium.
- We houden het hier on-topic, kortom het gaat hier over top of flop stammen en een onderbouwing waarom.
- Dit topic is gestart om te geinen en te lachen, niet om te pesten. Doe dat dan ook niet.

Overtreed iemand deze regels alsnog, tja het kan moeilijk zijn, dan worden je berichten verwijderd en krijg je bovendien strafpunten.

Met vriendelijke groet,

Artifex
Namens het Tribal Wars 2 Team
 

karel de grote

Nieuwerd
Voor deze wereld kende ik niemand van de leden van Htf, door omstandigheden waar ik niet meer verder wil op in gaan, ben ik in hun stam welkom geheten, voor mij ook 1 van de eerste keren dat ik bij een stam zat waar iedereen goed communiceert en samen speelt, een echte topstam, met topspelers, daarom vond ik het dan ook moeilijk om deze topstam achter te laten met dat ik op de nieuwe wereld wou beginnen door deze omstandigheden die ondertussen wel voor iedereen duidelijk is, dus echt waar HTF, het was mij een ware eer jullie beter te leren kennen, en al was het kort mij toch even te laten proeven van hoe een topstam werkt, zeker omdat ik er voor in een absolute flopstam zat, daarom een grote bewondering voor deze stam en hopelijk tot een volgende wereld, Mvg KDG
 
Bovenaan